מצטיינים אלעד בן שטרית צילום דובר צהל, דביר בדולח צילום דובר צה"ל

גאווה גדולה: שני חיילים מפתח תקוה נבחרו למצטיינים

דביר בדולח משרת כמש"ק שלישות במנהלת החרדים הצבאית, אלעד בן שטרית כלוחם ימי

פורסם בתאריך: 1.10.19 18:22

כמידי שנה, מקיים צה"ל טקסי הענקת תעודות הצטיינות בחטיבות ובחילות השונים לכבוד חגי תשרי.. בצה"ל מסבירים שהמצטיינים נבחרים בקפידה על ידי מפקדיהם על פי תרומתם הרבה והיכולות הייחודיות אותן הם מפגינים. בין המצטיינים הפעם ניתן למצוא שניים מפתח תקוה, את טוראי דביר בדולח אשר משרת כמש"ק שלישות במנהלת החרדים הצבאית ואת אלעד בן שטרית, לוחם בחיל הים.
טוראי דביר בדולח למד בישיבת נוף הגליל והתגייס דרך מסלול ישיבות ההסדר במרץ 2019. במסגרת תפקידו הוא אחראי על תחום ניהול משאבי האנוש, תיאום מול המערכת הצבאית ועוד. במקביל לשירותו הצבאי, דביר פעיל חברתית בעיר ומנהל סניף בתנועת הנוער עזרא בפתח תקווה. בתנועת הנוער עוסקים החניכים בפעילויות חינוך, התנדבות בקהילה ועוד. כשהודיעו לדביר על בחירתו כמצטיין, הוא היה מופתע. "נכנסתי יחסית לא מזמן לתפקיד, אבל אני כבר מאוד מרוצה ממנו", הוא מספר על השירות הצבאי. "בשבילי מצוינות היא דרך חיים, אני מאמין שצריך להציב רף גבוה באופן כללי בחיים, בכל דבר שאנו עושים, במיוחד במשימות הנדרשות".

אלעד בן שטרית צילום דובר צהל

דביר בדולח צילום דובר צה"ל

סמל אלעד בן שטרית משרת כלוחם ימי בפלגת הבט"ש 915 שבזירת ים סוף. בילדותו היה אלעד פעיל בארגון הנוער "של"ח" במשך כשש שנים, שם גם הדריך והוביל פרויקטים משמעותיים למען הקהילה והחינוך המיוחד. בבית הספר הוא הרחיב מגמות אמנות ופילוסופיה. על תפקיד הלוחם הימי שמע מחברים משותפים והחליט שהוא רוצה לנסות להתמיין אליו. אלעד אכן התקבל לתפקיד ולאחר שהתגייס לקורס הלוחם הימי בבה"ד זרוע הים שבחיפה שובץ בפלגת הבט"ש 915 אשר נמצאת בזירת ים סוף. "אני מאוד מרוצה מהשירות שלי ומרגיש שאני עושה תפקיד משמעותי ומספק", הוא מספר. "בנוסף, במהלך התפקיד למדתי הרבה על עצמי, על החיים ועל החברים שלי אשר נמצאים איתי באותה הספינה".
אלעד הוא הראשון ממשפחתו שמתגייס לזרוע הים, אף שבן דודו לומד כעת בפנימיית "מבואות ים" ומתעניין רבות בתפקיד הלוחם הימי. לפני מספר ימים קיבל אלעד תעודת הצטיינות שנתית ממפקד הזירה, סגן אלוף תמיר שמש, לאור היותו לוחם מצוין ואחראי לאורך שירותו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר