רמי גרינברג צילום: מטה גרינברג, אהוד בן יהודה צילום פרטי

"לא קנו אותי עם התפקיד הזה". המבקר הגדול של גרינברג, אהוד בן יהודה, יהיה חבר בוועדה עירונית

אהוד בן יהודה היה מתומכיו הגדולים של רמי גרינברג, אך לאחר הבחירות החל להעלות פוסטים שמבקרים בחריפות את ראש העירייה. בישיבת המועצה הקרובה הוא יתמנה בהתנדבות לחבר בוועדה עירונית לענייני ארנונה ואומר: "לא קנו אותי עם התפקיד הזה"

פורסם בתאריך: 15.8.19 18:33

אהוד בן יהודה, מי שהיה אחד התומכים הגדולים של רמי גרינברג במהלך קמפיין הבחירות המקומיות האחרונות, והפך לאחר הבחירות לאחד ממבקריו הבולטים ביותר, צפוי להתמנות בישיבת המועצה הקרובה לחבר בוועדת הערר לקביעת ארנונה. מדובר בתפקיד שהוא ללא שכר, אך הוא תפקיד רשמי באישורו של ראש העירייה גרינברג.
על ההתנצחויות בין גרינברג לאהוד בן יהודה פורסם רבות במלאבס. בן יהודה היה פעיל בולט ותומך נלהב בגרינברג טרם הבחירות, אך לאחר מכן, באופן מפתיע, החל להעלות נגדו פוסטים רבים בפייסבוק בהם העביר ביקורת קשה, בעיקר בתחום הניקיון ומצב התשתיות והכבישים בשכונות הוותיקות, אך לא רק. לאחרונה פסק בן יהודה להעלות פוסטים כאלו. המינוי הצפוי שלו מופיע בסדר היום של ישיבת המועצה הקרובה.

אהוד בן יהודה צילום פרטי

בין ההתנצחויות הרבות ניתן להביא כדוגמה תגובה של לשכת ראש העיר באפריל השנה, בה נטען לכאורה כי "אהוד בן יהודה לא מבקר ממניעים מקצועיים, אלא אישיים. במידה והיה מקבל ג'וב בעירייה … היה מהלל ומשבח ולא מעביר ביקורת". יודגש שוב כי התפקיד אותו אמור בן יהודה לקבל אינו תפקיד בשכר.
בכל אופן, הפוסט האחרון של בן יהודה בו ביקר בחריפות את גרינברג פורסם ב-5 ביולי, אז תקף את גרינברג על החלטתו להשאיר את בריכת עמישב פתוחה בשבת, כפי שהיה לפני כן, למרות התנגדות של חלק מהציבור הדתי לכך. בן יהודה כתב אז: "אני ורמי הלכנו יחד לפגישות חשאיות עם רבנים חשובים בעיר. הבטיח להם שישמור השבת וציביון העיר. בירכו אותו, והיום הוא משקר את כולם".
בן יהודה התייחס לנושא הביקורת שנפסקה ולמינוי הצפוי: "אמרתי לכולם שאני בא לעזור לתושבים בלבד, ואני אומר את זה בצורה גלויה. אני לא שייך לאף אחד ולא מצטרף לאף אחד וחתמתי כתובה רק עם אשתי. אני עושה את זה בשביל התושבים ולא בשביל עצמי. ש לי הרבה טענות לרמי בכל מיני נושאים כמו למשל בקשר לבריכת עמישב, או באישור לפתיחת סופר שמוכר בשר לבן בפתח תקוה. לא קנו אותי עם התפקיד הזה. אני אתן עוד קצת זמן ועוד כמה חודשים, ואם לא יהיה שיפור אני אחזור להעלות פוסטים. אם השכונות הוותיקות ימשיכו להיות מוזנחות, ולא תהיה התחדשות, אז אחזור להראות את האמת. לא קונים אותי בחברות בוועדה".
מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "אהוד בן יהודה הינו פעיל ציבור בעיר ובפרט בשכונת שערייה, בה הוא מתגורר. בנוסף, במסגרת עיסוקו, בן יהודה פועל לטובת האזרחים בביטוח הלאומי. ועדת ההנחות בארנונה, אליה בן יהודה צפוי להיכנס בקרוב, משיקה לתחום עיסוקו ופועלו של בן יהודה. שכן, הפעילות היום יומית שלו היא לטובת האוכלוסיות החלשות, אותן אוכלוסיות שנמצאות על סדר יומה של הועדה המדוברת. ראש העיר שם לנגד עיניו את האינטרס הציבורי והבחירה בבן יהודה הייתה עניינית גרידא. כשמדובר בטובת התושב, הפוליטיקה אינה רלוונטית עבור ראש העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר