עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן
בניין עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן

חקירת יאח"ה: הוארך ביומיים מעצרו של עובד לשעבר בעיריית פתח תקוה

עובד העירייה לשעבר חשוד במעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. מהעירייה נמסר: החקירה היא בנוגע למכרז שהיה בשנים 2014/15

פורסם בתאריך: 24.6.19 10:23

מעצרם של החשודים, בהם גם עובד עיריית פתח תקוה לשעבר, שנעצרו היום במסגרת חקירת יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה) בלהב 433 שעניינה עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום בראשון לציון עד ליום רביעי.

נזכיר שחוקרי יאח"ה הגיעו הבוקר לעירייה, על מנת לבדוק את ההתנהלות מול חברה המספקת שירותים לעירייה, זאת במסגרת חקירה ארצית בנוגע לאותה חברה העבודת מול רשויות מקומיות רבות. החברה החלה לפעול בפתח תקוה עוד בקדנציה הקודמת. כמו כן עוכב לחקירה עובד עירייה לשעבר, החשוד במעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. המשטרה עצרה חשוד לחקירה באזהרה, בחשד לאותן עבירות.

"מדובר בחברה שעובדת עם הרבה רשויות", אמר הבוקר ראש העירייה, רמי גרינברג, "הם בודקים מכרז משנת 2014. מאז לא הייתה התנהלות חדשה מולם והם עובדים בעיר עדיין מתוקף אותו מכרז. אנחנו מסייעים לחוקרים ככל שנדרש. אני כראש עיר שמח שהם בודקים".

מהמשטרה נמסר כי הבוקר פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה. על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, פעלו על מנת לקדם מכרזים בניגוד לחוק.

מדוברות העירייה נמסר: "במסגרת חקירה ארצית שמתנהלת על התנהלות חברה שעובדת עם רשויות מקומיות רבות, לרבות עיריית פתח תקוה, הגיעו היום נציגי המשטרה לקחת מסמכים כחלק מבדיקה שמתנהלת לעניין מכרז שהיה בתקופת הקדנציה הקודמת בשנת 2014 /2015 . עיריית פתח תקוה מסייעת ככל הנדרש".

תגובות החברה והמשטרה יובאו כאן בהמשך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר