רחוב רוטשילד פתח תקוה. צילום זאב שטרן
רחוב רוטשילד פתח תקוה. צילום זאב שטרן

הפתעה: שתי שכונות חדשות בפתח תקוה, לב המושבה והמרכז השקט. אילו רחובות נכללים בהן?

באירוע מיוחד שהתקיים באולם שרת הוכרזו שתי השכונות החדשות, המצויות במרכז העיר. על הבמה התקיים גם טקס גזירת סרט. המשמעות המיידית: יחס ובעיקר תקציבים. גרינברג: "אנו רוצים לשוב ולחדש את מרכז העיר"

פורסם בתאריך: 22.12.19 15:59

הפתעה: ראש העירייה רמי גרינברג הכריז על שתי שכונות חדשות בעיר, שכונת המרכז השקט (מרכז העיר דרום) ושכונת לב המושבה (מרכז העיר צפון). מדובר כמובן במרכז העיר ובשכונות שקיימות כבר אבל ההכרזה תביא להשקעה גדולה יותר של תקציבים באיזורים המדוברים. האירוע התקיים באולם שרת לכבוד ההכרזה על ידי התושבים והעירייה. באירוע הופיעו ננסי ברנדס ושימי תבורי בפני אולם מלא. על הבמה התקיים גם טקס גזירת סרט.
גבולות שכונת המרכז השקט הם הרחובות סלנט, הרצל, פיק"א, טרומפלדור, כץ ופינס. על פי ההערכה מתגוררים בשכונה החדשה שהוכרזה כ-25 אלף תושבים. ירון זורע, יו"ר ועד שכונת המרכז השקט, אמר: "מאז שרמי גרינברג נבחר, אנחנו נמצאים איתו בקשר והיה חשוב לנו לקבל הכרה. במשך שנים קראו לאזור שלנו המרכז השקט, אבל הוא לא היה מוכר על ידי העירייה והיה חשוב לנו לתחום אותו. לשמחתנו רמי ראה לנכון לעשות זאת והיה עבורנו אוזן קשבת. הוא קידם את העניין, נקבעו גבולות, כשלפני כן היינו חלק ממרכז העיר צפון ודרום". זורע מוסיף שעד עכשיו גם לא היה וועד שכונה ולא התייחסות מהגורמים העירוני: "ברגע שתחמנו את השטח שהוא המרכז השקט, מעבר להכרה והתקציבים, אנחנו יודעים גם מול מי אנחנו יכולים לתקשר. יש לנו ערוץ פתוח מול ראש העיר, מול סגנו צדוק בן משה, מול אגף השכונות והמתנ"ס השכונתי. אנחנו רוצים להפוך את המרכז השקט לקהילה מגובשת, עם הווי ופעילות משותפים ולחבר את כל התושבים ביחד".
גבולות שכונת לב המושבה הם הרחובות אורלוב, המכבים, אחד העם, הרצל, פיק"א, יצחק שדה וקרול.

מפה המרכז השקט (מרכז העיר דרום)

 

מפת לב המושבה (מרכז העיר צפון)

תמונות מטקס ההכרזה על שכונות חדשות- צילום עירית פתח תקווה

טקס ההכרזה על שכונות חדשות – צילום עירית פתח תקווה

באירוע באולם שרת אמר גרינברג: "לאחר שנים של הזנחת מרכז העיר אנו רוצים לשוב ולחדש את מרכז העיר, לטפח את המרחבים הציבוריים ולהפוך את מרכז העיר כולו לאזור בטוח, נעים ושוקק חיים. נמשיך לקיים אירועים לטובת תושבי השכונות, ולספק חיי תרבות עשירים, ובמקביל נמשיך לטפל בתשתיות ולטפח את המרחב הציבורי ומבני הציבור".

מהעירייה נמסר: "לאחר תהליך ארוך ומדוקדק הכריז אמש ראש העיר רמי גרינברג על חלוקת מרכז העיר לשתי שכונות: מרכז העיר צפון (שכונת לב המושבה) ומרכז העיר דרום (שכונת המרכז השקט). החלוקה לשכונות תאפשר התמקדות בצרכים של כל שכונה ושכונה תוך התייחסות לנתונים הדמוגרפיים, למבנים הפרטיים והציבוריים הקיימים בשכונה, למרחבים הפתוחים בכל שכונה, למבני החינוך, התרבות והפנאי, לאתרי השימור ועוד.
הגבולות של המרכז העיר דרום – המרכז השקט, הם הרחובות : סלנט, הרצל, פיק"א, טרומפלדור, כץ ופינס, ואילו גבולות שכונת לב המושבה מרכז העיר צפון, הם: אורלוב, המכבים, אחד העם, הרצל, פיק"א, יצחק שדה וקרול".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יואל ( גואל ) אלימלך

    סוף כול סוף ר"ח קרול מקבל הכרה מהעיריה והעומד בראשה מר רמי הגדול גרינברג

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר