כיתה ריקה צילום רינת אברג'יל
כיתה ריקה לכיתה המצולמת אין קשר לכתבה צילום רינת אברג'יל

שניאור לנדאו, הוא המורה מלוד הנאשם בביצוע מעשים מגונים בתלמידי ביה"ס בפתח תקוה

בדיון שהתקיים בבית המשפט הבוקר הותר שמו לפרסום. התובעת בתיק אמרה שקיים חשד שהוא פגע בתלמידים בבתי ספר נוספים בהם לימד. באולם נכחו הורים שילדיהם לומדים בבית הספר המדובר שהתעמתו עם בני משפחתו

פורסם בתאריך: 6.8.19 13:50

בית משפט השלום בפתח תקוה התיר לפרסם את שמו של המורה הנאשם בביצוע מעשים מגונים בתלמידים ותלמידות כיתה א' באחד מבתי הספר היסודיים בעיר – שניאור לנדאו, בן 28 מלוד.

בדיון שהתקיים בבית המשפט הבוקר אמרה התובעת בתיק שהמורה לימד במספר בתי ספר וקיים חשד שהוא פגע בתלמידים נוספים. באולם נכחו הורים שילדיהם לומדים בבית הספר המדובר והם התעמתו עם בני משפחתו של המורה.

"בני המשפחה שלו ישבו לידנו וכשהם הבינו שאנחנו הורים, הם עברו לשבת מאחור", אומרת אימא שנכחה במקום. "הם מאמינים שהילדות בכיתה הטרידו אותו מינית, וכך גם טוען עורך הדין שלהם. כשהם הבינו שהולכים לפרסם את השם שלו הם התחילו לצעוק על ההורים שהילדים שלנו אשמים. אחת האימהות הגיבה לו שהוא אשם שהושיב את הילדות על הברכיים".

הסיפור נחשף לראשונה בסוף חודש יוני ימים ספורים לפני סיום שנת הלימודים. בנות מכיתה א', סיפרו להוריהן שמורה שמלמד בבית הספר, נעל את הדלת במהלך שעת הלימודים, הוריד את מכנסיו ותחתוניו ונשאר עירום. על פי העדויות המורה ירד על ארבע והזמין בנות לרכב על גבו. לאחר מכן התהפך על הגב וביקש שיגעו באיבר מינו. ההורים הגישו תלונה במשטרה. לאחר הדיווח על מעצרו של המורה, הורים רבים ניסו לבדוק מול הילדים שלהם האם הוא פגע בהם והיו בעיקר נסערים מהמצב אליו נקלעו.

בחודש יולי, הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד המורה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רועי לוס, בחודשים ינואר-יוני 2019, "עבד הנאשם כמורה לרובוטיקה בבית ספר יסודי, בכיתות שונות, בגילאי א'-ד'. בתקופה זו, במסגרת השיעורים בכיתות, כאשר הנאשם והתלמידים בכיתה, נהג הנאשם לנעול את דלת הכיתה, ולשחק עם התלמידים משחק לשם גירוי או סיפוק מיני".

"במסגרת המשחק", כך נכתב. "הנאשם הרכיב מספר תלמידים על גבו, כאשר הוא רכון על ברכיו (עמידת שש), בשלב מסוים הנאשם נפל לרצפה והסתובב על גבו – והתלמידים ניסו להישאר עליו; במצב זה, כאשר הנאשם שכוב על גבו ומספר תלמידים יושבים על בטנו, וכדי להגיע לגירוי וסיפוק מיניים, נהג הנאשם להקפיץ קלות את התלמידים עליו באופן בו גופו התחכך בגופם. עוד על פי כתב האישום, ועוד במסגרת המשחק, במספר מקרים, בכיתות שונות, עודד הנאשם את התלמידים להרים חלקית את חולצתו ולחשוף את בטנו ואת חזהו, וכן ללטף את בטנו וחזהו. כמו כן, במהלך המשחקים הנאשם אפשר לתלמידים לחלוץ את גרביו ונעליו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר