מנהל אגף הרווחה גיא עפארי

מנהל אגף הרווחה גיא עפארי התפטר מהעירייה. מקורביו: התערבו לו יותר מידי

עפארי הגיע לעיריית פתח תקוה לפני כשש שנים, לפני כן ניהל את הקרן לרווחת נפגעי השואה והוא עובד סוציאלי בהכשרתו. מקורביו: "היו הרבה דברים ששברו אותו". העירייה: "החלטתו נובעת מצרכים אישיים"

פורסם בתאריך: 1.1.20 12:03

גיא עפארי, מנהל אגף הרווחה בעיריית פתח תקווה, התפטר מתפקידו. לטענת מקורבים לעפארי, הסיבה העיקרית היא שלשכת ראש העיר מתערבת רבות בניהול האגף בפועל. בנוסף לכך טוענים מקורבי עפארי כי משרד הרווחה תיקצב סגן מנהל אגף בשכר, דבר שגרינברג לא אישר. "היו הרבה דברים ששברו אותו, כמו אירועים שקשורים לרווחה ובכלל לא עדכנו אותו לגביהם, שמתערבים בכל דבר מכוח האדם ועד שעות נוספות", אומר אחד העובדים, "ובסוף בנאדם צריך להחליט האם זה מה שהוא רוצה".

עפארי הגיע לעיריית פתח תקווה לפני כשש שנים, לפני כן הוא ניהל את הקרן לרווחת נפגעי השואה. הוא עובד סוציאלי בהכשרתו וניהל מרכזי יום שונים. עפארי מחויב להודעה מראש של שלושה חודשים ולחפיפה מסודרת למחליפו/תו.
מגיא עפארי לא התקבלה תגובה.
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לשמועות, בפרט שבינן לבין המציאות אין כל קשר. הרשות מתקצבת תקני רווחה הרבה מעבר לתקנים שמשרד הרווחה מתקצב או כל רשות אחרת בישראל. משרד הרווחה אמור לתקצב 75% מתקני הרשות, כאשר בפועל הוא מתקצב הרבה פחות. לעומתו, הרשות מתקצבת באופן עצמאי 30 תקני רווחה שעלותם נאמדת במיליוני שקלים בשנה. זאת כחלק ממדיניותו של ראש העיר רמי גרינברג, לפעול למען האוכלוסיות המוחלשות שגרות בפתח תקוה ובפרט במרכז העיר. לגופם של דברים, גיא עפארי היה בקשרי עבודה וידידות עם כלל הגורמים בהנהלה העירונית, לרבות עם ראש העיר. החלטתו נובעת מצרכים אישיים שלו ואנחנו מודים לו על עבודתו הרבה למען התושבים ומאחלים הצלחה בהמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושב מרוצה

    גרינברג יודע מה הוא עושה. והוא עושה את זה הכי טוב מכל מי שהיה עד עכשיו !

  2. סימה

    מדאיג כל נושא כח האדם העירייה, מקווה שהתושבים לא מפסידים מהשינויים הנ"ל , טרם עיכלנו את עזיבתה של סיגלית הלל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר