צומת גיסן - הרב מלכה - זבולון המר. צילום דוברות העירייה

בשורה לתושבים: נתיב נוסף ייפתח באחד הצמתים העמוסים בעיר

השינויים יתבצעו בצומת גיסין - הרב מלכה - זבולון המר ואמורים להקל באופן משמעותי על העומס הקיים בצומת היום

פורסם בתאריך: 11.6.20 16:43

בשורה לתושבי אם המושבות, נווה גן והסביבה. היום (חמישי), הוצא על ידי העירייה צו התחלת עבודות לביצוע שינויים גיאומטריים בצומת גיסין – הרב מלכה – זבולון המר. מדובר בשינויים אשר אמורים להקל באופן משמעותי על העומס הקיים בצומת היום, שנחשב לאחד העמוסים בעיר מאחר ומדובר בציר מרכזי הנמצא בסמוך לאזור עסקים והייטק ולשכונות נוה גן ואם המושבות.
במסגרת העבודות עתיד להיפתח נתיב ימינה – לבאים מגיסין לכיוון רחוב הרב מלכה. שינוי זה יפתח את התנועה לכיוון שכונת נווה גן, פארק יצחק אוחיון, הקניון הגדול וכו'.
בעירייה מציינים שמדובר בפיתוח אחד מתוך כלל השדרוגים המתוכננים בציר, כמו המחלף שיאפשר בעתיד לעבור מעל גיסין ממזרח למערב וימנע גודשי תנועה על הציר. העבודות במקום יאפשרו להרחיב את מתחמי העסקים וההייטק וכן גישה נוחה לקניון המתוכנן באזור (גיסין סנטר, מט"ל).
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמור: "אנחנו ממשיכים לקדם פתרונות תנועתיים בכל רחבי העיר וזאת במסגרת השדרוג והפיתוח הכולל שהעיר עוברת. יש לציין כי בנוסף לפיתוח על ציר גיסין, אנחנו מקדמים מחלף בצומת דרך אם המושבות – זבולון המר עם חיבור לאזור התעשייה סגולה. כפי שניתן לראות, בשנים הקרובות פתח תקוה תעבור מהפכה תחבורתית עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה, המטרו והרכבתי התחתית שתיכנס לעיר, לצד שאר הפתרונות התנועתיים שאנחנו מקדמים עבור התושבים וכן עבור העובדים באזורי התעשייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר