הילה שבתאי מנהלת אגף הספורט שפוטרה צילום זאב שטרן

מנהלת אגף הספורט, הילה שבתאי, פוטרה מהעירייה

שבתאי ניהלה את האגף במשך ארבע שנים והחליפה בתפקיד את אריה ניר שפרש לגמלאות. בשנה האחרונה נפרדו מהעירייה לא מעט בעלי תפקידים בכירים

פורסם בתאריך: 24.10.19 08:48

מנהלת אגף הספורט בעיריית פתח תקוה, הילה שבתאי, פוטרה מתפקידה לאחר כארבע שנים בתפקיד. בעירייה מציינים כי פיטוריה היא חלק מרה ארגון, שבמסגרתו כזכור, פוטרו בכירים נוספים ואחרים פרשו בתנאי פרישה שונים. שבתאי נבחרה לתפקיד בקדנציה הקודמת, והחליפה את אריה ניר שיצא לגמלאות. אתמול נפרדה שבתאי מעובדי אגף הספורט.
היא מסיימת את תפקידה שנה לאחר החלפת השלטון. כזכור, בשנה האחרונה עזבו בכירים נוספים, ביניהם חזי חקאק דובר העירייה, מנהלת מינהל התרבות דרורית גור אריה, מנהלת המכללה העירונית אודליה אייזנברג ועוד.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "עם כניסתו לתפקיד ראש העיר, רמי גרינברג, ביצע רה ארגון מקיף ותוצאותיו יורגשו בשנת התקציב הקרובה כחלק מהתייעלות כוללת. נציין כי בעוד ארגונים רבים אחרים מראים גידול מתמיד של 3 עד 4 אחוזים בעלויות השכר בכל שנה, בעיריית פ"ת חלה מגמה הפוכה. בנוסף, ראש העיר מצפה מכלל עובדי העירייה ובפרט מהבכירים שבה, לסייע במאמצים לשידרוג העיר ופיתוחה בכל התחומים. בתוך כך, אגפי העירייה השונים נבחנים על רמת ביצועם ובהתאם גם מקודמים מהלכים ארגוניים. ולגופם של דברים, הגב' שבתאי ניהלה את אגף הספורט במהלך ארבע שנים ואנחנו מבקשים לאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקרוב גם ראש העיר יוחלף חבל שמוותרים לו במקום לצאת נגדו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר