"העץ הנדיב" של שני קצלניק ברעננה. צילום שני קצלניק

העץ הנדיב מגיע לפתח תקוה: שני קצלניק תולה מעילים על עצים ומחפשת מתנדבים

קצלניק אספה יותר מ-100 מעילים משומשים ותלתה אותם על עצים לטובת נזקקים. אחרי שייפסקו הגשמים היא תרחיב את הפרויקט לערים נוספות. "הפתיע אותי שזה נהיה ויראלי מאוד מהר, הרבה אנשים אהבו את הרעיון", היא אומרת

פורסם בתאריך: 10.1.20 08:53

תושבת רעננה שני קצלניק, שהחלה בחודש האחרון בפרויקט תליית מעילים על עצים בעיר לטובת נזקקים, הודיעה על הרחבת הפרויקט לפתח תקוה ולערים נוספות באזור. "לאחר הגשמים, פעילות העץ תתרחב למספר ערים במרכז הארץ, בהן הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, פתח תקווה, תל אביב ובת ים", כתבה קצלניק בפוסט שפרסמה, "לגבי הכתובות הספציפיות של העצים וההכוונה – הכל ינתן לאחר שהגשמים יחלפו, יגיעו כמה ימים יבשים ואוכל להקים עץ בכל אחת מהערים שציינתי. בינתיים ועד אז, אתם מוזמנים להתכונן ולאסוף מעילים וצעיפים חמים וגם קולבים כדי שיהיה על מה לתלות".

היא הוסיפה כי "מכיוון שחשוב לי שהפעילות תימשך ושהעיריות יאפשרו את המיזם, חשוב מאוד לשמור על נראות העץ והסדר מסביבו… אם יש אנשים מביניכם שמעוניינים לסייע בתהליך הקמת העצים והפעילות סביבם, אתם מוזמנים לכתוב לי וואטספ עם שם ועיר מגוריכם ולאחר הגשמים, אצור קשר ונקים יחד, כי יחד הכי כיף!".

כפי שפרסמנו השבוע באתר צומת השרון רעננה, קצלניק, בת 31, צלמת במקצועה, יזמה לפני כחודש את הפרויקט המקסים, במסגרתו אספה מעילים משומשים מחברים ומשפחה כדי לחלק אותם לאלה שזקוקים להם במזג האוויר החורפי. "זה התחיל לפני חודש בערב, כשהחורף הגיע", סיפרה, "היה איזה יום שיצאתי מהבית וקיבלתי ממש זבנג של רוח קרה, וחשבתי לעצמי מה עושים האנשים שאין להם לאן לברוח מהקור הזה. אז התחלתי לאסוף ממשפחה וחברים מעילים, וזה צבר ממש תאוצה. חלק מהמעילים, חילקתי לאנשים כשהסתובבתי בתל אביב וברעננה, ואת מה שנשאר תליתי על עץ בשדרות רוטשילד בתל אביב ועל עץ בפינת הרחובות בורוכוב ואחוזה".

איך הייתה ההיענות?

"אספתי בסביבות מאה מעילים. כל אחד שפניתי אליו אמר לי שיש לו, והוא גם פנה לחברים ולמשפחה שלו ואסף מהם. כמו שאני מאוד התרגשתי לקראת הרעיון הזה, אז הנחתי שיש עוד אנשים שרוצים לעשות את זה אבל לא יודעים איך. הפתיע אותי שזה נהיה ויראלי מאוד מהר, הרבה אנשים אהבו את הרעיון וביקשו להעתיק את הרעיון לעיר שלהם".

איך הגיבו האנשים שחילקת להם את המעילים?

"התרגשו ממש. קודם כל כולם שאלו כמה זה עולה, וכשהסברתי להם שזה ללא תמורה זה ממש נגע בהם. אני מאמינה שרק אנשים שהיו צריכים לקחו, אנשים שיש להם מעילים בבית לא יקחו מעיל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר