בית הכנסת הגדול צילום זאב שטרן
בית הכנסת הגדול צילום זאב שטרן

גבאי בית הכנסת הגדול טוען: "גרינברג איים עליי בפיטורים". גרינברג: "לא היה ולא נברא"

לטענת הגבאי, יהודה פינס, הוא ראה את גרינברג ביום שישי, ניגש להודות לו על השיפוץ שהסתיים בבית הכנסת, והופתע מהדברים. גרינברג: "הוא מספר מעשיות"

פורסם בתאריך: 9.9.19 12:09

עימות נרשם לכאורה בין ראש העירייה רמי גרינברג לבין גבאי בית הכנסת הגדול ברחוב חובבי ציון, יהודה פינס. פינס טוען כי במהלך סיור של רמי גרינברג במדרחוב ביום שישי האחרון, הוא נגש לגרינברג על מנת להודות על שיפוץ השירותים בבית הכנסת הגדול, אך הופתע מהדברים שאמר לו לכאורה ראש העירייה.  "הכל קרה בצהרי יום שישי האחרון, במדרחוב", משחזר פינס, " אני ניגשתי אליו כדי לומר לו שלום, והוא אמר לי שהוא רואה טוב מה אני כותב עליו בקבוצות הוואטסאפ, ושאם אני לא רוצה שיפטרו אותי מבית הכנסת הגדול, אז כדאי שאני לא אתעסק בפוליטיקה, כך היו המילים. אני לא הגבתי לו, אך מה שהוא אמר הפתיע אותי מאוד".

רמי גרינברג צילום מטה גרינברג

רמי גרינברג

פינס משמש מזה כשבע שנים כגבאי של בית הכנסת ההיסטורי ברחוב חובבי ציון, בית כנסת שמנוהל על ידי עמותה אך שייך לעירייה שמזרימה אליו תקציבים, כמו למשל השיפוץ האחרון שנעשה בו. "אני מכיר את רמי ולכן ניגשתי אליו, באתי לפרגן לו על כך שהוא שיפץ את השרותים בבית הכנסת הגדול, וביום חמישי האחרון סיימו את השיפוץ", אומר פינס. "בקושי פתחתי את הפה והוא אמר לי את מה שאמר. לגבי הטענה שלו, אני לא יודע למה הוא מתכוון בדיוק. אולי מישהו אמר לו משהו עלי או שכתבתי משהו ספציפי נגדו, שזה לגיטימי ביותר".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "הטענות המובאות בנוגע לגבאי פינס לא היו ולא נבראו. ייתכן כי מתוך רצון לזכות בתשומת לב ואיזכור תקשורתי, פונה הגבאי לתקשורת ומספר מעשיות ומה יותר מעניין וצהוב מעימות עם ראש העיר? מעבר למעשיות ולבדיות, העירייה משקיעה כעת מיליונים בשיפוץ וחידוש בית הכנסת הגדול וב-19 בספטמבר תתקיים פתיחה מחודשת של בית הכנסת. העשייה נמשכת ויש כאלו שרוצים לקבל מעט תהילה על חשבון העשייה הרבה, וכך זה נראה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר מפתח תקוה

    לצערנו הרב הסיפור אמיתי ויש עדים על כך. ראש העיר מתנהל בבריונות ובדיקטטורה כאילו הוא שליט על. הוא יפול בסוף רק בגלל זה… שנה כיוון מר רמי גרינברג לא זו הדרך ובפרט לא בעיר כמו פתח תקוה שכולם חיים כאן בהרמוניה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר