הקניון הגדול, קניון סירקין. צילום זאב שטרן, שי וליץ

קניון סירקין והקניון הגדול ייפתחו ביום חמישי. כמה אנשים יוכלו לשהות בו זמנית בכל קניון?

בכניסות ימדדו חום, מספר האנשים בשטח הקניון ובתוך החנויות יוגבל. כל הפרטים וההנחיות בכתבה

פורסם בתאריך: 5.5.20 12:31

הקניון הגדול וקניון סירקין ייפתחו מחדש ביום חמישי על פי הנחיות משרד הבריאות ובהתאם למגבלות. כל החנויות בקניונים ייפתחו מלבד קומת האוכל. על פי המתווה, תתאפשר כניסה של אדם אחד לכל 20 מ"ר בשטח הקניון. בתוך החנויות יהיה אדם אחד לכל 15 מ"ר, או שני אנשים לקופה בחנות מתחת ל-100 מ"ר, או ארבעה אנשים לקופה בחנות מעל 100 מ"ר, הגבוה מביניהם.

שטח קניון סירקין הוא כ-20,000 מ"ר ובו יכולים לשהות בו זמנית עד 800 אנשים. בקניון הגדול ששטחו כ-70 אלף מ"ר, יכולים להיות עד 3,800 אנשים בו זמנית.

בקניונים מציינים שלקראת הפתיחה המרחבים הצבוריים עברו ניקוי יסודי. כמו כן בכל הכניסות לקניון ימדד החום לצרכנים ולא תותר הכניסה לבעלי חום מעל 38 מעלות. בנוסף, אנשי ביטחון יבדקו שהלקוחות חובשים מסכת פה ברחבי הקניון, שומרים על ריחוק חברתי וימנעו מהתקהלות. כמו כן ידרשו השוהים בקניון להקפיד על כללי הגיינה לרבות חיטוי ידיים ולשם כך פוזרו עמדות חיטוי רבות ברחבי הקניונים.
משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, אמר: "ענף הקניונים מניע את הצמיחה בהמשק, אנו שמחים על ההחלטה וכמובן נעשה הכל ליישם את ההנחיות החדשותעל מנת לשמור על שלום הציבור. אנו נערכנו בכל הקניונים לעמוד בדרישות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרים

    איך ידעו באמת שהמספר של האנשים לא יעלה על מה שמפרסמים
    ואיך ידעו שחלק יצאו כדי שיוכלו להכניס עוד אנשים?
    זה קצת נראה לי לא ישים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר