צילום אילוסטרציה כלי נגינה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה כלי נגינה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

למה מתעכבת פתיחת מועדון ההופעות ברחוב שרגא רפאלי?

לפני כשנה וחצי הכריזו באגף האירועים בעירייה בקול תרועה רמה על הקמת מועדון הופעות גדול בעיר. מאז הפעולות לפתיחתו מתנהלות בעצלתיים. ראש האגף רון כץ: "אני מסכים שזה מאכזב שהמקום טרם נפתח"

פורסם בתאריך: 20.8.17 11:03

מועדון ההופעות שאמור היה לקום ברחוב שרגא רפאלי בשכונת אם המושבות לפני כשנה וחצי, עדיין עומד ריק לחלוטין מבלי שתתקיים בו כל פעילות מוזקלית או אחרת. נכון להיום אין לו כלל טופס אכלוס.

במרץ 2016 פורסם ב"מלאבס" אודות פרוייקט ביוזמת אגף האירועים בעיריית פתח תקווה שעיקרו הקמת מועדון הופעות מעל המרכז הקהילתי שברחוב שרגא רפאלי באם המושבות. מדובר במועדון הופעות שאמור לפעול בסגון הזאפה התל אביבי או הגולה המקומי, בו מתארחים זמרים מהשורה הראשונה וגם כאלה שקצת פחות. במועדון אמור היה להיות גם מטבח פעיל ובר משקאות.

הפרויקט יצא לדרך, המועדון עוצב על ידי האדריכלית ליאת אלון וכבר החל להיבנות בשלבים מתקדמים כשהוא מתפרס על שטח של כ-400 מ"ר. בעירייה ציינו אז כי בשל גודלו של המקום יכול למשוך אליו אומנים רבים, מאחר והוא יכיל כ-300 מקומות ישיבה סביב שולחנות וכ-600 מקומות במופעי עמידה. במקום תכננו להציב גם מערכת ההגברה ואקוסטיקה מתקדמות שימנעו רעש לסביבה.

מועדון ההופעות אם המושבות. צילום באדיבות העירייה

מועדון ההופעות אם המושבות. צילום באדיבות העירייה

אלא שמאז אותו באז ראשוני, השתררה דממה סביב הפרויקט. באגף האירועים אומרים כי רוב העבודה עליו כמט והסתיימה אולם הפעילות בו לא החלה מסיבות שלא ברורות גם להם. "עוד לא היו הופעות, ולפעמים בעירייה הדברים לוקחים יותר זמן", אומר ראש אגף האירועים, רון כץ. "מקום בשלבי סיום ולא מוכן לגמרי. גם אני חשבתי אז שפתיחת המקום תיקח חודשים בודדים, אך ההצטיידות והמכרזים בעירייה אלו דברים בירוקרטיים שלוקחים זמן, ואני בטוח שזה יפתח בשלב מסויים. את רוב העבודות סיימו ומה שנשאר אלו דברים קטנים של הצטיידות".

כץ מסכים שצריך אולי לעשות יותר כדי שהמקום יצא לדרך. "הדעה שלי לא השתנתה", הוא מסביר. "המקום נפתח ביוזמה שלי לטובת הנוער  והצעירים של העיר וזו חובה מבחינתי שהוא יפתח. אין לי בכלל ספק בחשיבותו של המקום לעיר. חשבתי שכעת המקום כבר יהיה פתוח ומשזה לא קרה, אני רוצה שהוא יפתח כמה שיותר מהר. אני מסכים שזה מאכזב שאחרי כל החודשים הללו הוא טרם נפתח, ואני חושב שאנחנו צריכים לעשות יותר כדי שזה יקרה".

תגובת מנכ"ל העירייה, יעקב ממן: "לא מדובר בבעיה תקציבית. הבעיה היא הדעות החלוקות בין תושבי השכונה לגבי הפעילות במקום. הוחלט לבצע סקר צרכים בחודשים הקרובים בין תושבי השכונה לגבי אופי הפעילות במקום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר