מאיר פרטוש ז"ל

אבל כבד: הלך לעולמו מאיר פרטוש, הסדרן המיתולוגי והאוהד הוותיק של הפועל

פרטוש ז"ל היה אחת הדמויות המוכרות והאהובות במשחקי הפועל עוד בימי האורווה. "אם יעשו ניתוח לב פתוח אצל אחי ז"ל ואצלי, יראו את הסמל של הפועל פתח תקווה", אמר האח דוד

פורסם בתאריך: 3.6.20 11:08

אבל כבד: מאיר פרטוש, אוהד ותיק של הפועל, סדרן ותיק בפלוגת הסדרן שלה, ואחת הדמויות המיתולוגיות והאהובות במשחקי הפועל עוד בימי האורווה, הלך השבוע לעולמו בגיל 70. פרטוש ז"ל עבר תאונת דרכים קשה מאוד בחודש אוגוסט האחרון ומאז מצבו התדרדר. השבוע למרבה הצער הוא נפטר.

"אנחנו גדלנו על הפועל פתח תקווה כל החיים, אחי ראה רק את הקבוצה ושום דבר אחר לא עניין אותו", סיפר השבוע האח דוד, שהיה גם הוא חבר בפלוגת הסדרן של הפועל ובהמשך גם אחראי עליה. "אם יעשו אצלנו ניתוח לב פתוח, אצל אחי זכרונו לברכה וגם אצלי, יראו את הסמל של הפועל פתח תקווה. הפועל הייתה אהבה הגדולה שלנו ותמיד דאגנו לה. אנחנו היינו נוסעים עם השחקנים למשחקים, היינו נוסעים איתם באוטובוס על מנת להגן ולשמור עליהם, היו תקופות שהיה במשחקים ממש אלימות והיינו צריכים להגן עליהם בגופנו".

דוד ממשיך ומספר: "גם מאיר וגם אני עשינו את העבודה באהבה גדולה, בתור סדרנים לא היינו מקבלים שכר, למעשה אצטדיון האורווה נקנה בכספים של הסדרנים. אנחנו עבדנו באולמות של ההסתדרות והכספים היו עוברים אליהם וכך היה להם כסף לרכוש את המקום". מאיר פרטוש ז"ל היה נהג משאית לצד היותו סדרן בהפועל. "הוא עשה את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר, לא נתן לאף אחד להיכנס פנימה", נזכר דוד, "אני זוכר שבאחד המשחקים הגיע ראש העירייה גיורא לב ומאיר עמד בשער שלוש והוא שלח אותו לקנות כרטיס בקופה. הלוואי והיום המאבטחים היו עושים את העבודה שאנחנו עשינו, מתוך אהבה אמיתית לקבוצה עצמה".
הלווייתו של מאיר פרטוש ז"ל התקיימה ביום שלישי בבית העלמין סגולה. המשפחה יושבת שבעה בבית האח ברחוב דינוביץ 29.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו של מאיר פרטוש ז"ל ברוך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלעד

    אדם יקר זכרו לברכה
    זוכר אותו בתור נהג משאית והיינו נפגשים לפעמים במסגרת העבודה
    תמיד אופטימי ותמיד עם חיוך מהלב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר