משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

המשטרה מגבירה אכיפה נגד הפרעה לתחבורה ציבורית, נחשפת רשימת הרחובות בהם זה יקרה

הדגש הוא על רחובות מרכזיים עם תנועה ערה של תחבורה ציבורית, ביניהם דרך רבין, רוטשילד, חיים עוזר, עין גנים, שטמפפר, גליס ועוד

פורסם בתאריך: 4.2.20 20:08

משטרת פתח תקווה צפויה להגביר את האכיפה כנגד הפרעה לתחבורה ציבורית, וזאת בשל תלונות שהתגברו בנושא זה. בפניה שהוציא לפני מספר ימים ראש מחלקת תנועה במשטרת פתח תקוה, יונתן דינקו, הוא כתב: "לאחר בקשות חוזרות מצד אנשי תחנות המשטרה, אגף התנועה הכניס את עבירות חנייה בתחנות אוטובוס וכן עבירות נוספות המהוות הפרעה לתחבורה ציבורית כעבירות מיקוד. אי לכך, ובהתאם לזאת, אבקש מכם מפקדים לתדרך שוטרים להגביר אכיפה בעבירות המפריעות לתחבורה ציבורית. נהגים שחונים בתחנות אוטובוס הינה עבירת ביריונות מובהקת ואין להתפשר באכיפה, עבירה זו מייצרת לנו תאונות דרכים ויש לתעדף את התחבורה הציבורית בכל דרך אפשרית".
בהמשך הפניה פורטו האזורים בהם יש לתגבר את האכיפה, כולל רחובות, כאשר הדגש הוא על רחובות מרכזיים עם תנועה ערה של תחבורה ציבורית. "אבקש להגביר אכיפה בעבירות אלו בדגש לאזורים הבאים", כתב דינקו, "רמת סיב (הסיבים, דרך רבין), מרכז העיר (רוטשילד, חיים עוזר, עין גנים, בר כוכבא, הברון הירש, הסתדרות, שטמפפר, ז'בוטינסקי), אזור התעשייה סגולה (רחוב גליס)".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר