גיא אליהו
גיא אליהו

גיא אליהו נבחר למנכ"ל מקפ"ת

אליהו ניהל בשבע השנים האחרונות בהצלחה רבה את אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה. רמי גרינברג: ״מקפ"ת היא אחד הגורמים החברתיים הקהילתיים המשמעותיים ביותר הקיימים בעיר וכעת יוצאת לדרך חדשה"

פורסם בתאריך: 20.2.20 18:47

גיא אליהו, מנהל אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה, זכה במכרז ונבחר לתפקיד מנכ"ל מקפ"ת. אליהו ניהל בשבע השנים האחרונות את האגף והוביל אותו להצלחות ופרסים רבים. למכרז נגשו מתמודדים מכל הארץ ולשלב האחרון הגיעו ארבעה. אליהו הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני במינהל עסקים ולומד בימים אלה לתעודת הוראה.
בשנים האחרונות עברה מקפ"ת לא מעט משברים וקשיים. מנהלת מקפת לשעבר, לאה כץ, סיימה את תפקידה לאחר כניסתו של רמי גרינברג ובגלל סיום ההתקשרות של העירייה עם החברה למתנסים. בשנה האחרונה הפכה מקפת להיות תאגיד עירוני והיא זרוע ביצוע של עיריית פתח תקווה בתחומי המתנסים, ספורט, חוגים, תרבות וקהילה ודרך התאגיד מופעלים פרוייקטים רבים של הרשות.
ראש העירייה רמי גרינברג  אמר: ״מקפ"ת היא אחד הגורמים החברתיים הקהילתיים המשמעותיים ביותר הקיימים בעיר וכעת מקפת יוצאת לדרך חדשה עם מנהל אגף חדש – גיא אליהו, אשר שימש עד כמנהל אגף חברה ונוער בשבע השנים האחרונות ועשה זאת בהצלחה רבה. אני מודה לממלאת המקום גלית זכאי על עבודתה המסורה ומאחל הצלחה רבה לגיא בתפקידו החדש. מקפת מספקת שירות רחב במגוון תחומים, לאלפי תושבים בכל הגילאים ובכל רחבי העיר ואנו נמשיך לחזק את הפעילות הענפה של מקפת, לרווחת כלל התושבים״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר