גרירת רכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
גרירת רכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

זעם: החברה לפיתוח גררה רכבי תושבים לצורך עבודות בכביש

הרכבים נגררו ברחוב יטקובסקי אתמול לטובת קרצוף הכביש. בחברה לפיתוח טוענים כי חילקו פליירים והודיעו לוועד השכונה על מועד העבודות, וכי הם מתנצלים אם נגרר רכב מבלי להודיע לבעליו. תושב השכונה: "ההסברים לא רציניים"

פורסם בתאריך: 24.8.17 14:58

תושבים ברחוב יטקובסקי שבשכונת כפר גנים ג' בפתח תקווה הופתעו לגלות כי הרכבים שלהם נגררו אתמול בבוקר כדי לפנות מקום לטובת עבודות לקרצוף הכביש על ידי החברה לפיתוח בעיר. התושבים טוענים כי עם תחילת העבודות רכביהם שעמדו בחניות ברחוב אותה שעה נגררו להמשך הרחוב מבלי לידע אותם. יותר מזה, לדבריהם הם אף לא קיבלו הודעה על הכוונה לבצע עבודות ברחוב.

בחברה לפיתוח אומרים בתגובה כי הודעות על העבודות הועברו באמצעים שונים מבעוד מועד, אולם במידה ונגרר רכב ללא ידיעת בעליו הם מצטערים על כך.

"אחד מהתושבים שרכביהם נגררו הוא אמיר (השם המלא שמור במערכת). "לא שמו פתקים או הודעות בבניינים", הוא אומר בכעס. "זה שמשדרגים את הכביש, זה בסדר גמור מבחינתנו – אבל תודיעו לנו מראש שמגיעים לעבוד ביטקובסקי והיינו נערכים בהתאם. כשביררנו את העניין טענו בחברה לפיתוח בתחילה ששמו פתקים על הרכבים ואחרי זה נאמר לי על ידי אחד העובדים של החברה ששמו גם פתקים בלובי של הבניין. אני אישית לראיתי פתק כזה לא בלובי ולא על הרכב. הסבירו שאולי זה עף ברוח. נו באמת, זה לא רציני".

הכביש המקורצף ברחוב יטקובסקי היום. צילום אמיר פאר

הכביש המקורצף ברחוב יטקובסקי היום. צילום: אמיר

איפה מצאת את הרכב?

"את הרכב שלי גררו וזרקו לי אותו בסוף הרחוב. אמנם לא קיבלתי קנס, אבל לבוא ולהרים לי את הרכב ולהזיז אותו, באיזה זכות? אשתי התחילה לעבוד מאוחר והיא ראתה דרך המרפסת שגוררים לנו את הרכב, ומלבדי יש עוד רכבים שנגררו".

מבירור נודע למלאבס כי העבודות נועדו להוריד את השכבה העליונה של הכביש לצורך יציקת אספלט חדש בהמשך, כחלק משדרוג הכבישים בשכונה. "לפני יומיים צבעו את מעברי החציה ברחוב", מוסיף אמיר. "ועכשיו באים ומקרצפים את הרחוב ומורידים את מעבר החציה, זה גם אבסורד בפני עצמו".

תגובת החברה לפיתוח פתח תקווה: "בהתאם להודעת החברה, הן למוקד העירוני והן לוועד השכונה, החלה החברה ביום שני האחרון לבצע עבודות קרצוף וריבוד אספלט (שכבה שניה), במספר רחובות בשכונת כפר גנים ג'. העבודות מבוצעות אך ורק לאחר שהתקבל אישור אגף התנועה של עיריית פתח תקווה והמשטרה להסדרי התנועה הדרושים".

"במסגרת זו, חולקו על ידי הקבלן מנשרים (פלאיירים) על גבי שמשות המכוניות ובכניסות לבניינים המודיעים על ביצוע העבודות וגרירת רכבים שיפריעו. כמו כן הופצה הידיעה על ידי ועד השכונה ברשתות החברתיות. במקביל הסתובב רכב עם כריזה ברחובות הרלבנטיים והודיע על ביצוע העבודה ובקשה להזיז רכבים מפריעים".

"כבעבר, רכבים שנגררו באמצעות רכבי גרירה מורשים, הוצבו במקום מסודר בסמיכות מקום והודעה נמסרה למוקד העירוני. הגם שפעלנו ככל יכולתנו על מנת להביא את דבר ביצוע העבודות לידיעת הציבור, באם בכל זאת נגרר רכב כלשהו ללא ידיעת בעליו, אנו מצטערים ומתנצלים על כך. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלבנטיים על מנת להשלים את כל העבודות הדרושות לרווחת השכונה, העיר והציבור בכלל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר