בת 85 אותרה ללא רוח חיים בביתה בפתח תקוה. צילום איחוד הצלה

כואב הלב: גופת ניצולת שואה בת 82 הייתה מספר ימים בדירתה. "איש לא ידע על מותה"

שתי גופות התגלו היום בבתים במקומות שונים בפתח תקוה. גופה אחת התגלתה ברחוב הרצל, גופה נוספת ברחוב איינשטיין, שם הזעיקו תושבים את כוחות ההצלה לאחר שלא ראו את שכנתם מספר ימים. הגופה ברחוב הרצל נמצאה במצב קשה

פורסם בתאריך: 24.5.20 12:36

עדכון אחרון: 24.5.20 14:50

עדכון, 12:50 – דיווח ראשוני – גופה במצב ריקבון בדירה ברחוב הרצל בפתח תקוה. פרטים נוספים בהמשך.

עדכון 14:50 – הגופה שנמצאה בדירה ברחוב הרצל היא של ניצולת שואה בת 82. הגופה נמצאה במצב של ריקבון, כך מדווחים מזק"א. עוד נמסר כי סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב הרצל בפתח תקווה. רועי סולומון, מתנדב זק״א שטיפל בזירה, אמר: ״מדובר בניצולת שואה בת 82 שגרה לבדה ונמצאה ככל הנראה מספר ימים לאחר שנפטרה במצב ריקבון קשה. ככל הנראה סבלה מאירוע רפואי ואיש לא ידע על מותה. קרוב משפחה הזעיק את המשטרה לאחר שלא ענתה לטלפון מספר ימים. המשטרה והכיבוי פרצו את הדירה ומצאו את המנוחה במצב של איבוד צלם אנוש. פראמדיק מד״א אישר את מותה. מתנדבי זק״א שרון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה".

קצת מוקדם יותר, בשעה 12:30 דווח על גופת קשישה כבת 85 אותרה היום יום ראשון, ללא רוח חיים בביתה ברחוב אלברט איינשטיין בפתח תקווה. מדובר ככל הנראה במקרה נוסף בו הגופה מתגלה רק מספר ימים לאחר המוות. חובשי מד"א – מתנדבי 'הצלה פתח תקוווה, ציינו כי הם הוזעקו למקום עקב דיווח משכנים לגורמי ההצלה, על כך ששכנתם, אישה מבוגרת, לא נראתה מזה מספר ימים. החובשים יחד עם צוות מד"א שהגיעו למקום המתינו שצוותי הכיבוי והמשטרה יפרצו לדירה ולאחר מכן נמצאה דיירת הבית כשהיא ללא רוח חיים. ככל הנראה האישה התמוטטה ונפטרה בביתה לפני מספר ימים.

יוסי אקלר, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגברת ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה במקום. למרבה הצער לאחרונה אנו נקראים רבות לאירועים מעין אלו של מציאת גופות, חלקן אף במצב ריקבון, של קשישים וקשישות שמתגוררים בגפם".
מתחילת שנת 2020 טיפלו בזק"א בשבעה אירועים בפתח תקוה של קשישים וערירים שגופתם התגלתה בביתם רק כמה ימים לאחר מותם. האחרון היה לפני כשבועיים. בחודש אפריל התגלתה גופה של גבר כבן 50 במצב ריקבון מתקדם. שבוע קודם לכן נמצאה גופה של אישה כבת 70, שבתה הלוקה בפיגור שכלי קשה, ישבה לידה במשך שבוע על רצפת הסלון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כמו תושבת פ"ת

    מה קורה איתכם תושבי פתח תקווה???? כל כך קשה לדפוק פעם בכמה ימים על דלת השכנים ולשאול לשלומם? הלוואי שהמקרה הבא ייחסך ולא נשמע עוד על קשישים שמצאו את עצמם ערירים בודדים חסרי יכולת שמחכים למוות ללא יכולת לשנות את גורלם בסבל רב… משתתפת בצערם של המשפחות, יהי זכרם ברוך של הנפטרים ת.נ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר