צילום מסך מקבוצת הוואטסאפ הדר גנים שלי
צילום מסך מקבוצת הוואטסאפ הדר גנים שלי

מלחמות הוואטסאפ של רמי גרינברג: הוסר מקבוצת אחת, והסיר אנשים מקבוצה אחרת

הפעם הסיר גרינברג את אורי אהד, את ירון קדושים ואנשים נוספים, מקבוצה של שכונת הדר גנים. קדושים: "לאחר שהוא הוגדר כמנהל הוא התחיל לזרוק את כל מי שלא מיישר איתו קו". העירייה: "ראש העירייה פעיל בקבוצות לטובת הציבור ויש כאלו שמנצלים זאת להשתלח בו"

פורסם בתאריך: 22.10.19 14:57

רק לפני כחודש העלו גורמי אופוזיציה טענות כנגד ראש העירייה רמי גרינברג, על כך שהוא מוציא את מתנגדיו מקבוצות וואטסאפ שונות, ובימים האחרונים שוב זה קרה, לאחר שמתנגדים של גרינברג, או אנשים שביקרו אותו, הוצאו מקבוצה בשכונת הדר גנים. קודם לכן הוסר גרינברג מקבוצת וואטסאפ אחרת בעצמו. יצוין כי מדובר בקבוצות בהן עיקר הפעילות היא המאבק שמנהלים פעילים רבים בשכונה נגד תכנית הנת"צ ברחוב מנחם בגין, ונגד הבנייה בסירקין ללא פתרונות תחבורה מספקים.
מדובר בקבוצת הדר גנים שלי, ממנה הוצאו למשל ירון קדושים ואורי אהד לצד אנשים נוספים, ביניהם שי אבו, שמנהל את הקבוצה ממנה הוסר גרינברג כמה ימים לפני כן. על פי צילומי המסך שהגיעו לידי מלאבס, הם הוצאו על ידי גרינברג עצמו. לטענת קדושים, לאחר שגרינברג הוגדר כמנהל, הוא הוציא את המתנגדים. "זו קבוצה שכונתית פרטית, ורמי גרינברג הצטרף לקבוצה באמצעות קישור", אומר קדושים, "לאחר שהוא הוגדר כמנהל הוא התחיל לזרוק את כל מי שלא מיישר איתו קו, וזה כולל אותי, את אורי אהד ועוד אנשים. זו קבוצה פנימית של תושבים מהשכונה. כל הזמן דיברנו שם בכבוד לראש העיר. אני דיברתי אליו בכבוד וצורה מנומסת, אך הוא רוצה מקומות שנקיים מביקורת. אחרי שמחת תורה הוא כתב בפייסבוק שזה חג האחדות עם תמונה של ספר תורה, ולאחר מכן הוא התחיל להסיר אנשים מהקבוצות. גם אם כתבו ביקורת, אז מה? לא היו קללות בקבוצה או משהו כזה, רק ביקורת של חלק מהתושבים. כנראה שהוא רוצה שרק קולו ישמע וכל ביקורת אחרת היא לא ראויה".

ירון קדושים

ירון קדושים

גם אורי אהד עקץ את גרינברג לאחר שהעלה צילום מסך תמונה של הוצאתו מהקבוצה, וכתב: "כמו שניתן לראות צילומי המסך ממשיכים לזרום, גם לאחר שהסיר. אולי נכריז על תחרות עירונית למציאת פתרון יעיל יותר לסתימת פיות, הפרס: קבוצת וואטסאפ אישית פרטית עם כבוד ראש העיר ירום הודו".
כזכור, לאחרונה העלו מתנגדיו של גרינברג טענות על כך שהוא מוציא אותם מקבוצות וואטסאפ שונות, וזאת לאחר שהוגדר כמנהל בקבוצות הללו. בעירייה ציינו אז כי מדובר בקבוצות מקצועיות שאין בהן מקום להתנגחויות פוליטיות.
מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "כחלק ממדיניותו של ראש העיר רמי גרינברג להנגשת השירות העירוני לטובת הציבור, ראש העיר פעיל ברשתות החברתיות ונותן מענה אישי לתושבים. בזכות מעורבותו ברשתות אלו, מקודמים במהירות פרוייקטים רבים לטובת התושבים, ליקויים שונים מקבלים מענה מיידי וכן מקבלים התושבים מידע אודות הפעילות העירונית הנוגעת לאורח חייהם ביום יום. לצערנו, יש כאלו המנצלים עובדה זו ובמקום לקחת חלק בעשייה של ראש העיר או להעלות טענות ענייניות – בוחרים גורמים שונים להשתלח ולבזות את ראש העיר מול שאר התושבים הנוכחים בקבוצה. נציין כי מדובר במספר תושבים מצומצם אשר מגדפים את ראש העיר והפעילות העירונית – מה שמפריע לקשר עם שאר התושבים הפעילים בקבוצות אלו. מיותר לציין כי ככל ואותם גורמים ימנעו מהפעילות המסיתה שלהם כנגד ראש העיר, יהיה ניתן להחזירם לקבוצות מהן הם הוסרו".

הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס וקבלו עדכונים חשובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהל

    רמי גרינברג ראש עיריית פ"ת. הוא ראש העיר הטוב ביותר שהיה ב- 20 שנה האחרונות. לפחות. הסיר את כל המחסומים. פתוח לשמוע כול אחד. סולל כבישים שלא עשו שנים. משוחח עם תושבים. רמי יבחר לעוד. שנים רבות . איש
    חזק. שלא פוחד מאך אחד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר