אורן חפץ. צילום זאב שטרן
אורן חפץ. צילום זאב שטרן

פרסום ראשון: חבר המועצה אורן חפץ מתפטר מתפקידו

חבר המועצה מסיעת עיר צעירה יגיש את התפטרותו לראש העיר בעוד 10 ימים. לדבריו כיוון שהוא אינו מתכוון להתמודד לקדנציה נוספת, לא מעניינת הפעילות המקצועית והפוליטית לקראת הבחירות המוניציפאליות הקרובות. עוד הוא מוסיף: "השיח הפך מאוד אלים"

פורסם בתאריך: 17.8.17 14:04

חבר מועצת עיריית פתח תקווה מסיעת עיר צעירה שבקואליציה, אורן חפץ, מתכנון להתפטר מהמועצה בעוד כ-10 ימים בישיבת מועצת העיר הקרובה. חפץ, מספר שניים בסיעה, מסיים בימים אלה ארבע שנות פעילות במועצת העיר. כזכור, כבר לפני שנתיים הוא פרש מתפקידו כמחזיק תיק הספורט בעירייה מחשש לניגוד עניינים לאחר שמונה למנהל מרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב. כעת צפוי להחליף אותו חבר מועצה, מספר שלוש ברשימת הפתח תקוואים, רועי פן משכונת נווה גן.

חפץ מסביר את התפטרותו מכמה סיבות. הראשונה היא כי הוא אינו התכוון ממילא להמשיך לקדנציה נוספת וכיוון שהשנה הבאה היא שנת בחירות הוא מעוניין לפנות את הבמה עבור מי שכן רוצה להמשיך ולהתמודד. דבר שני הוא אומר שהוא לא אוהב את השיח הפוליטי הנוכחי. "אני אניח את מכתב הפיטורים שלי על שולחנו של ראש העיר במועצה הקרובה", הוא אומר, "בכך אני כבר לא אשמש כחבר מועצה ולא אשתתף יותר בישיבות. הסיבות להתפטרותי הן משולבות. ראשית הודעתי מראש שאני בא לקדנציה אחת ולעשות למען הציבור. אנו נכנסים עכשיו לשנת בחירות ומן הראוי שאתן צ'אנס למי שרוצה להצליח. בנוסף לדעתי השיח במועצת העיר נהיה אלים מאוד ואני לא רוצה להיות חלק בזה".

יש שיאמרו שהיה הוגן כלפי הבוחרים שלך שתסיים את הקדנציה ואז תפרוש.

"פעלתי בצורה מלאה בארבע השנים האחרונות. וזו עבודה 24/7 ללא תשלום כי חברי מועצה לא מקבלים כסף. הייתה פעילות בתחום הספורט שהייתי אחראי עליה, אבל בשנה הקרובה כל העשייה תהפוך להיות למען הבחירות וזה פחות מעניין אותי. ההחלטה שלי היא סופית, אני רגוע ואני רוצה לשחרר את עצמי להמשיך בעיסוקי".

סיעת עיר צעירה קיבלה בבחירות האחרונות שלושה מנדטים כשהיא משולבת עם סיעת הפתח תקוואים. יו"ר הסיעה הוא חבר המועצה וסגן ראש העיר כיום, עו"ד איתי שונשיין, חפץ הוא כאמור מספר שניים וחבר המועצה צדוק בן משה מהפתח תקוואים הצטרף אליהם. בסופו של דבר האחרון פירק את השותפות זמן קצר לאחר הבחירות והפך להיות חבר מועצה בודד, ובכך הסיעה נותרה עם שני מנדטים. יש לציין כי בסיעה פנו למחליף הטבעי רועי פן כדי שיוותר על כניסתו למועצה לטובת הבא ברשימת סיעת עיר צעירה, אך הוא סירב לעשות כן.

שונשיין: ״אנו מאחלים לאורן חפץ הצלחה רבה בדרכו החדשה ומקדמים בברכה את הצטרפותו של רועי פן״.

שונשיין הדגיש כי לא פנה אל רועי פן כדי שיוותר על מקומו, ואם הייתה פנייה כזו היא לא הייתה על דעתו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר