רחוב דגל ראובן צילום באדיבות התושבים
רחוב דגל ראובן צילום באדיבות התושבים

דגל ראובן: העירייה שינתה את הסדרי החניה, לתושבים זה עולה 500 שקלים

נוכח מצוקת חניה איפשרה העירייה במשך זמן רב חניה עם שני גלגלים על המדרכה באחד המקטעים ברחוב. לפני כשבוע התמרור, מצוקת החניה ברחוב החמירה ולחלק מהתושבים זה עלה גם לא מעט כסף

פורסם בתאריך: 28.11.19 15:33

תושבים שמתגוררים ברחוב דגל ראובן נאלצים להתמודד עם מצוקת חניה, כל זאת לאחר שהעירייה הסירה ביום חמישי שעבר תמרור שמתיר חניה על המדרכה עם שני גלגלים, ומעתה תושבים מקבלים דוחות. אחד התושבים מספר: "אני גר ברחוב מספר שנים, ויש תמרור באחד המקטעים של הרחוב שמתיר חניה עם שני גלגלים על המדרכה. זה מותר בשל מצוקת החניה שיש באזור. ביום חמישי האחרון החליטה העירייה להסיר את התמרור ומי שחנה על המדרכה קיבל 500 שקל קנס. אני חושב שזה מצב לא תקין, מאחר ויש לנו מצוקת חניה ומשנים את מה שהיה פה עד עכשיו".
התושב מספר כי פנה אל ראש העירייה רמי גרינברג בבקשה להחזיר את המצב לקדמותו, אך טרם קיבל התייחסות. "פניתי לראש העיר מספר פעמים, כל פעם הוא כתב לי שזה בבדיקה, אך מאז דבר לא השתנה, וכעת אנו פשוט לא יכולים לחנות במקום כפי שעשינו כל השנים וזה מאוד מקשה עלינו".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "כחלק ממדיניותו של ראש העיר רמי גרינברג, הוכשרו בשנה האחרונה עשרות חניונים ללא תשלום לטובת תושבים העיר. יחד עם זאת, במקומות מסוימים נעשתה גם חשיבה מחודשת והוחלטו הגבלות בהתאם לצרכים התנועתיים המשתנים במשך השנים. בעקבות בעיות תנועה קשות ברח' דגל ראובן, הוחלט לאסור את החניה באזור המדובר ולצבוע מחדש את שפת המדרכה באדום לבן. נציין כי מדובר בציר מרכזי אשר מספר בניינים בו נמצאים בהליכי תמ"א – מה שהופך את הציר לצפוף עוד יותר בשעות היום. לצד זאת, במים הקרובים צפויה להתכנס ועדת התנועה אשר תדון בין היתר באפשרות להתיר חניה באזור החל מהשעה 16:30 אחר הצהריים. ככל שהדבר יתאפשר מבחינה תנועתית, יוצבו תמרורים מתאימים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר