ההפגנה הערב מול בניין המשטרה. צילום:צביקה שטרן
ההפגנה הערב מול בניין המשטרה. צילום:צביקה שטרן

צפו: מפגינים נגד היומע"ש מול תחנת המשטרה בעיר

ההפגנה ה-40 במספר נגד היועמ"ש לא תתקיים הערב בכיכר גנים. כפר גנים נצורה ורק תושבים מורשים להיכנס אליה. ישנם דיווחים כי חלק מראשי המפגינים שהיו בדרך למקום עוכבו על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 19.8.17 20:22

משטרת פתח תקווה פרסה בשעה האחרונה כוחות גדולים באזור קניון גנים, כדי למנוע את המשך ההפגנות בשכונת כפר גנים. תושבים בשכונה מדווחים על נוכחות של כוחות משטרה גדולים ומציינים שהשכונה נצורה ורק מי שמתגורר בה יכול להיכנס אליה.

למלאבס מגיעים דווחים ממקורות לא רשמיים כי המשטרה עכבה חלק ממארגני ההפגנה שהיו בדרך להפגין בפעם ה-40 במספר נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדבליט, בכל הקשור להתנהלותו בפרשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. עוד נודע כי מארגני ההפגנה קוראים למפגינים להגיע להפגין מול לתחנת המשטרה בעיר ברחוב שטמפפר. ישנם דיווחים על התקהלות של מפגינין מחוץ לתחנה.

כזכור, ביום חמישי האחרון נמנעו שופטי בג"ץ להביע את דעתם בעתירה שהגיש יו"ר השכונה צדוק בן משה נגד המשך ההפגנות בשכונה, אולם ציינו כי למשטרה הפתרון. במשטרה ציינו בתשובתם לבג"צ כי היא מתנגדת להמשך ההפגנות בכיכר גורן, בשל הסכנה הבטיחותית והמפגע המתהווה לתושבי השכונה ככל שמספר המפגינים גדל.

ביום חמישי שלחו במשטרה מכתב למארגני ההפגנה וציינו כי הם אינם מאשרים את קיום ההפגנה השבת וכי במידה והמפגינים חפצים בכך הם יכולים להגיש בקשה להפגין במקום אחר. המשטרה ציינה כי מבחינתה היא מעוניינת שההפגנות יתקיימו בפארק הגדול, שכולל חניון גדול ואינו מפריע לתושבים.

"כפר גנים נצורה לחלוטין", סיפר אחד התושבים. "נותנים להיכנס רק למי שגר בשכונה. יש פה כוחות משטרה בסדר גודל לא נורמליים. נכון לשעה זאת הכיכר ריקה לחלוטין".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר