שיל"ת רון ז"ל. צילום מהאלבום המשפחתי
שיל"ת רון ז"ל. צילום מהאלבום המשפחתי

"מותה של שיל"ת הותיר אותנו ללא מילים ועם שבר גדול"

כך איציק רון, מי שהיה חבר מועצת עיריית חולון וכיום תושב פתח תקווה, על מותה של אשתו ביום ראשון השבוע מתסחיף מי שפיר במהלך הלידה בבית החולים בילינסון. עוד הוא קורא להתפלל לשלומו של הרך הנולד שעדיין מאושפז

פורסם בתאריך: 22.8.17 15:04

איציק רון, מי שהיה חבר מועצת עיריית חולון וכיום תושב פתח תקווה, בעלה של היולדת שיל"ת רון ז"ל שנפטרה ביום ראשון בבית החולים בילינסון מתסחיף מי שפיר במהלך הלידה, מבקש מעם ישראל להתפלל לשלומו של בנו – התינוק בן יומו שנולד יתום ועדיין מאושפז בבית החולים.

"אנו המומים ואבלים את לכתה של אישתי אהובתי בטרגדיה נוראית", הוא אומר היום למלאבס. "שילת ז"ל היתה אשת חייל ואמא למופת ודוגמה, אישה שמחה ומאושרת. הותירה אותנו ללא מילים ועם שבר גדול. אני רוצה להדגיש כי אני מודה לשם על שזיכה אותי להכיר את שיל"ת וברצוני להדגיש כי אהבתנו לשם עומדת איתנה. שיל"ת הותירה במותה בת ובן ותינוק בן יומו שאני מבקש מעם ישראל להתפלל לשלומו ולרפואה שלמה".

אתמול הובאה רון למנוחות בבית העלמין בפתח תקווה כשמלווים אותה בדרכה האחרונה חברים ובני משפחה. רון, בת 33 במותה, הגיעה ללדת בשבוע ה-41, במהלך הלידה היא חשה ברע, הופיעו פרכוסים והיא הובהלה לחדר הניתוח, אולם כל המאמצים להחיותה עלו בתוהו. היא הותיר אחריה כאמור בעל ושלושה ילדים.

מבית החולים בילינסון נמסר: "בית החולים משתתף בצערה הקשה של המשפחה. המקרה דווח למשרד הבריאות. משפחתה של היולדת הסכימה במעשה אצילי לתרום את קרניותיה. תסחיף מי שפיר הוא אירוע נדיר שלא ניתן לחזות אותו וכרוך בשיעורי גבוהים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר