מרכז תעסוקה חדשה בכפר גנים. צילום לשכת דובר העירייה

מרכז יום לבוגרים על הרצף האוטיסטי נחנך בכפר גנים

המרכז, אשר יכול להכיל 24 חניכים, שם לו למטרה לסייע לחניכים לרכוש מיומנויות חדשות ולקדם את העצמאות שלהם

פורסם בתאריך: 26.12.19 10:48

מרכז יום "כפר גנים" לבוגרים על הרצף האוטיסטי נחנך על ידי העירייה בשכונת כפר גנים. המרכז ייתן מענה לאוכלוסיית בוגרים מגיל 21 ומעלה, בוגרי החינוך המיוחד, המוכרים כאנשים עם אוטיזם ברמת התפקוד הנמוכה והבינונית. המרכז יפעל תחת האגף לשירותים חברתיים ומופעל על ידי עמותת שק"ל, עמותה בעלת ניסיון ויידע רב בהפעלת מסגרות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.

המרכז, אשר יכול לספק שירות לעד 24 חניכים, שם לו למטרה לסייע לחניכים לרכוש מיומנויות חדשות, לקדם את העצמאות של החניכים ולהרחיב את תחומי העניין שלהם. במהלך היום ישנו לו"ז קבוע על פיו מתנהל המרכז. יום הפעילות כולל פעילויות כגון יציאה לקהילה, הכנה לארוחות, פעילויות העשרה (אומנות, מוזיקה, ריפוי בעיסוק, תעסוקה ובישול) וכן פעילות צהרים עם דגש על מפגש חברתי משותף. מנהלת המרכז תפעל תוך קיום קשר רציף עם משפחות החניכים וזאת באמצעות שיחות טלפון עם ההורים ובאמצעות 'מחברת קשר' שמועברת להורים בסוף כל יום עם תיאור של הפעילויות ודגשים חשובים על כל חניך.

טקס חניכת המרכז החדש בכפר גנים. צילום לשכת דובר העירייה

בטקס החגיגי שהתקיים במעמד ראש העירייה רמי גרינברג, חבר הנהלת אשר שוקר ראש האגף לשירותים חברתיים ובריאות, צוות המרכז, הורים, חניכים ואורחים, אמר גרינברג: "זו הפעם הראשונה שיש מקום קבוע שנותן שירותים לבוגרים על הרצף האוטיסטי. זהו נדבך נוסף במתן שירותים לאוכלוסייה ייחודית זו וכחלק ממתן שירותים לכלל האוכלוסיות בעיר, כל אוכלוסייה וצרכיה. השקענו משאבים רבים בהקמת המרכז ואני מודה לכל השותפים ומאחל הצלחה למשתמשי המרכז".
אשר שוקר אמר: "אני שמח שלאחר מאמצים רבים ובסיועו של ראש העיר נמצא למרכז מקום קבע שיסייע לבוגרים על הרצף האוטיסטי במגוון רחב של נושאים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר