ד' ואחת האחיות
ד' ואחת האחיות

צוות מרפאת כללית ברחוב צה"ל הציל חיי מטופל

המטופל ד', נכנס למרפאה כשהוא אוחז בחזהו עם קוצר נשימה. צוות המרפאה הכניס אותו לחדר הטיפולים, ומצבו התדרדר למצב של פרפור חדרים ואי סדירות בפעילות הלב. רק לאחר שקיבל מכות חשמל בסיוע צוות של מד"א הוא יוצב והועבר לבית החולים

פורסם בתאריך: 31.8.17 08:09

צוות מרפאת כללית ברחוב צה"ל בפתח תקווה, הציל את חייו של מטופל במרפאה. בשבוע שעבר הגיע הלקוח ד' למרפאת כללית ברחוב צה"ל לאחר תום שעות הפעילות של המרפאה ודפק בדלת הכניסה. מנהלת הסיעוד של המרפאה, נורית כהן פתחה את הדלת ומצאה את הלקוח כשהוא אוחז בחזה, עם קוצר נשימה ומזיע מאוד.

נורית, יחד עם ד"ר אלונה שלנק וצוות המרפאה שנותר הכניסו את הלקוח לחדר טיפולים. במהלך הטיפול, מצבו של ד' התדרדר למצב של פרפור חדרים, אי סדירות בפעילות הלב ובסיוע צוות של מד"א קיבל מכות חשמל שהחזירו אותו למצב יציב זמנית והוא הועבר לבית החולים.

בבית החולים עבר צנתור והועבר להתאוששות. ד"ר שלנק הספיקה לבקרו בטיפול נמרץ בבית החולים כבר למחרת האירוע, ונמסר כי ד' התרגש מאוד מביקורה של הרופאה שעזרה להציל את חייו.

בתחילת השבוע הגיע בכוחות עצמו למרפאה, כדי להודות לצוות שהציל את חייו במענה מהיר ואמר כי זהו הדבר הראשון שעשה לאחר שהשתחרר מבית החולים.

ד' אמר היום: "אני רוצה להודות להן ממכל הלב. הן הצילו את חיי. למרות שהמרפאה הייתה סגורה, קיבלתי טיפול מציל חיים מהאחות נורית, שידעה להפעיל את כל המערכות בתבונה, בשיקול דעת ובקור רוח ואף הזעיקה גם את הרופאה ד"ר שלנק, שגם לה אני מודה מקרב לב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר