אורנה דוידאי צילום זאב שטרן
אורנה דווידאי צילום זאב שטרן

"צריך גם לדעת מתי לפנות את הבמה". למי התכוונה אורנה דווידאי?

דוידאי העלתה פוסט לפייסבוק שעורר תגובות רבות ברשת וגל ניחושים. אז שאלנו אותה למי היא התכוונה וקיבלנו תשובה

פורסם בתאריך: 28.6.19 09:13

פוסט שהעלתה היום (שישי) אורנה דוידאי לפני כשעה עורר סקרנות רבה וגל ניחושים למה התכוונה. דוידאי היא חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק הנשים, תיק הבריאות והאחראית על מתנ"ס יוספטל. בקדנציה הקודמת הייתה סגניתו של ראש העירייה איציק ברוורמן. היטא חברת מרכז הליכוד ופעיל במפלגה.

דוידאי כתבה:

"כל הפוליטיקאים התחילו עם תחושת שליחות ציבורית והשקיעו המון שעות בהתנדבות על חשבון המשפחה והחיים הפרטיים. יש גם שאיפות ואינטרס אישי. תמיד. וזה טבעי. לשאוף להוביל ולהתפרנס בכבוד. אבל ברגע שהאינטרס האישי גובר על הציבורי זה סוף הדרך.
לכל פוליטיקאי יש חברים/פעילים שבתחילת דרכו התנדבו ותרמו והקדישו שעות בהתנדבות. אבל בסוף התברר שהם רוצים ג'וב או הטבה אחרת. גם זה טבעי. גם זה בסדר. אבל ברגע שאתה ממנה אנשים לא ראויים לתפקיד, שאינם מבצעים את התפקיד כהלכה. שאינם מקצועיים, זה סוף הדרך.
פוליטיקאי צריך גם ענווה וצניעות. כן זה דיסוננס. מצד אחד להגיד אני עשיתי, אני יזמתי ומצד שני להבין שהוא רק בן אדם, שהוא לפעמים טועה, לפעמים פוגע, לפעמים מעליב, לפעמים נעלב, ושבסוף צריך גם לדעת מתי אני כבר לא רלוונטי, מתי לפנות את הבמה לצעירים יותר. ברגע שהגאווה והאגו מטשטשים את הראיה זה סוף הדרך.
אני משתדלת להתוות לעצמי דרך ומטרה.
שהאינטרס האישי שלי לא יגבר על השליחות הציבורית. שאמנה תמיד את האדם המקצועי ביותר לתפקיד ללא משוא פנים, שאשמור על ענווה ושאדע מתי להיפרד בכבוד ולהניח את המפתחות".

דוידאי מספרת שקיבלה שיחות טלפון רבות בעקבות הפוסט, שזכה גם להרבה תגובות מחמיאות ברשת. "קודם כל נעיםן לגלות שמתעניינים בי", היא אומרת בחיוך, "הפוסט עורר המון תגובות ואנשים רבים התקשרו לברר האם אני פורשת".

ומה ענית להם?

"אני לא פורשת, אני ממשיכה בכל הכוח, אבל באופן כללי כל אדם צריך לבדוק את עצמו מידי פעם".

למי התכוונת בפוסט?

"קודם כל לא התכוונתי לאף אחד מהפוליטיקה המקומית בפתח תקוה. אמרתךי דברים באופן כללי, מהרהורי ליבי, והתכוונתי קצת לאהוד ברק. אני חושבת שהוא לא היה צריך לחזור לפוליטיקה, הוא לא צריך להתמודד שוב. הוא כבר אמר שלום, אז צריך לדעת מתי להיפרד מהפוליטיקה ולוותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אורנה,כמה את צודקת בתוכן של הדברים.חבל רק שהתבלבלת קצת בשמות.לפני שאהוד ברק צריך ללמוד מתי להיפרד אולי תלמדי את נתניהו מתי ללכת.יותר מדאיג שיש עכשו ראש ממשלה שכבר שנים גורר מדינה שלמה אחורה כשהוא סוחב אחריו קרונות של חשדות של שוחד מירמה והפרת אמונים ומי יודע מה עוד. שדנים כל מה שמעניין אותו זה לשמור על התחת שלו גם על חשבון האזרחים והמדינה. הייתי מציע שלפני שתעירי ותתני דיעה על ההתנהלות בחוץ ,תבדקי ותעירי על מה שנעשה בבית.

  2. מיכאל אלבוים

    רמי גרינברג – ראש העיר צודק
    זאת לאור תלונות וחששות לפי מה שנאמר בכתבה
    מצד מורים, תלמידים והורי התלמידים
    מחובתו כראש העיר פ"ת לדאוג לצוות החינוכי ולתלמידים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר