הסם שנתפס בנתב"ג. צילום באדיבות משטרת ישראל
הסם שנתפס בנתב"ג. צילום באדיבות משטרת ישראל

19 קילו של כדורי אמפטמין נמצאו בדירה בפתח תקווה

תושב פתח תקווה בן 32 נעצר בחשד שרקח תרופות למתאמנים בחדרי כושר. חקירת המשטרה נפתחה לאחר שהסם אותר בנתב"ג בתוך אריזות לתוספי מזון

פורסם בתאריך: 16.8.17 09:13

משטרת ישראל עצרה אתמול תושב פתח תקווה, בחשד שהבריח לישראל סם מסוג אמפטמין. בחקירתו הוא טען כי הוא רוקח תרופות למתאמנים בחדר כושר.

את החקירה פתחה המשטרה בעקבות פריט דואר שאותר בנתב"ג ונמצא בו חומר החשוד כסם מסוכן מסוג אמפטמין במשקל של קילו אשר הוטמן בתוך אריזות לתוספי מזון.

אמפטמין הוא סם ממריץ שמגרה את מערכת העצבים ומדכא תיאבון ומיועד בעיקר לסובלים מהפרעות קשב בכך שהוא מגביר את יכולת הריכוז והקשב. הוא משמש גם לטיפול בנרקולפסיה (הפרעת שינה). עם זאת מנת יתר ממנו מסוכנת ועלולה לגרום לתופעות קשות. גמילה מהסם כרוכה בעייפות, בדיכאון ובהגברת התיאבון. החומר משמש גם כסם ממריץ שמשתמשים בו לרקיחת סמים.

בתום פעילות מבצעית מורכבת אותר ונעצר החשוד, בן 32 תושב פתח תקווה.במשטרה מציינים כי החבילה שנתפסה בנתב"ג לא יועדה לביתו אלא נשלחה לכתובת אחרת במטרה לנסות ולטשטש את עקבותיו. בחיפוש בדירתו בעיר אותרו ונתפסו עשרות אלפי כדורים החשודים כסם מסוכן במשקל של כ-19 ק"ג, כ-2 ק"ג אבקה חשודה כסם מסוכן וכן ציוד מעבדה.

בתחקור ראשוני החשוד לא הכחיש כי הזמין את החומרים אך טען כי הוא רוקח מהן תרופות למתאמנים בחדרי כושר. במשטרה רואים בכך עבירה על פקודת הרוקחים.

היום הוא יובא לדיון בהמשך מעצרו בבית המשפט.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר