חשיכה בשכונת שעריה. מתוך הסרטון
חשיכה בשכונת שעריה. מתוך הסרטון

צפו: האור ברחובות שכונת שעריה כבה אמש למשך שעה וחצי

תושבים בשעריה מציינים כי זו אינה הפעם הראשונה בה ישנה תקלה בתאורת הרחוב בשכונה ובשכונות סמוכות. העירייה: "התקלות אירעו בשל קצר במרכזיה"

פורסם בתאריך: 21.8.17 11:52

תושבי שכונת שעריה בפתח תקווה נאלצו ללכת ברחובות בחושך למשך כשעה וחצי. על פי תושבים מדובר היה בעלטה מוחלטת, מרדת החשיכה ועד השעה 21:00, במספר ברחובות מרכזים בשכונה – השופטים, המלכים, קלישר, הנביאים, רזיאל, יואל ורחובות נוספים. כיוון שבבתי התושבים היה אור אך לא בתאורת הרחוב, ברור היה לתושבים שאין מדובר בהפסקת חשמל.

התושבים מציינים כי זאת לא הפעם הראשונה שמקרה כזה מתרחש בשכונה שלהם, ולאחרונה גם בשכונות אחרות בעיר נתקלו בחשיכה בשעות הערב למספר שעות. יש לציין כי רשת המאור העירונית שייכת לעיריית פתח תקווה במקרה זה, והיא האחראית לתחזוקתה ולתיקונה בעת תקלה או בעיה טכנית אחרת.

 "לא ברור למה זה קורה", אומרת תקווה טייטו, תושבת השכונה. "התקשרתי למוקד העירוני והם אמרו שהגיעו אליהם תלונות ושהם יבדקו למה זה קרה. גם בשבוע שעבר זה קרה בחלק השני של השכונה. זה לא ברור לנו, אנו משלמים כל כך הרבה הארנונה ומקבלים חושך בתמורה. מעולם לא היה דבר כזה. צריך להבין שרחוב המלכים למשל, זה רחוב שרוב האוכלוסייה בו מבוגרת, ואחד מהם יכול לרדת מהמדרכה ובשל החשכה ליפול ולהתרסק".

יש לציין כי במהלך הבוקר דיווחו בשכונה על תושבת השכונה שמעדה אתמול משקע במדרכה, לכאורה בשל החשכה שפקדה אתמול את השכונה.

תגובת חברת החשמל: "מבדיקה שביצענו – לא היתה תקלה או הפסקה  ברשת החשמל אתמול בשכונת שעריה".

תגובת העירייה: "אכן, היו שתי תקלות אבל לא באותם הרחובות. התקלות אירעו בשל קצר במרכזיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר