רמי גרינברג, אורי אהד. צילומים מטה גרינברג, פרטי

ישיבה סוערת: עימות בין רמי גרינברג לאורי אהד במועצה

אהד טוען שגרינברג ניסה להפריע לו לדבר בקריאות ביניים, ולכן הוציא מיקרופון מתיקו. לשכת גרינברג: יש גורמים שמנסים להפריע בעזרת גימיקים זולים

פורסם בתאריך: 2.7.19 08:40

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום ראשון, התרחש עימות בין ראש העירייה רמי גרינברג לבין חבר המועצה אורי אהד, וזאת על רקע צו המיסים לשנת 2020. אהד טוען כי מאחר וגרינברג לא אפשר לו לדבר כפי שהחוק מחייב, וקטע את דבריו פעם אחר פעם, הוא הוציא מיקרופון מהתיק ודיבר איתו במהלך הישיבה.

אהד אמר למלאבס: "במשך כל השנים שלי בפוליטיקה, לא היה ראש עיר שקרא קריאות ביניים בזמן שאחרים מדברים. בדרך כלל זה קורה הפוך, ויש קריאות מצד האופוזיציה בזמן שראש העיר מדבר, אבל לא מצד ראש עיר שמפריע לאחרים לדבר. במהלך הישיבה אנו לא הפרענו לגרינברג לדבר, גם אם מה שהוא אמר היו דברים לא נכונים. במשך מעל לחצי שעה שהוא דיבר על צו המיסים לא הפרענו לו כלל, אך ברגע שהוא סיים אנו התחלנו לדבר כפי שמגיע לנו על פי חוק. ואז, ברגע שאנו פותחים את הפה, הוא קורא קריאות ביניים פעם אחר פעם. כמו למשל כאשר התחלתי ואמרתי שבשורה הסופית משפחה בפתח תקוה תשלם עשרות שקלים יותר בשנה ארנונה, אז הוא קוטע אותי ושואל: כמה יותר. הוא פשוט מפריע לנו לדבר, וזאת כדי שלא נוכל להציג את הנתונים. בשל כך, ואחרי שלוש פעמים שהוא קטע אותי, הוצאתי מיקרופון מהתיק".

אהד ציין לגבי מה שהתרחש לאחר מכן: "לאחר שרמי ראה שאני מוציא מיקרופון מהתיק, הוא טען שאני מפריע לישיבה ופנה ליועצת המשפטית, שאמרה שאין עם המיקרופון בעיה חוקית. לצערי ההתנהגות הזאת של רמי חוזרת פעם אחרי פעם כבר שבעה חודשים. לאחר שזה קרה גם בישיבות קודמות, אז יש לי מיקרופון בתיק, ונאלצתי להשתמש בו אתמול בזמן שבו מותר לי לדבר".

מלשכתו של גרינברג נמסר בתגובה: "ישיבת מועצת העיר העשירית התקיימה ברובה באופן מצוין, שקט וענייני, והועברו בה תקציבים לנושאים חשובים מאוד כגון חינוך, נוער, רווחה, ספורט, תרבות ועוד. כמו כן, אושרו גם הצעות לסדר עבור תושבי העיר ורווחתם וראש העיר רמי גרינברג ניהל את הישיבה באופן מקצועי ועל פי כללי ניהול הישיבה. לצערנו, ישנם גורמים המבקשים להפריע, להעיר ולנסות לשבש את מהלכה התקין של ישיבת המועצה, זאת בעזרת גימיקים זולים ופרובוקטיביים שלא עושים יותר מרוח וצלצולים בנושאים שטיעון ענייני אינו תופס מכיוון שאין מה לטעון. למרות הגימיקים וההפרעות החוזרות ונשנות, ראש העיר השיב לשאלות והטענות באופן מפורט והסביר את כל המהלכים, התקציבים וההצעות. עשייתו של ראש העיר בחודשי כהונתו אינה ניתנת לערעור וישנם כאלו שהדבר מרתיע אותם ולא יודעים כיצד להתמודד עם פרץ עשייה שכזה ועל כן מנסים לטשטש את העובדות ולהסתיר את הפעילות הרבה. ראש העיר הנוכחי רמי גרינברג נלחם עבור התושבים ועל כן מוריד את נטל הארנונה לצד מתן חניה חינם, החלפת פחים ללא תשלום, והגדלת הכנסות לעירייה מתעשייה, מסחר והייטק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אבנר מוכתר

    כצופה בישיבת המועצה אני רוצה להביע את התרשמותי, ראש העיר רמי גרינברג פרס בניתוח מעמיק את כל העשייה שנעשתה בעיר וכל תוכניות העתידיות בהרצאה מנומקת סעיף אחרי סעיף, אין דבר שנעלם מימנו, הוא מכיר כל פרט ופרט. לאחר סיום הוא העלה דברים וגם נתן אפשרות לדבר, אך ניקר היה שהאופוזיציה הייתה עדיין בהלם מדבריו של גרינברג על כל העשייה שהוא מוביל, ולכן התחילו להשמיץ ולנסות לגמד את מה שראש העיר עושה וכאשר גרינברג ניסה להחזיר אותם למסלול בכדי לא לבזבז זמן על שטויות, אוהד הוציא מיקרופון ישן וצרוד שהביא מביתו, והפריע להמשך ניהול הישיבה, ראש העיר קרה לו לסדר שלוש פעמים, אך הוא לא הסכים לצאת מהישיבה ואני לא יודע אם החוק מאפשר או לא את היציאה, אך זה לא יתכן שהפרעות כאילו יתכנו ללא סמכות של החוק לאכוף את ההפרעות שעשו כאבי ראש ולחץ לכולם כולל חברי המועצה שבסוף שמעתי אומרים שאי אפשר להמשיך ככה, גם אני פניתי לידידי אורי אוהד ואמרתי לו: הרמקול צרוד והצעקות רק נשמעות ואי אפשר להקשיב למה שאתה אומר. עשתה חור בראש לא מתאים לך, כאשר אתה מדבר בשקט הדברים שלך יכולים להיות מעניינים , אך אוהד בשלו לא סובל מי שמסביר לו דברים טובים, כנראה מה שעניין אותו שיגידו משהו עליו, ואכן אני אומר אורי אוהד הפריע לניהול הישיבה כמו ילד בגן והפרעות לא תורמות לקידום העיר . והמעשה הזה היה מתוכנן מראש. לכן אני מפסיק לקרוא למפלגה הזאת ביצועיסטים ויתחיל לכנות אותה "מפריעיסטים". לסיום אני רוצה לומר שיש לנו ראש עיר תותח על, לא מתרגש מפרובוקציות, ממשיך בדרכו למען התושבים בכל הכוח, אין כמוהו לא היה ליפני ולא יהיה אחרי. בדוק

  2. מיכאל אלבוים

    כל הכבוד לראש העיר רמי גרינברג !!!
    ראש עיר שעובד מבוקר עד הערב עבור התושבים
    אין שני לו,
    יישר כוח רמי גרינברג – ראש העיר שלנו !!!

  3. מאוכזב

    בסוף אנחנו נראה-אם הארנונה תעלה, רמי גרינברג שיקר לתושבים שהבטיח שלא יעלה את הארנונה. אין אמון בשום פוליטיקאי!

  4. אמיר

    ההתרחשויות הללו לא נראה טוב מצד גרינברג, אבל אוהד סביר להניח היה מעלה את הארנונה גם. אבל אצל גרינברג זה היה סיסמת הבחירות שלו, כך שזה שקר בולט.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר