הכרזה של בעלי העסקים
הכרזה של בעלי העסקים

יו"ר הסוחרים: נחריף את המאבק. מנכ"ל העירייה: מדובר בפרובוקציה

בעלי עסקים במרכז העיר מתלוננים על הזנחה והכינו עלון אותו יפיצו בעיר. "אני מקווה שבעירייה יתעוררו", אומר אחד מהם

פורסם בתאריך: 7.9.17 19:03

בעלי עסקים במרכז העיר יוזמים בימים אלו מאבק נגד העירייה בגין מצבו של מרכז העיר. בעלי העסקים מתלוננים על הזנחת מרכז העיר, דבר שגורם לבריחה של לקוחות. עוד הם טוענים כי עסקיהם נפגעים מנוכחות מבקשי מקלט רבים באזור.  בעלי העסקים הוציאו עלון אותו הם מתכוונים להפיץ בעיר, אך הם עדיין ממתינים שבעירייה יפגשו איתם כדי לנסות ולפתור חלק מהבעיות. "אנו מתאגדים וממתינים שאדון ברוורמן והעירייה יגיבו ויקבעו פגישה ויתנו לנו לוחות זמנים, אחרת אנו נחריף את המאבק", אומר רפאל זוכאים, יו"ר ועד סוחרי רחוב חובבי ציון, "זה רק הקצה של מה שנתחיל להוציא. אני משאיר פתח של תקווה שאולי משהו ישתנה. אני מקווה שבעירייה יתעוררו כי לנו נמאס. כולם מודעים למצב. זה נושא שמשותף לכולנו".

רחוב חובבי ציון. צילום: זאב שטרן

רחוב חובבי ציון. צילום: זאב שטרן

משה זילברברג, בעל מחסן תאורה ברחוב שטמפפר: "זה קצה הקרחון, כי אנשים שחיים בעיר 60 שנה ורואים מה קורה היום במרכז העיר הם פשוט מזועזעים. אני בעצמי הייתי ברשימה של ברוורמן בבחירות האחרונות. אני אדם שנושם את העיר מגיל אפס ורואה מה קורה. אני הולך בוקר ברגל מביתי ברחוב בורוכוב לבית הכנסת, ואני רואה על המדרכות ועל כיכר המייסדים, מסתננים זרים, שעושים את צרכיהם על המדרכה, ואני לא אדם שהוא אנטי זרים. ממול לכיכר יש חנות שפתוחה ושם הם קונים משקאות חריפים. אין שום דבר, לא פקחים ולא כלום".
הוא מציין כי מצב העסקים גרוע מאוד: "מבחינת לקוחות המצב רע מאוד. מרכז העיר פשוט מוזנח. המאבק שלנו ילך ויחריף ודיברו איתי גם לקוחות מרחוב ההגנה. אין לקוחות ברחובות בעוד שמקומות החניה מלאים. זה לא אומר שהסוחרים לא צריכים להתאגד לצורך משיכת לקוחות עם מבצעים וכל המתבקש, אך מרכז העיר לא יכול להיראות כמו שהוא נראה. יש בעירייה אנשים מוכשרים שיודעים לעשות תהלוכות ובמות בידור ושיקדישו מהזמן שלהם כדי להקל את סוחרי העיר כל השנה, ולא רק בחגים ובאירועים נקודתיים שאחרי שעתיים כולם הולכים הביתה".
תגובת מנכ"ל העירייה, יעקב ממן: ""מדובר בפרובוקציה לשמה בה מספר סוחרים מונעים משיקולים פוליטיים. ניתן לראות בכל מקום את שדרוג התאורה ברחובות חובבי ציון ועוד. כיכר המייסדים הפכה להיות מרכז האירועים אליו מגיעים מאות מתושבי העיר. קיים שיח שוטף המתנהל בין לשכת המנכ"ל לסוחרים, הוגברה רמת הפיקוח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר