ניידת של אגף הביטחון בעיריית פתח תקוה. צילום דוברות העירייה
ניידת של אגף הביטחון בעיריית פתח תקוה. צילום דוברות העירייה

הכירו את יעל"ן: יחידה חדשה מיוחדת של העירייה

היחידה החדשה לאיתור נעדרים תתבסס על מתנדבים ועל עובדי אגף הביטחון. היא תסייע למשטרה במקרה הצורך ותשתמש באפליקציה מיוחדת שנקראת Hazilu

פורסם בתאריך: 13.2.20 08:47

אגף הביטחון בעירייה מקים בימים אלו את יחידת יעל"ן (היחידה לאיתור נעדרים), שתסייע למשטרת ישראל בעת הצורך, ותפעל בשיתוף אפליקציה שנקראת Hazilu. בעירייה מציינים כי באמצעות היחידה ינתן סיוע למשטרת ישראל באיתור נעדרים, כאשר היחידה תאגד את כל המתנדבים שיגיעו לחיפושים, תשגר באופן יזום הודעות למתנדבים, תדריך את המתנדבים, תפנה לראשי ארגונים ועוד. פעילות היחידה תיעשה על ידי מתנדבים ועובדי אגף הביטחון, ולא על ידי עובדים חדשים.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר בנושא: "נושא הנעדרים הוא נושא כאוב שיש לתת עליו את הדעת. אגף חירום וביטחון גיבש יחידה שתוכל לאגם משאבים ולסייע למשטרה באיתור נעדרים באופן יעיל, תוך שיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים. היחידה תסייע למשטרה ככל הניתן ותעזר באפליקציית Hazilu -אפליקצייה הפתוחה וזמינה לכל".
Hazilu הוא ממשק שמשמש לאיתור נעדרים באמצעות מכשיר הסלולר. האפליקציה שפותחה בידי קבוצת בכירים מענף ההייטק, מבוססת על טכנולוגיית זיהוי פנים. במידה ואחד הגורמים המצויים באוכלוסיית הסיכון נעדר, הממשק מאפשר לאזרחים מודאגים ולצוות העירייה והמשטרה, לקשר בין הנעדר לבין בני משפחתו.
יש לציין כי עיריית פתח תקווה לא לבד בנושא, כך למשל, לפני כחודשיים הודיעה גם עיריית קריית אונו על פיילוט ניסיוני עם האפליקציה, לפיה פקחי העירייה יסתייעו באפיליקציה לזיהוי עוברי אורח ומשוטטים על מנת לסייע לאיתור נעדרים בזמן אמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר