נבחרי המועצה
נבחרי המועצה. צילומים זאב שטרן, לשכת דובר העירייה, בן פרג', גדי אהד, ראובן קפושינסקי, דודי אהרוני, יעקב כהן, עזרא לוי, עמרם סוויסה, מיקי סוויסה, באדיבות לשכת השרה גמליאל, אבי את אבי

סיכומים והבטחות: השנה הראשונה של חברי מועצת העיר פתח תקוה

26 חברי מועצה מספרים מה הם עשו בשנה הראשונה של הקדנציה שלהם, ומה הם מבטיחים לעשות בשבילכם בשנה השנייה. ונחשו מי השלושה שלא הסכימו לספר מה הם עשו?

פורסם בתאריך: 1.11.19 11:24

 

רמי גרינברג, ראש העירייה, סיעת התחדשות: "נקים פארק ענק, נרחיב את גבולות העיר"

רמי גרינברג. צילום ראובן קופולינסקי

מה עשיתי בשנה הראשונה: "בימים אלו אנו מסכמים שנה ראשונה של פעילות, שנה בה הספקנו לעשות רבות בכל תחומי החיים. אני מביט בסיפוק רב על מה שנעשה ואין לי ספק שכל תושב ותושבת כבר חשים בהבדל ורואים כי אנו קשובים לתושבים ולא מפסיקים לרגע לעבוד למענם".
"ביצענו רפורמה בניקיון העיר והגברנו את האכיפה בתחום, יצאנו בקמפיין הסברה לתושבים לזרוק אשפה רק בימי הפינוי ולא להשליך פסולת שלא במקום המיועד לכך, קידמנו את נושא הפרדת פסולת והמחזור, ועודדנו תושבים להיות פעילים ולקחת אחריות בשמירה על ניקיון העיר. עשינו מהפכה ירוקה בתחום הגינות ופינות הנוי. חידשנו עשרות רבות של גינות ברחבי העיר, שדרגנו את התשתיות, הספסלים, התאורה, הגידור הדשא וכמובן שתלנו פרחים וצמחים חדשים. אני חושב שזה ניכר גם בכניסות לעיר וגם בשכונות. אנו פועלים נמרצות לחידוש פני השכונות הוותיקות וטיפוח מרכז העיר שהוזנח במשך שנים, הקמנו מינהלת במרכז העיר שקשובה לצרכי התושבים והסוחרים ותקדם פעילות תרבותית וחברתית במרכז העיר. אנו ממשיכים בשיפוץ השוק הוותיק – שוק ליפקיס, שאנו רוצים להפוך אותו לשוק מודרני ושוקק חיים".
"אנו פועלים מול משרדי הממשלה להרחבת גבולות העיר, מכביש 4 במערב ועד לכביש 6 במזרח, וכביש 5 בצפון ו-471 דרומה. שיפרנו באופן דרמטי את מערך התחבורה הציבורית בעיר וקיימת עלייה של מאות אחוזים במשתמשי התחבור הציבורית, דבר המקל באופן משמעותי על העומס בדרכים. במקביל אנו משקיעים בשיפור תשתיות התנועה בעיר ומקדמים בניית מחלפים, גשרים, ויישום פתרונות תנועתיים בסירקין לקראת הבנייה הצפויה שם. בסירקין חשוב לי לציין שלא נאפשר בנייה ללא בניית תשתיות מתאימות, וקצב הבנייה יותאם לקצב בניית התשתיות".
מה אעשה בשנה השנייה: "התחנה המרכזית היא פרויקט מורכב שיתחיל בקרוב. מבנה התחנה המרכזית הישנה שוכן ברחוב אורלוב והוא בין המבנים הוותיקים שיזכו למתיחת פנים של ממש. התחנה החדשה תשתלב במרחב העירוני, ותכלול חניון בן 700 מקומות חניה, מגדל מסחרי בן כ-12,000 מ"ר, שטחי מסחר בהיקף של כ-7,000 מ"ר, וכמובן תספק שירותי תחבורה ציבורית משופרים, מהירים ויעילים. במקביל אנו מקדמים את הרכבת הקלה, המטרו ושבילי אופניים. הכשרנו חניונים רבים בעיקר באזורי התעשייה, בהם מאות מקומות חנייה ללא תשלום. המשכנו לפתח את אזור התעשייה ולהזמין אלינו עוד ועוד חברות ועסקים, ולצד זאת אנו ממשיכים בקידום ופיתוח אזורי הבילוי והפנאי".
"אנו פועלים להקמת פארק ענק, על שטח של 6,000 דונם שיהיה פארק הירקון של פתח תקוה, במקום בו נמצא כעת מתחם ירקונים שמתפנה. כמובן שאנו ממשיכים להשקיע בתרבות, בספורט ובחינוך. קיימנו מגוון אירועים לכל הציבור, ביניהם אירועים שלא נעשו בעיר מעולם, כמו מרוץ הלילה, והכי חשוב שיפרנו את השירות לתושב, ושיפרנו את זמני התקן למתן מענה מיטבי ואיכותי".
"באתי לשרת את התושבים בכל ממשקי החיים, לספק מענה מהיר, לפעול באופן יעיל ולפשט את ההליכים הבירוקרטים. פתחתי את דלתי בפני הציבור, והסרתי כל מחיצה שחצצה בין נבחרי הציבור ונותני השירות לבין הקהל הרחב. זוהי גם דרכי – מתן שירות איכותי, מהיר וזמין לציבור. אני רואה בעשייה הציבורית שליחות, ובשנה הקרובה אמשיך לפעול במלוא המרץ ובכל הכוח למען העיר ולרווחת התושבים. אני מבטיח לכל תושבי העיר שנעשה ונפעל למענם בכל נושא ובכל תחום, שלא יהיה ספק פתח תקוה תהיה העיר האטרקטיבית ביותר בגוש דן".

ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

ענת זנזורי, התחדשות: "אדרוש שלא ייכנסו מפעלים בעלי פוטנציאל מזהם"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "כמי שהחזיקה בתיק איכות הסביבה, התחלתי להוביל מהלך של שקיפות, על מנת לייצר חברה אכפתית ושייכות של התושב לסביבתו. פרסום על פירוקי אסבסט בעיר, הנגשת תחנות ניטור בזמן אמת, מחזור ותרומה לקהילה. כמו כן התחלתי את הקמתן של מספר גינות קהילתיות בעיר וכן העלאת מספר רב של הצעות לסדר בנושא של איכות סביבה, תחבורה ירוקה, בנייה ירוקה ואיכות חיים בריאה יותר. בתיק התרבות שגם כן היה חלק מאחריותי, הובלתי את נושא כניסה חינם לכל תושב ביום ההולדת לקריית המוזיאונים".
מה אעשה בשנה השנייה: "מכיוון שנושא איכות הסביבה הוא בליבי, אמשיך להוביל מהלכים הקשורים לאיכות חיינו וחיי ילדינו בכל הקשור לתחום של זיהום ואיכות האוויר. אמשיך לדרוש את הקמתן של תחנות ניטור על גדרות המפעלים המזוהים כפוטנציאל מסכן ומזהם ושקיפות לתושב, על מנת להפחית את זיהום האוויר בעיר ולהוביל את העסקים לעמוד בדרישות המשרד לאיכות הסביבה. כמו כן, אדרוש שכבר מרגע זה ועד לסיום הליך שינוי התב"ע שכבר החל לאחרונה, לא יכנסו לאזורי התעשייה מפעלים בעלי פוטנציאל מזהם משום סוג שהוא".

רפי דהן. צילום זאביק זמין

רפי דהן. צילום זאביק זמין

רפי דהן, המשנה לראש העירייה, התחדשות: "מיזם בתי המדרש יביא לקירוב לבבות"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "הובלתי את פרויקט חזרתה של הלהקה הייצוגית של העיר ״עבר הווה עתיד״ לפעילות מרכזית בעיר לקדמת הבמה של הזמר. ״על חומותייך פ״ת״ הוא מיזם חינוכי חדש ומיוחד הכולל את סיפורה של העיר מראשיתה של המושבה ועד ימינו, ובהמשך גם בצליל. המיזם יבוצע על ידי בני הנוער והגמלאים בכניסה לעיר. חודשו ושופצו שירותים בבית הכנסת הגדול באמצעות תב״ר שאושר ע״י ראש העיר והמועצה. התחלנו במהלך שיימשך במהלך השנה הקרובה: ״בית ספר/מרכז ייחודי לבני הנוער הפועלים במסגרת המנהיגות הצעירה״. מרכזי נוער יהפכו – הן בשם (שינוי גם בטרמינולוגיה) והן בחזון החינוכי – ״לבתי הנוער הקהילתיים״. בעקבות ההפגנות של יוצאי העדה האתיופית, הוקם פורום חינוכי לשיח פתוח בין כל קהילות הנוער בעיר לטובת שיתופי פעולה. הוקם פורום עירוני, ראשון מסוגו, לטובת תוכנית לשירות משמעותי של בני הנוער לקראת גיוסם לצה״ל. נחנך מיזם משותף לשילוב ילדי החינוך המיוחד בתוך המסגרות הבלתי פורמליות קהילתיות בשעות אחה״צ והערב בבתי הנוער השונים".
מה אעשה בשנה השנייה: "מיזם בתי מדרש בעיר הוא מיזם חברתי וחינוכי לקירוב לבבות ולשיח מכיל וערכי בין כל קהילות הנוער ובין אנשי חינוך. צפוי גידול והרחבה משמעותיים בהיקף המנהיגות הצעירה -לרבות מספר המד"צים שפועלים ברחבי העיר, זוהי תוכנית ״הדגל״ של אגף הנוער עליו אני אחראי. בסיומה יתקיימו סמינרים ייחודיים המשותפים למשרד החינוך. יש מיזם לפיתוח אתגרים חינוכיים (בכל תחומי הפעילות) עבור בני הנוער הבוגר".

ניבה קפלן צילום זאב שטרן

ניבה קפלן, התחדשות: "נמשיך לקיים בימת חינוך פתוחה בוועדה"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "החלטתי להתמודד בבחירות כדי להביא לפתח תקווה תפיסות חינוכיות חדשניות וגאווה עירונית שכל כך חסרה. איך עושים את זה? לב העשייה הוא ישיבות המועצה, במהלכן הגשתי ארבע הצעות לסדר שהתקבלו פה אחד. הצעות אלה נמצאות היום בשלבים שונים של התקדמות וביצוע. אני חברה בחמש ועדות עירוניות משמעותיות והוועדה החשובה ביותר בעיני היא ועדת החינוך בראשותי, המורכבת מחברי מועצה, אנשי מקצוע בתפקידים מגוונים, הורים, נציגי ציבור ותלמידים. הדיונים בוועדה משקפים את העשייה, מציפים סוגיות ודילמות, רעיונות ויוזמות שיקדמו את הישגי החינוך בעיר. כסגנית ראש מינהל החינוך אני פועלת ותורמת מניסיוני הרב ודואגת לשלב אותו עם המוטיבציה והרעננות של הצוותים הצעירים בראשות העיר ובמינהל החינוך. כמובן שהקשר הוא עם ראש העיר, ראש מינהל החינוך וצוותיהם".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה אמשיך לקיים בימת חינוך פתוחה במסגרת הוועדה, לקדם רעיונות לבתי ספר חדשניים המקיימים שיתופי פעולה אמיתיים עם מוסדות הרפואה וההייטק הרבים בעיר, לחזק את מעמד מנהלי בתי הספר וסגניהם כשדרת מנהיגות חינוכית בשיתוף פעולה עם ההורים ולפתח תפיסה עירונית כוללת לחינוך מלידה עד צבא".

חבר המועצה צדוק בן משה צילום זאב שטרן

צדוק בן משה צילום זאב שטרן

צדוק בן משה, סגן ראש העירייה, התחדשות: "בנובמבר מתחיל קבלן ניקיון ייעודי לניקיון גללי כלבים לפעול בעיר"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "התחלנו לעבוד מהדקה הראשונה לאחר הבחירות, ראש העיר ואני כראש מינהל שפ"ע. גיבשתי וחיזקתי את העובדים, הכנסתי נוהלי ודרכי עבודה לאגפים, חיברנו את התברואה והפיקוח לעבודה משותפת (לדוגמא חינוך וביצוע בשטח להקפדה גדולה על ימי הוצאה ופינוי בעיר). האגפים עובדים לראשונה על פי תוכנית עבודה ולא על פי קריאות מזדמנות תוך שת"פ אגפי מצוין, עבודה משותפת של שפ"ע עם המוקד למיקוד וייעול השרות על פי הצרכים בשטח. הכנסנו רכבים ייעודיים לניקוי גינות. בנובמבר השנה מתחיל קבלן ניקיון ייעודי לניקיון גללי כלבים לפעול בעיר. תגברנו את אגף הפיקוח וכעת מקפידים מאוד על אכיפת חניות המסכנות הולכי רגל או מפריעות לתנועה וגם על השלכת פסולת. באגף הווטרינרי עשינו שינויים ושיפורים לרווחת בעלי החיים והתושבים, יש שת"פ מצוין עם בנות עמותת "הכלבים שבצל". הקמנו גינות כלבים, פתחנו חתוליה ומרפאה גדולה, יש ימי אימוץ ועוד. הקפדתי מאוד להיות זמין תמיד לתושבים ובכל אמצעי".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה אמשיך באותו קו, שיפור והתייעלות בכוח אדם, באיכות העבודה והשרות לתושב. נוסיף תקציבים לנושא הניקיון ונמשיך להיות זמינים וקשובים בכל נושא".

אורי אהד

אורי אהד

אורי אהד, סיעת הביצועיסטים: "חשפנו את 'תרמית הוזלת הארנונה'"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "השנה האחרונה הייתה שנה של פעילות אינטנסיבית במגוון רחב של תחומים. אני מכהן במועצת העיר כבר 20 שנה אך מי שמכיר אותי יעיד כי אני מלא באנרגיות כוח ועשייה כאילו זו השנה הראשונה שלי. לפני כשנה הבטחנו לתושבי העיר שאנחנו באים להילחם על האינטרסים שלהם ולהיות בעבורם הפה, הידיים והאוזניים במועצת העיר. מהר מאוד נוכחנו לדעת כי כאשר בראש העיריה עומד רמי גרינברג אשר באופן שיטתי ומסודר מפר את כל התחייבויותיו לתושבים, צפויה לנו עבודה קשה, מאתגרת ובלתי פוסקת שנועדה לא רק להילחם על האינטרסים של התושבים אלא גם להחזיר להם את האמון האובד במערכת העירונית. במהלך השנה קיימנו עשרות מפגשים עם תושבים שנתקלו בראש עיר בוטה, מתלהם וגס, אשר היה אטום לבעיותיהם ומצוקותיהם. חילקנו בין שלושת חברי הסיעה את המשימות כדי להצליח ולטפל בבעיות תשתיות חינוך (יזמנו את החלפת החול בגני הילדים, טיפול בחיזוק מבני חינוך), בבעיות תחבורה ובטיחות, בנושא ביטול השמירה בגני הילדים, חשפנו את תרמית "הוזלת הארנונה", טיפלנו בהשתלטות על מבני ציבור ולראשונה יצרנו שיתוף פעולה הדוק בין חברי מועצת עיר מסיעות שונות. בנוסף, קיימנו מפגשי פעילים של תושבים שאכפת להם מהנעשה בעיר ורוצים להצטרף לעשייה ולתרום. הוכחנו כי גם הניסיונות של גרינברג לסכל ולמנוע פעולות שהובלנו והרצון שלו ל"מדר" אותנו ממידע חשוב, כשלו".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה נגביר הילוך. נקים צוותי פעולה מקרב התושבים, נפתח לשכת קשר ישירה לטיפול ביוזמות ובעיות ונוכיח כי קיימת אלטרנטיבה ביצועיסטית ממלכתית אמיתית למול התנהלותו הביריונית של גרינברג".

איציק ישראל. צילום זאב שטרן

איציק ישראל. צילום זאב שטרן

איציק ישראל, סיעת הביצועיסטים: "היה רצון לפגוע ברשימה, לפצלה ולפלגה"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "לפני שמסכמים שנה ראוי לציין מספר דברים: לרשימת הביצועיסטים (הכוללת את אורי אהד, תמי ז'יטלני ואותי) הצביעו כ-10,000 תושבים. כוונתנו הייתה להיות בקואליציה ולהביא לידי ביטוי את הידע, היכולת והניסיון שצברנו. כעת אפשר לספר כי מיד לאחר הבחירות, מתוך רצון להחליש את סיעת הביצועיסטים, היה רצון לפגוע ברשימה, לנסות לפצלה ולפלגה. במסגרת ניסיונות אלו אף קיבלתי הצעה לכהן כסגן ראש העירייה בשכר בתנאי שאעזוב את הרשימה. העדפתי להישאר נאמן לתושבים שנתנו בנו אמון. השבתי בשלילה לכל "הצעות הפיתוי" ונשארנו מאוחדים, תוך שאנו מוכיחים כי לשרת את הציבור ולעמוד לרשותו ניתן גם מהאופוזיציה. בשנה הראשונה פעלנו ונפגשנו עם תושבים רבים, העלנו הצעות לסדר ונאלצנו להתמודד עם מנגנון עירוני שפועל בניגוד לנהלים ובחוסר שקיפות. דרשנו לקיים דיון בנושא הורדת האבטחה בגני הילדים, דרישה לביטול הנת"צ בשכונת הדר גנים, חשפנו את העובדה שהארנונה תעלה (ולא תרד כפי שניסו לשווק), חשפנו את העובדה ששנת 2018 הסתיימה באיזון תקציבי ולא בגירעון של 100 מיליון שקלים, נאבקנו לפתוח כיתות לחינוך מיוחד בביס מעוף, דרשנו לקיים דיון מיוחד לחשיפת נתוני זיהום האוויר, החזרת תחנות הניטור שבוטלו ונקיטת צעדים אופרטיביים ולא רק "הצהרות חסרות כל מעש".
מה אעשה בשנה השנייה: "במהלך השנה הבאה, בכוונתי לחשוף את חוסר השקיפות וההתנהלות של העירייה בניגוד לנהלי משרד הפנים ולחייב את הנהלת העיר והעומד בראשה לפעול בהתאם לחוק ולהנחיות השונות באופן שימנע העדפה פסולה ויבטיח כי היחס לכלל התושבים יהיה שוויוני ובהתאם לחוק. בכוונתי להמשיך ולפעול, לשרת את ציבור התושבים ולהיות אוזן קשבת בכל בעיה".

תמי ז׳יטלני. צילום בן פרג'

תמי ז'יטלני, הביצועיסטים: "שום דבר לא הכין אותי לחלקים הפחות נעימים של הפוליטיקה"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "לפני שנה נבחרתי לראשונה למועצת העיר פתח תקווה. מבחינתי הייתה זו "קפיצת מדרגה" לאחר ששנים רבות פעלתי בעיר כאשת מקצוע בתחום החינוך וכפעילה בהנהגות ההורים ובשבט הצופים "ראשונים". ועדיין, אני חייבת לחלוק אתכם, כי שום דבר לא הכין אותי לחלקים הפחות נעימים של הפוליטיקה ; הצרחות, ניסיונות ה"השתקה" וחוסר היכולת להעביר נושאים חשובים לעיר ולתושבים רק כי "את באופוזיציה". התאוששתי מהר והחלטתי לפעול בתחומים אותם אני מובילה שנים רבות: החינוך, תנועות הנוער ותרבות הפנאי והספורט. מהר מאוד התחלתי לקבל פניות רבות מתושבים אשר ביקשו ממני לייעץ להם בבעיות שונות בהן הם נתקלו למול העירייה. פגישות אלו, למול תושבים הפכו לדבר שבשגרה ומהן "נולדות" יוזמות רבות ורעיונות לשיפור או יוזמות חדשות. במועצת העיר העליתי שאילתות בנושאי החינוך, והעלינו לדיון את נושאי החינוך המיוחד התקציב והארנונה".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה, אפעל גם בתחומים נוספים וארחיב את הפעילות לתחומי איכות הסביבה, אזורי התעסוקה והתעשייה, תרבות וספורט ומעל הכל, אמשיך לקיים מפגשים, גם פרטניים וגם קבוצתיים עם תושבים הרואים בנו כתובת".

רון כץ, מ"מ ראש העירייה, יש עתיד: "פתחנו מוקד ייעודי באגף גני ילדים שפועל כל בוקר מ-6.30"

רון כץ

רון כץ

מה עשיתי בשנה הראשונה: "השנה שחלפה הייתה שנה מדהימה, גדושה בלמידה ובעשייה. עם כניסתי לתפקיד ביקשתי לחזק את הקשר בין בתי הספר העל יסודיים לבתי הספר היסודיים המזינים אותם, ולכן יצרנו חיבורים ביניהם והידקנו את הקשר כך שייווצר רצף לימודי וחברתי, וקשר בין המנהלים וצוותי ההוראה בתחומים השונים. נמשיך במגמה באמצעות מפגשי 'שולחנות עגולים' בהם ישתתפו צוותי הוראה מכלל בתי הספר ובהמשך יצטרפו לשיח גם תלמידים. בנוסף השנה הכנסנו ביתר שאת לבתי הספר חדשנות פדגוגית. החל משינויים פיזיים, יצירת מרחבי למידה מסקרנים ומעוררי מחשבה, הכנסת מחשוב מתקדם לבתי הספר ולספריות, הוספת אמצעי הוראה מתקדמים, וכלה בתכניות לימוד חדשניות, כמו "פדגוגיה מוטת עתיד", שזה נשמע מאוד גבוה אבל בפועל הרעיון הוא להכין את התלמידים לעולם האמיתי ולחדד להם את כישורי החיים. הכנסנו בעל יסודי תכניות המלמדות רכיבה זהירה ונכונה על אופניים חשמליים לבתי הספר, אפשרנו לתלמידים לקיים אבחון ראשוני להפרעות קשב וריכוז במחיר השווה לכל נפש, פתחנו כיתות דיפלומטיות והרחבנו את פעילות 'בית ספר לשגרירים צעירים'. הקפדתי השנה באופן מיוחד על ניקיון בתי הספר והגנים. שיפרנו את תנאי ההעסקה של הסייעות וגייסנו סייעות נוספות כדי להתמודד עם המחסור בכ"א, פתחנו מוקד ייעודי באגף גני ילדים שפועל כל יום החל מהשעה 6.30 בוקר ונותן מענה מידי לכל גן ועוד ועוד".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה נמשיך לקדם תכניות פדגוגיות ייחודיות העוסקות בתחומי המדע והטכנולוגיה, נקדם רעיון של רצף מגמות מהיסודי ועד העל יסודי באותו אזור, נמשיך לגייס את מיטב צוותי ההוראה ולהכשיר אותם בתכנית הייחודית לנו (חניכה וקורסי הכשרה בפסג"ה), נלמד כיצד ליישם באופן מיטבי את חוק ההכלה של החינוך המיוחד שייכנס לתוקף בשנה הבאה ונמשיך לעשות הכל כדי לתת לכל תלמיד ותלמידה את מיטב הכלים המתאימים לו כדי לממש את יכולותיו ואת הפוטנציאל הגלום בו".

סרחיו חביאר גולצמן, יש עתיד: "חידשנו עשרות כבישים שלא טופלו שנים"

סרחיו חביאר גולצמן צילום זאב שטרן

מה עשיתי בשנה הראשונה: "במשך שנים רבות עסקתי בפעילות חברתית כיו״ר ועד ההורים בבית ספר יסודות, בהנהגת ההורים בעיר ובהנהלת מתנ"ס. המעבר למועצת העיר היה חשוב עבורי לצורך המשך הפעילות והפעם ברמה העירונית. לאחר שנבחרתי למועצת העיר, לקחתי על עצמי להיות חלק מרכזי בפיתוח העיר וקידומה ולהיות חלק מהנהגת העיר יחד עם ראש העיר רמי גרינברג, שהחל את המהפכה מיד עם כניסתו לתפקיד. לבקשתי מוניתי לתפקיד ראש אגף תנועה. יחד עם מנהלת האגף ויויאנה ויניצקי הצבנו מטרות ויעדים לשנה הראשונה במאמץ להביא לשינויים מהירים ושיפור דרסטי בתחום. בשת״פ מלא עם ראש העיר הקמנו כיכרות חדשות, ביצענו שינויי תנועה במספר צמתים וכבישים, חידשנו עשרות כבישים שהיו במצב גרוע ולא טופלו שנים רבות, מעברי חציה נוספו ונצבעים אחת למספר חודשים. הצבנו שלטי בטיחות והתחלנו לתכנן שינויי תנועה בצמתים מרכזים באם המושבות ובאזורים נוספים. האגף, מקבל מהתושבים עשרות בקשות בחודש וכל בקשה נבחנת באופן הרציני ביותר".
מה אעשה בשנה השנייה: "לקראת השנה החדשה בכוונתי להמשיך ולהשקיע כל מאמץ הנדרש לשיפור בטיחות הולכי הרגל והנוסעים בכביש, להרחיב כבישים בנתיבים נוספים, לבחון נתיבי תחבורה ציבורית, לשפר את הכניסות והיציאות מהעיר ,לחדש ולשפר כבישים קיימים, לסלול מסלולי אופניים, להמשיך להיות אוזן קשבת לתושבי העיר".

חנוך מילביצקי. צילום ענבל מרמרי

חנוך מילביצקי, יש עתיד: "גולת הכותרת היא מרוץ הלילה של פתח תקווה"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "כמחזיק תיק הספורט ותיק תכנון עיר תפקידי הוא ליישם את המדיניות החדשנית של ראש העיר בתחומים אלו. מבחינת הספורט השינוי כבר בולט לעין בהשקעה המאסיבית בתשתיות ומתקני הספורט, ההתייעלות ואיגום המשאבים ואירועי הספורט הססגוניים כאשר גולת הכותרת היא מרוץ הלילה של פתח תקווה שזכה לשבחים בקנה מידה ארצי".
מה אעשה בשנה השנייה: "גם השנה יהיה מרוץ משמעותי. אנו בשלבים אחרונים של שת״פ עם תורם להקמת מסלול ריצה מקצועי לקבוצת רצים מיוחדת ומצטיינת של ילדים בני הקהילה האתיופית. יש מגעים עם תורמים להקמת תשתיות ספורט נוספות בעיר ואני מקווה שבקרוב יהיו חדשות בנושא. בתחום תכנון העיר אנו בעיצומם של הכנת תכניות מתאר מקומיות גדולות ומשמעותיות. בכל הנוגע לתכנון האזורי ראש העיר מוביל את הגורמים המקצועיים בדיונים מול רשויות התכנון בקשר עם הבנייה המתוכננת בסירקין וכלל המשתמע ממנה. בכל הנוגע לבנייה הפרטית בעיר ראש מנהל ההנדסה הרב אוריאל בוסו ואני מובילים קו של פתיחות ושיתוף ציבור".

אביהו סופר צילום דודי אהרוני

אביהו סופר, יש עתיד: "הוצבו מתקני כושר בגינות רבות"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "לאחר הבחירות בחר ראש העיר למנות אותי למחזיק תיק גנים ונוף. מתוקף תפקידי אני אחראי על כל הגינות הציבוריות, הפארקים והצומח בעיר. בשנה החולפת ביצענו פרויקטים רבים וניתן לחוש את התנופה בפעילות האגף ואנחנו מתכננים להמשיך זאת גם בשנה הקרובה. בשנה החולפת התבצעו לא מעט פרויקטים לטובת הציבור הרחב, ביניהם התקנת מתקני משחקים, הצללה ודשא סינתטי ברחובות רבים בעיר כגון אנה פרנק, בכיכר הערים התאומות ברחוב פרישמן, בגן הערבה, רחוב הרב בלוי, ברחוב סביון ועוד. לצד זה בפארק יד לבנים בוצעה סלילת אספלט והצללה ליד מזרקות המים לילדים וכן הוצבו מתקני כושר בגינות רבות. במסגרת תפקידי השני אני משמש כיו"ר של האגודה לתרבות הדיור בעיר ומוביל מהלך נרחב של שיפוצי בניינים. העירייה מעמידה לרשות ועדי בתים הלוואה לשיפוץ הבניין. בשנה האחרונה נתנו הלוואות בסך של 2,199,000 שקלים. בשנת 2019 יצאו לשיפוץ 11 בניינים ועוד ארבעה יוצאים לדרך בימים אלה".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה נמשיך להכפיל את פעילויות האגפים גם בגנים ונוף וגם באגודה לתרבות הדיור. על הפרק המשך בניית גינות חדשות, הוספת מתקני ספורט ברחבי העיר, הצבת מתקני ספורט ייחודים – סוג של חדרי כושר ניידים. באגודה לתרבות הדיור המטרה כמובן להכפיל את שיפוצי הבניינים ושמירת חזות העיר".

ישראל פרידמן צילום זאב שטרן

ישראל פרידמן, יהדות התורה: "נאלצתי להשתתף ביותר מידי מסיבות פרישה של עובדים ועובדות מצוינים"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "לפני שנה קיבלנו אמון של 6,000 איש ואשה תושבי העיר ששלחו אותי ועמיתי הרב אליהו ברוכי לעירייה. המשכנו תנופת בניה וקידום מוסדות חינוך, הרחבה בניה וחניכה של בתי ספר. ארבעה גני ילדים חדשים. חמישה בתי כנסת במרכז העיר ובשכונות. אבל גולת הכותרת וליבת העשייה בעיניי היא מתן אוזן קשבת ופתרונות לפניות של מאות אנשים בתחומים עירוניים שונים – ארנונה וגביה, תנועה וחניה, תשתיות ואיכות סביבה, קידום תכניות בניה ורישוי עסקים והסרת רגולציה ובירוקרטיה עמם מתמודד האזרח".
מה אעשה בשנה השנייה: "להרחיב את מסלולי העזרה לפרט, ולפתור את מצוקת מוסדות החינוך הסובלים מצפיפות. אין טוב בלי רע – ולכן לצערי נקודת השפל של השנה האחרונה הייתה שנאלצתי כחבר מועצה וכידיד אישי להשתתף ביותר מידי מסיבות פרישה של עובדים ועובדות מצוינים ואיכותיים שפרשו במהלך השנה".

אליהו ברוכי צילום זאב שטרן

אליהו ברוכי צילום זאב שטרן

אליהו ברוכי, יהדות התורה: "זכינו לראות ולשמוח בתיקונם של פרויקטים עליהם עמלנו שנים ארוכות"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "בימי החגים שחלפו לא מזמן, התפללנו והראנו בבניינו – ושמחנו בתיקונו. בשנה שחלפה זכינו לראות ולשמוח בתיקונם של פרויקטים עליהם עמלנו שנים ארוכות. חנוכת מבנה רחב וראוי לתלמוד תורה "דרך ישרים" בעיר, חנוכת בית הכנסת "חברון" שבמשך שנים סבל ממצוקת מקום תפילה ראוי, השלמת בניית גני ילדים ועוד. אבל אישית, הסיפוק הגדול שלי גם בשנה שחלפה, הוא מהדברים הקטנים. ממה שנהוג לכנות "האזרח הקטן" – היכרות וסיוע לפונים לבקשת עזרה ללא שום גורם שלישי. הקלה בהגשת הנחה בארנונה, אישורי בנייה, מתן זכויות ושלל הקלות במלחמת הביורוקרטיה".
מה אעשה בשנה השנייה: "בעיניי, עבודה הזאת היא לא רק עזרה ל"אזרח הקטן", היא שירות עבור ה"אזרח הגדול", וזה מה שאני מתכנן לעשות, בעזרת ה' כמובן, בשנת העשייה הבאה עלינו לטובה".

אוריאל בוסו. צילום יעקב כהן

אוריאל בוסו. צילום יעקב כהן

אוריאל בוסו, סגן ומ"מ ראש העירייה, סיעת ש"ס: "נקים יחידה משולבת לאיתור נעדרים"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "במשך השנה קידמנו מגוון פרויקטים אשר היו מעוכבים עקב הבחירות: ערכנו מיפוי לכלל הצרכים החברתיים הנחוצים לתושבי העיר. באגפים השונים ביצענו חלוקה של העיר לרובעי משנה, כך שבכל רובע יהיה ניתן לקבל מענה מיידי לכל פניה. חיזקנו את הביטחון של התושבים על ידיי הגברת סיורים בכל שעות היום. הוספנו מצלמות ביטחון בגינות הציבוריות והגברנו את הפיקוח על מכירת אלכוהול לקטינים. במנהל ההנדסה הקדשתי שעות רבות של עבודה כדי לפתור ולקצר את הבירוקרטיה, במטרה לתת מענה מהיר ומקצועי לתושב".
מה אעשה בשנה השנייה: "אני מתכוון להרחיב ולהעצים את לשכת פניות הציבור. יחד עם חבריי לסיעה נרד לשטח כדי לשמש אוזן קשבת עבור התושבים, ניתן מענה בקיצור הליכי בירוקרטיה במשרדי העיריה השונים ונפתור בעיות במענה מקצועי לכל פניה. כיו"ר מנהל הנדסה ויו"ר תכנון בניה, אני מתכוון לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בכל אזורי העיר. נמשיך ונגביר את אירועי התרבות לכלל התושבים דרך אגף השכונות, וניתן מענה הולם וראוי לצורכי הגמלאים בעירנו. בכוונתי להוציא לפועל תכנית משמעותית להרחבת שירותי התרבות התורנית עבור הציבור הדתי והמסורתי בעיר. במסגרת התכנית, נמפה את העיר לשכונות ורובעים, נלמד את צרכי התרבות התורנית, ובכללם בתי כנסיות, מקוואות, שיעורים יומיים ושבועיים, ונוציא לפועל מהפיכה בתחום. בכוונתי להקים יחידה משולבת לאיתור נעדרים, שתפעל במשולב ובתיאום עם כלל גורמי החירום וההצלה בעיר".

אשר שוקר צילום לשכת הדובר

אשר שוקר, ש"ס: "פתחנו מרכז עוצמה להעלאת משפחות על דרך המלך"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "בשנה ראשונה לקואליציה זו כראש אגף שירותים חברתיים ובריאות, נוסף שירות לציבור בקורסים והכשרות מקצועיות, פתיחת מרכז עוצמה להעלאת משפחות על דרך המלך, סיוע למשפחות מצוקה וסיוע לחגים, חלוקת תיקים לפתיחת שנה, פיתוח מרפאת השיניים ושידרוגה לציבור הכללי. כמו כן נעשה שינוי ארגוני של חינוך מבוגרים כולל מכללת העיר, פיתחנו סדרות וסיורים של הקתדרה ומעל 1,200 לקוחות השתתפו בפעילות. אנו פותחים כיתת הכשרה ללימודי עברית לעולי קהילת אתיופיה ושלוש כיתות לכלל תושבי העיר במרכז הנוער נווה גן וחטיבת בן צבי עם קורסים באנגלית וברוסית. לראשונה תפתח מכינה ליוצאי הקהילה האתיופית להכנה לתואר במכללת העיר. כיו"ר ועדת הנחות בארנונה אני עושה הכל כדי שהתושב יהיה במרכז ויקבל את ההנחה המקסימלית המגיעה. פתחנו מרכז יום למזדקנים בעלי מוגבלות שכלית, ומרכז למשפחות עם בעלי צרכים מיוחדים".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה אמשיך להעמיק את הקשר והשירות לתושב בכל תחומי אחריותי באהבה גדולה".

גנאדי בורשבסקי צילום עמרם סוויסה

גנאדי בורשבסקי, סיעת מצטיינים עם גנאדי: "אמשיך לבקר את מה שנעשה בצורה לא נכונה"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "לאחר היוודע תוצאות הבחירות מצאתי עצמי מתמודד מול ערעורים חוזרים ונשנים על קלפיות שבסופו של יום לא שינו את התוצאה. נתתי הזדמנות אמיתית לראש העיר להתארגן ולחולל שינוי המתבקש בפתח תקוה והקפדתי להיות נוכח בכל ישיבות המועצה. טרם הישיבה, אני לומד את החומר ומשוחח עם התושבים שהנושאים נוגעים לעניינם. חלק מהשיח שאני מנהל עם הקהל ששלח אותי נעשה עדיין בשפה הרוסית על מנת לגשר ביניהם לבין חברי המועצה. בנוסף, אני ראש של סיעה בקבוצה של אופוזיציה אשר מובילה יוזמות שונות של ביקורות ופיקוח ומשמש לא פעם אוזן קשבת לחברי קואליציה שנמנעים מלפצות את פיהם. לצערי, במועצת העיר, אין תרבות שיח ואני פועל בנושא על מנת לחייב זאת בחקיקה. בנוסף, לא ייתכן שמיליונים, עשרות מיליונים, מועברים ב-30 דקות ללא דיון מעמיק, חוסר ידיעה של נושאים וחוסר בשקיפות".
מה אעשה בשנה השנייה: "אני מתכוון להמשיך לפעול לטובת הציבור אשר בחר בי, לבקר את מה שנעשה בצורה לא נכונה, לשמור על טוהר השלטון ומנהל תקין".

עידית ישראלוב לוין. צילום עזרא לוי

עידית ישראלוב לוין. צילום עזרא לוי

עידית ישראלוב לוין, סיעת מצטיינים עם גנאדי: "חידשנו קשרים עם הערים התאומות"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "בחצי השנה האחרונה, לאחר קבלת תיק קשרי חוץ וערים תאומות, הפחתי רוח חיים במחלקה שהוזנחה בשנים האחרונות. חידשנו קשרים עם הערים התאומות, השתתפתי בכנס בשיקגו וחידשתי קשר עם בעלי התפקידים בעירייה ובאחרים על הקשר עם פתח תקווה. שיתוף הפעולה מניב תוצאות נהדרות לתושבי העיר בחילופי משלחות מקצועיות, בתי ספר תיכוניים, עזרה לפרט בתחום הבריאות ועוד.
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הבאה אעמול על יצירת ברית עם עוד שתי ערים חדשות, חידוש הקשר עם הפדרציה היהודית בטקסס, אירוח יזמים עסקיים והרחבת הפעילות הקהילתית בין הערים התאומות. הרחבת שיתוף הפעולה עם השלטון המקומי, חילופי נוער עם גרמניה בתחום הספורט, אומנות וחילופי משלחות מבוגרים בנושאים מוניציפליים".

איתי שונשיין. צילום מיקי סויסה

איתי שונשיין. צילום מיקי סויסה

איתי שונשיין, המשנה לראש העירייה, סיעת מחוברים: "אפעל כדי לקדם את מרכז העיר"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "בשנה הראשונה לקדנציה זו ישבתי באופוזיציה ובעיקר פעלתי בסיוע פרטני לתושבים, בתחומים שונים כגון חינוך, רווחה, תשתיות, בינוי, סיוע לבעלי עסקים ועוד".
מה אעשה בשנה השנייה: "לאחר שבחנתי בשנה זו את עבודתו הטובה והאיכותית של ראש העיר החלטתי להצטרף לקואליציה שבראשותו כמשנה לראש העיר וכמחזיק תיק מרכז העיר, תיק אזורי ההיי טק והתעסוקה וכן הממונה מטעם ראש העיר להקמת הקמפוס האקדמי החדש ברחוב השחם ומעונות לסטודנטים. בשנה זו אני מתכוון לפעול יחד עם ראש העיר, מנכ״ל העירייה והעובדים המסורים בכדי לקדם את מרכז העיר ולהפכו לאבן שואבת למגורים, לעסקים, לתיירות ולתרבות הפנאי. כמו כן אסייע בהמשך התנופה של אזורי התעסוקה וההיי טק ואהיה אוזן קשבת ויד מסייעת לעסקים השונים. בנוסף אני מתכוון לפעול יחד עם ראש העיר והמנכ״ל בקידום הקמתו של קמפוס אקדמי איכותי. אני מתכוון להמשיך ולסייע לתושבי העיר בנושאים שונים ומגוונים".

אורנה דוידאי צילום זאב שטרן

אורנה דווידאי צילום זאב שטרן

אורנה דוידאי, סיעת מחוברים: "דיאטנית מקצועית הכינה תכנית תזונה בריאה לתושבי העיר"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "בקדנציה הנוכחית במסגרת תפקידי כממונה על קידום אורח חיים בריא, הנחה אותי ראש העיר לקדם תכנית בריאות ותכנית תזונה בריאה בעיר, אותה הוא מגבה גם בתמיכה תקציבית. ביחד עם שולי ריינהרץ – מקדמת הבריאות העירונית ויו"ר וועדת הבריאות נגה יוסף, מיניתי דיאטנית מקצועית בחצי משרה שהכינה תכנית תזונה בריאה לתושבי העיר מגיל ינקות ועד גיל הזהב וערכנו סדנאות לאורח חיים בריא. בנוסף, הגשתי הצעה לסדר שהתקבלה, למתג את חודש אפריל כחודש הבריאות והספורט ובימים אלה אנחנו מארגנים הפנינג בריאות עירוני שיכלול הרצאות לתושבים על ידי סגל רפואי בבתי החולים. המשכתי את פרויקט טיולי התושבים לירקון: טיולי יום וערב עם פנסים. כמחזיקת תיק הנשים פעלתי לקדם נשים בעלות עסקים קטנים, שבפרונט עומדת יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי רחל אלון. לאחרונה נפתחה גם סדנה לנשים שנמצאות בהלכי פרידה מזוגיות. בקדנציה הזו אני חברת מועצה בהתנדבות ומכיוון שאני מנכ"לית של מועצת בני עיש, אני מרגישה את ההבדל העצום בין הזמן שאני יכולה להקדיש לעיר כחברת מועצה בהתנדבות לבין הזמן אותו הקדשתי כסגנית ראש עיר בשכר".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה השנייה אני מתכוונת להמשיך ולקדם את מיתוג העיר כעיר הבריאות והספורט, להמשיך ולקדם תכנית תזונה בריאה ותכנית בריאות בכלל ואת חודש הבריאות. להמשיך את הטיולים ולהרחיב אותם לתושבים ואוכלוסיות נוספות ואולי גם לאזורים אחרים בארץ וכן לקדם נשים ולהעצים אותן בכל התחומים".

רועי פן

רועי פן

רועי פן, סיעת אכפ"ת: "השקעתי את עיקר מרצי בהמשך קידום ענייני נווה גן"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "כפי ששיתפתי פעולה עם שלושת ראשי העיר הקודמים למען קידום העיר שלנו, לשמחתי הצלחתי למצוא שפה משותפת גם עם ראש העיר החדש, רמי גרינברג, ואני חלק מהקואליציה בראשותו. כחלק מההתנדבות בהנהלת העיר אני מכהן, ללא שכר, כדירקטור וחבר ועדת כספים בחברה לפיתוח פתח תקוה, חבר בוועדת משק לשעת חירום, מ"מ חבר הוועדה לתכנון ובניה והמשכתי גם בקדנציה הזו להחזיק בתיק המחשוב ומערכות המידע. כחבר המועצה שהרשימה שבמסגרתה התמודדתי זכתה לכמות הקולות הגבוהה ביותר בשכונת מגוריי, נווה גן, השקעתי את עיקר מרצי בהמשך מתן מענה שוטף לפניות התושבים ולהמשך קידום ענייני השכונה. בשנה הראשונה של הקדנציה הושלמו פרויקטים כמו הספרייה, המרכז לגיל הרך ומעונות לגילאי 0-3, המשיכו להתקדם פרויקטים גדולים כמו הפארק הדרומי וחטיבת הביניים שאני מעריך שיושלמו בשנה השנייה ובשנה הקרובה אני מאמין שייצאו לפועל מגוון עבודות פיתוח "קטנות יותר" באזור משעול יצחקוב, השביל שמצדו השני של אהרון כצנלסון, צפון-מזרח השכונה ועוד. בתחום המחשוב ומערכות מידע, האגף בניהולה של ענת שלומוביץ ובראשותי הוביל בעירייה את דגלי הדיגיטציה והעיר החכמה, הן בהיבט של שיפור השירות לתושב והן בהיבט של התייעלות פנים-ארגונית. בין היתר הוטמעה בכל יחידות העירייה מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) לטיפול בפניות הציבור, נפרסו ברחבי העיר סיבים אופטיים והורחבו האפשרויות "לבצע פעולות בקליק" מבלי להגיע לבניין העירייה".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה מתוכננים פרויקטים כמו שדרוג משמעותי למערכת המידע הגיאוגרפית (GIS), זימון תורים באינטרנט ושדרוג אתר האינטרנט של העירייה".

אדי קואז

אדי קואז

אדי קואז, סיעת אכפ"ת: "קיימנו לא מעט פעילויות בגן החי"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "כחבר הנהלת העיר אני שותף לפעולות ומיזמים בעיר, בתחום האחריות האישית שלי כמחזיק אגף רישוי עסקים וגן החי. במסגרת פעילות גן החי, קיימנו במהלך השנה לא מעט פעילויות בשיתוף פעולה מלאה עם מנהלת גן החי יאנה בן סירה כמו הפנינג פורים – "דומים אבל שונים". יום המעשים הטובים התקיים עם הפנים לגמלאים והתקיים מופע נגינה, הדרכות וחלוקת שי. במסגרת חודש הבריאות, התקיים הפנינג שבועי שכלל פעילויות שונות כגון יוגה, טאי צ'י, פלדנקרייז, דוכני בריאות וכן קיימנו יום הוקרה למערך המילואים וחגיגת שבועות. במסגרת אירועי הקיץ התקיים pop-up cinema חוויה קולנועית ייחודית לנוער, בשיתוף אגף הנוער ומועצת הנוער העירונית. לצד זה הוקמה ספרייה קהילתית – עגלה ניידת ספר/קפה, לרווחת מבקרי הגן וכן הוקם גן משחקים חווייתי המורכב כולו מחומרים ממוחזרים שייעודו חינוך והקניית ערכים כגון שמירה על הסביבה וכבוד לבעלי החיים. עוד התקיימו: קורס מנהלי פינות חי – בשיתוף רשות הטבע והגנים, השתלמות לצורך קבלת "מטפל מוסמך", סדנאות וטרינריה לילדים, סדנא להכרת עולם החי, ועוד. במסגרת האגף לרישוי וקידום עסקים שבראשותי ובניהולו של יגאל סופרנוב, התקיים השנה איחוד אגף שילוט עם אגף רישוי וקידום עסקים. יישמנו רפורמה ברישוי עסקים וכן פעלנו לקיצור וייעול תהליך הרישוי. לצד זה צומצמו מספר העסקים הפועלים ללא רישיון".
מה אעשה בשנה השנייה: "אפעל להמשיך לשדרג ולפעול בנושאים שתחת אחריותי וכמובן להוסיף עוד ועוד פרויקטים לטובת תושבי העיר וילדיה".

איציק דיעי צילום אבי את אבי

איציק דיעי, סגן ראש העירייה, הבית היהודי: "קידמנו בנייה רבה במוסדות החינוך"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "תמיד לאחר בחירות הדבר הראשון שצריך לעשות זה לשמור על כל ההישגים מהקדנציה הקודמת כדי שלא ילכו לאיבוד וכך עשיתי. קידמנו בנייה רבה במוסדות החינוך: בניית ישיבת כפר גנים ברחוב מסקין – מדובר על תוכנית שקיבלה ממשרד החינוך את פרס האדריכלות היפה ביותר. בניית אגף בבית ספר עמיטל. בניית אגף בבית ספר מורשה בנות. הוצאת חט״ב ממ"ד אורבך ואת הכיתות שהתפנו לתת לבית ספר אורבך כדי לתת מענה לגידול התלמידים. בניית בית ספר דעת מבינים והעברתו לשטח חדש. אגף חדש באולפנת נועם ועוד דברים נוספים. בכפר גנים תסתיים בשנה הקרובה בניית שני בתי כנסת. כמו כן, באגף הפיקוח שבראשותי לקחנו על עצמנו את הפרויקטים הבאים: הוגברה אכיפת משליכי פסולת שלא ביום ההוצאה בשיתוף פעולה עם אגף התברואה, הוחלט על מבצעים גדולים לאכיפת גללי כלבים בשכונות שונות. אנו לפני יציאה למכרז של אכיפה על ידי מצלמות נייחות וניידות של בריונות חנייה, אנחנו לקראת הכנסת גרר לסילוק מכוניות שחונות בצורה מסכנת".
מה אעשה בשנה השנייה: "אני רוצה להמשיך לחזק את הפורום הדתי לאומי".

צבי בליץ צילום זאב שטרן

צבי בליץ, הבית היהודי: "האתגר הגדול הוא חיבור הדור הצעיר לעולם הספר והקריאה"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "עם כניסתי מוניתי כראש אגף הספריות. מעולם הערכים ממנו אני מגיע אני רואה בנבחר ציבור כשליח ציבור אמיתי זמין וקשוב הן לפתח ולקדם את העיר והן לתת מענה לפניות לסיוע ועזרה לתושבים. כיום פועלת בעיר רשת ספריות עירוניות המונה 12 ספריות הפזורות ברחבי העיר ומשמשות למעלה מ-80,000 תושבים מנויים. האתגר הגדול העומד בפתחנו בתוקפה זו הינו חיבור הדור הצעיר לעולם הספר והקריאה. כפי שאנו מכירים כולנו מקרוב הקידמה הטכנולוגית הרחיקה ילדים רבים מהרגלי הקריאה. קריאת הספרים הינה חשובה ביותר לפיתוח יכולות רבות אשר ישמשו את הילדים לכל אורח חייהם. כבר בתקופה הקרובה אנו נצא במגוון פעילויות ממוקדות בקרב הגילאים הצעירים. בנוסף לפעילות עניפה זו אני פועל רבות ומסייע יחד עם חבריי לסיעת הבית היהודי לתנועות הנוער, לבתי הכנסת ולמוסדות החינוך".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הקרובה אמשיך בפעילותי הרבה בכל התחומים על מנת שכולנו נוכל ליהנות מעיר טובה, פורחת, עם שירותים טובים".

גילה בן נאים

גילה בן נאים, הבית היהודי: "דאגנו לשמר את עשרות שיעורי התורה והפעילויות למבוגרים וילדים"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "במהלך השנה האחרונה כחברת מועצת העיר וראש האגף לתרבות יהודית, עסקתי שעות רבות בהתנדבות מלאה בפעילות ציבורית מגוונת, ובדאגה ביחד עם עובדי האגף לשמר את עשרות שיעורי התורה, החוגים, בתי המדרש והפעילויות הקבועות למבוגרים וילדים בכל רחבי העיר ואף להוסיף דברים חדשים. ובנוסף להפיק מידי חודש מופעים מיוחדים לקהילות, לשכונות ולכל תושבי העיר כמו: ערבי נשים, הפנינג לילדים, ערבי ושבתות פיוט וחזנות, ארועי חגים, במות שמחה מרכזיות ועוד'. בנוסף הייתי תמיד זמינה ושמרתי על קשר ישיר עם תושבים ונציגי ציבור, יזמתי שיתופי פעולה עם ארגונים שונים וטיפלתי בבעיות קטנות וגדולות כמו: ניקיון, שיבוץ בגנים, עזרה לתנועות הנוער, בעיות תחבורה ועוד".
מה אעשה בשנה השנייה: "לקראת השנה הבאה אני מתכוונת לייצר שיתופי פעולה נוספים ולהרחיב את הקהל שנהנה משירותי האגף לתרבות יהודית, לבנות חיבורים בין קהלים שונים ולייצר שיח עם נציגי התושבים בכדי לשמוע איך למנף ולשפר את התכנים באגף".

משה משה

משה משה

משה משה, הליכוד: "בשנה הבאה תקבלו ממני הרבה יותר"

מה עשיתי בשנה הראשונה: "באופן אישי אני סבור שצריך לתת להנהלת העיר החדשה ולעומד בראשה את חופש הפעולה בשנה הראשונה מבלי להפריע או להעיר יתר על המידה, אלא אם נעשה מעשה קיצוני או בלתי חוקי. כחבר מועצה תפקידי הוא לשמור על הנוהל הקיים ולהעלות הצעות ולשמור על הקופה".
מה אעשה בשנה השנייה: "בשנה הבאה עלינו לטובה, ולאחר שנה של לימוד של הנהלת העיר, הנני מתכוון לפעול ביתר שאת בכל התחומים, להעלות הצעות ושאילתות לסדר, לפעול כנגד מחדלים של הנהלת העיר ועל העומד בראשה. זאת חובתי כנבחר ציבור ובכך הפעל בארבע השנים הבאות. בשנה הבאה תקבלו ממני הרבה יותר".

# לא שיתפו פעולה ולא סיפרו לנו מה הם עשו בשנה הראשונה ומה הם מתכוונים לעשות בשנה השנייה: איציק ברוורמן מסיעת אכפ"ת, אליהו גינת מש"ס ומשה צאלח מש"ס

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר