ערב התרמה למעיין עם שלומי קוריאט. צילום זאב שטרן

"אירוע ההתרמה היה קרן אור בתוך החושך". המורה מעיין התרגשה מהמחווה של אורית ושלומי קוריאט

ביום שני התקיים ערב ההתרמה שארגנו אורית ושלומי קוריאט, לטובת משפחתה של המורה מעיין מרמלשטיין מבית הספר דבורה עומר. מעיין שאיבדה בתוך שבוע שני אחים אמרה: "הצלחנו להעלות הערב חיוך על הפנים בזכותכם"

פורסם בתאריך: 11.12.19 09:02

ביום שני השבוע התקיים ערב התרמה באולם גולדה "בשביל מעיין", אירוע התרמה אותו הפיקו אורית ושלומי קוריאט יחד עם אנשים טובים נוספים לטובת מעיין שטרן, מורה בבית הספר 'דבורה עומר' בו לומדים ילדיהם. אחיה של מורן, איתמר מרמלשטיין ז"ל נהרג בתאונת דרכים ב-16 ביוני ושבוע לאחר מכן מת אחיו הגדול רוני מדום לב. על הבמה הופיע שלומי קוריאט, במופע סטנדאפ. האירוע היה בתמיכתו של ראש העירייה רמי גרינברג ובנוכחות ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך רון כץ, והמשנה לרה"ע וראש אגף חברה ונוער, רפי דהן.

קוריאט פתח את המופע במילים "כל ישראל ערבים זה לזה", ומעיין הוסיפה שאין דרך טובה יותר מזה כדי לתאר את הקהל שמילא את האולם. "כמעט חצי שנה עברה מאז לכתם של רוני ואיתמר האחים שלי מהעולם הזה והצער והגעגוע לא מרפים לרגע ולא ידענו איך ממשיכים לחיות. אירוע ההתרמה שהיה ביום שני היה קרן אור עצומה בתוך החושך. כל אחד ואחת שהגיע ותמך נטע בלב שלנו תקווה ומרפא וסלל לנו דרך חמה ומחבקת להמשיך קדימה".

כאמור, כל הכנסות האירוע הועברו למשפחה במטרה לעזור לה להשתקם ולחזור למסלול החיים אחרי הטרגדיה הקשה. "אני מבקשת להודות למשפחת קוריאט על ההתגייסות המרגשת ותמיכתה של עיריית פתח תקווה ולכל התורמים והתומכים שבאו לחבק ולתמוך. הצלחנו להעלות הערב חיוך על הפנים בזכותכם", אמרה מעיין.

אורית קוריאט ביקשה להודות לגורמים נוספים שתרמו את שירותיהם ללא תמורה: לחברת הכרטיסים פשבר, לחברת ההגברה ותאורה מושיקו אייזנקוט,
ולחברת סברס.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר