חוה ברק ושמואל חזון ז"ל. צילום זאב שטרן
חוה ברק ושמואל חזון ז"ל. צילום זאב שטרן

איפה ישנם עוד אנשים כמו הדוד ההוא | טור מיוחד של חוה ברק לזכרו של שמואל חזון ז"ל

מודה ומתוודה, הערצתי אותו. את דודי שמוליק שידו הייתה בכל בצנעה ובענווה

פורסם בתאריך: 8.6.20 19:42

דודי שמואל. כשפקחתי את עיניי בפעם הראשונה הוא היה שם, תמיד היה שם. ואני הקטנה כל כך אהבתי אותו מאז, אהבתי ועדיין אוהבת. הוא היה חלק מחיי, מנוף ילדותי, בגרותי, ואפילו עכשיו כשבגרתי. איך אפשר לחשוב לא לצרף את המשפט רינה ושמואל, זה הלך ביחד בנשימה אחת. איפה ישנם עוד אנשים כמו הדוד ההוא? תמיד התעניין, תמיד הביע רגשות והחמיא. באצילות נפש שכזו.
אני שהייתי פעם קטנה גדלתי ומצאתי עצמי עם דודי בפעילויות שונות. יחד ישבנו בוועדת רפרטואר, במדיה תקשורת, ובמסגרות נוספות. כמה שמחה הייתה כשפגשתי בו. כן, כן, מודה ומתוודה, הערצתי אותו. את דודי שמוליק שידו הייתה בכל בצנעה ובענווה. איש ספר וחזון. איש של הקשבה, נתינה ואהבה.
הוא הקים משפחה לתפארת. אין יום שלא מצאתי אותו באיזו פעילות מקומית וארצית. אם בהנצחה של בנו ניב ז"ל, הרצאות עידוד ועוד ועוד. וכרעם ביום בהיר נודע לי על מותו. דודי האהוב שמוליק, אחי אמי רחל ז"ל. היה איש ואיננו עוד. סגר את רשימת משפחתי האהובה. היה איש ואיננו עוד וכמה זה עצוב. דודי שמואל היה איש יקר מלא נתינה, רגישות ואהבה. איש שכולו טוב.

אבל כבד בפתח תקוה: שמואל חזון, שאיבד את בנו החייל ניב ז"ל, מת הבוקר במפתיע


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    הכרתי את שמוליק (בשבילי הוא שמוליק) במקומות של התנדבות , תמיד נתן בטחון ושקט נפשי , כל שנאמר בכתבה הכל נכון . נזכור אותו תמיד כמנטש – אין תרגום למילה הזו בעברית .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר