מעבר חציה דהוי. אילוסטרציה
מעבר חציה דהוי. אילוסטרציה

תושבים בפתח תקווה תוהים: לאן נעלמו מעברי החצייה?

ברחובות שונים בפתח תקווה מעברי החצייה דהויים עד לא נראים לגמרי. בינתיים עוברים ושבים מסכנים את עצמם בדרך ותכף התלמידים יצטרכו לעבור בהם בדרך לבית הספר ובחזרה

פורסם בתאריך: 10.8.17 08:50

תושבים בשכונת מחנה יהודה בפתח תקווה טוענים כי מעברי החצייה ברחובות מרכזיים בשכונה דהויים ויש לצבוע אותם בהקדם בטרם יחזרו התלמידים לבתי הספר. מיקי שטרק, פעיל בשכונה, זיהה לדבריו כי אין מעברי חצייה במקומות המסומנים ברחוב הנרייטה סולד, ברחובות בן דוד פינת הנביאים וברחוב מחנה יהודה.

"מדובר ברחובות מרכזיים בשכונה שמשרתים אוכלוסייה גדולה מאוד", אומר שטרק. "בנוסף בעוד זמן קצר חוזרים הילדים ללמוד ואין מעברי חצייה. למיטב זכרוני לפני כשלושה חודשים צבעו אותם. אני עובר בכל בוקר דרך נס ציונה ואם אני עורך השוואה, שם צובעים את מעברי החצייה בתדירות גבוהה יותר. יכול להיות שכמה ימים לפני תחילת שנת הלימודים העירייה תצבע, אני מקווה מאוד, אבל כרגע זה לא המצב. אבל גם אם זה יקרה תכף ממש, ברגע זה אנשים חוצים את הכביש במקומות האלה ומסכנים את עצמם על הכביש. זו פשוט רשלנות בעיניי".

מעבר חצייה דהוי בעיר. צילום פרטי

מעבר חצייה דהוי בעיר. צילום פרטי

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שתושבים מתלוננים על כך שמעברי החצייה בעיר אינם צבועים. הבעיה היא גם לטענתם שלרוב בעירייה צובעים את המעברים רק בעקבות תלונותיהם או אם מישהו חלילה נפגע בכביש. במקרה שכזה התרחש לפני כשנתיים כאשר תושבת שכונת כפר גנים, ג'ניפר אדל ז"ל, נהרגה במעבר חציה דהוי ברחוב דגל ראובן. עוד בערב התאונה, בעוד שבני משפחתה עשו את דרכם להלווייתה, צבעו בעירייה את המעבר בו נפגעה.

תגובת העירייה: "העירייה עובדת לפי תוכנית עבודה, עם צבעים תקניים המאושרים על ידי משרד התחבורה .לקראת פתיחת שנת הלימודים אנו מבצעים צביעת מעברי חציה בקרבת בתי ספר לפי הצורך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר