מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

בפרשה המסעירה הזו יש הכל: סרטון, מעקב מסתורי, בירה, ועימות חריף בין יהדות התורה לגרינברג

בסיעת יהדות התורה תקפו היום את ראש העירייה בסרטון שהופץ, ובו מצוטטים דברים שאמר גרינברג על חבר הסיעה ישראל פרידמן. "בתחילת הקדנציה צילמו אותי שותה בירה", אומר פרידמן. "נגמרו הימים שעסקנים עשו מה שרצו בנכסים עירוניים", אומרים בלשכת גרינברג

פורסם בתאריך: 5.1.20 17:29

בסיעת יהדות התורה תקפו היום את ראש העירייה רמי גרינברג, בסרטון שהופץ על ידי גורמים בסיעה, שבמקביל הדגישו כי הסרטון לא נעשה על ידי מישהו מהסיעה. בסרטון נשמע ונראה ראש העירייה רמי גרינברג אומר לכאורה דברים פוגעניים על חבר המועצה מיהדות התורה ישראל פרידמן. את הסרטון מלווה הכותרת הכתובה "פרצופו האמיתי של רמי גרינברג. כך משפיל ראש העיר חבר מועצה חרדי". בהמשך מצוין בסרטון המקרה שהתרחש בישיבת המועצה בו אומר גרינברג: "אין בעיה, אל תתייחס אליו, הוא ירד מהפסים. יש פה איזשהו חנות שמוכרת שרימפסים ומוכרת גם בירה. לך תירגע שם".

צפו בסרטון שהופץ היום:

ישראל פרידמן מסיעת יהדות התורה, שאליו לכאורה התייחסה האמירה, אמר היום: "לפני כשנה בערך, בתחילת הקדנציה, מישהו עשה אחרי מעקב וצילם אותי שותה בקבוק בירה כשרה בחנות ללא הכשר, שאין עם זה שום בעיה. זו 'העבירה' הגדולה ביותר שמצאו עלי, מה גם שבירה זה דבר אוניברסלי שלא מצריך כשרות. אולי בגלל זה הוא אמר את מה שאמר. לגבי השרימפס כמובן שאין כלום. אולי רמי חושב שאם שותים בירה אז אוכלים גם שרימפס. במהלך ישיבת המועצה תקפנו את התקציב וצעקתי שהוא לא נותן לחברי מועצה להתבטא. ותוך כדי הישיבה מישהו צעק לעברי, ואז רמי אמר שיעזוב אותי והמשיך במה שאמר על הבירה והשרימפס. אני לא הגבתי לגבי זה. זה לא ראוי לתגובה".

ישראל פרידמן ורמי גרינברג

ממלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה: "חבר המועצה פרידמן מיהדות התורה, התפרץ, השתולל וקילל בצורה בוטה במהלך ישיבת המועצה את ראש העיר ואף כלפי היועצת המשפטית לעירייה. תמוה בעניינו מדוע על כך אתם לא שואלים למרות שהדבר מוקלט ומוסרט. ההתפרצויות של חבר המועצה פרידמן ושל חבריו, נובעות מהעובדה כי תמה התקופה בה היו בפ"ת ראשי עיר חלשים וסחיטים והעסקנים עשו בנכסים העירוניים ובקופה הציבורית כבשלהם תוך אפליית כלל אוכלוסיות העיר. החל מסוף 2018, נכנס ראש עיר חזק שדואג לחלק את המשאבים העירוניים בשיויוניות ועפ"י הצרכים האמיתיים ישירות לתושבים ולא דרך עסקנים שגוזרים בדר"כ קופון על חשבון הציבור. אין ספק כי שינוי המדיניות בנושא הזה מציק למספר חברי מועצה. למרות זאת, ראש העיר רמי גרינברג, ימשיך לפעול למען הציבור ללא מורא ובאופן ישיר ושיויוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גל לביא

    ראש עיר הגון שאוהב את כל התושבים ללא הבדלים וזה מוכח בשטח .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר