צילום אילוסטרציה: ניר קידר
צילום אילוסטרציה: ניר קידר

נעצר אדם בחשד שבדה פיגוע דקירה אמש

אמש בשעה 20:00 לערך התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה כי אדם נדקר בפתח תקווה. אותו אדם סיפר לשוטרים כי נדקר בידי בן מיעוטים באמצעות דוקרן. תוך מספר דקות מקבלת האירוע עלה החשד כי המודיע בדה את המקרה

פורסם בתאריך: 6.9.17 09:45

במשטרת פתח תקווה חושדים כי תושב העיר בדה פיגוע והביא גרם להקפצת כוחות משטרה גדולים ובהלה בציבור.

האירוע המדובר התרחש אמש סמוך לשעה 20:00. במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה הודעה לפיה אדם דיווח כי בן מיעוטים שישב לידו בתחנת אוטובוס ברחוב שטמפפר שבמרכז העיר ביקש ממנו שיחת טלפון מהטלפון הנייד ומשזה סרב בן המיעוטים הוציא דוקרן תוך כדי שהוא צועק: 'אללה הוא אכבר', דקר אותו ונמלט מהמקום.

בשל החשש שמדובר באירוע לאומני, למקום הגיעו כוחות משטרה רבים שהחלו בסריקות ובתחקור האירוע. באותו הזמן האדם שדיווח על האירוע פונה לקבלת טיפול רפואי במצב קל עם שריטה בבטנו. גורם המעורה בפרטים ציין כבר אתמול כי סריקות המשטרה הופסקו במפתיע. כעת מתברר מדוע.

במשטרה מציינים כי תוך מספר דקות מקבלת האירוע עלה החשד כי המודיע בדה את המקרה. בהמשך הודה האיש ואישש את חשד השוטרים שלא היו דברים מעולם. במשטרה ציינו כי גם החתך אותו הציג כלל לא קרה במקום ומדובר בכלל במקרה אחר.

במשטרה ציינו שגרסתו לא הייתה אמינה מאחר והיא לא התאימה לממצאים בשטח. כך למשל, הוא טען שנדקר, אך חולצתו הייתה שלמה. עוד ציינו במשטרה כי לא מדובר במעשה קונדס, אך עם זאת, החשוד לא יכול להסביר למה בחר לעשות זאת.

התושב, צעיר כבן 23, שאינו מוכר למשטרה, נעצר בחשד למסירת הודעה כוזבת והפרעה לשוטר. לא מן הנמנע כי יושתת עליו קנס כספי בשל הכוחות הרבים שקפצו לשטח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר