מזירת התאונה ברמת גן - צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

בוקר קשה: רוכב אופנוע כבן 50 מפתח תקוה נהרג בתאונה קטלנית

התאונה התרחשה ברחוב אבא הלל ברמת גן בין האופנוע לבין אופניים חשמליים. רוכב האופנוע פונה במצב קשה לבית החולים תוך מאמצי החייאה אך שם נקבע מותו, רוכב האופניים פונה גם הוא במצב קשה

פורסם בתאריך: 16.6.20 09:55

תושב פתח תקווה, רוכב אופנוע כבן 50 נהרג הבוקר בתאונת דרכים קשה בין אופנוע לאופניים חשמליים ברחוב אבא הלל ברמת גן. בשעה 06:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על תאונת דרכים קשה בין רוכב אופנוע לרוכב אופניים ברח' אבא הלל סמוך לתחנת הדלק ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב, את רוכב האופנוע, גבר כבן 50, שהוא במצב אנוש, עם פגיעת ראש קשה, תוך פעולות החייאה. בבית החולים נקבע למרבה הצער מותו. כמו כן פונה מהזירה רוכב האופניים, גבר כבן 40 במצב קשה שהיה מחוסר הכרה ומונשם.
חובשי מד"א, יששכר ויס וגל סלהוב, סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו שני פצועים שוכבים על הכביש אחד לצד השני ולצדם אופניים חשמליים. במרחק של כ-30 מטר היה מונח האופנוע. שניהם היו מחוסרי הכרה. רוכב האופנוע סבל מחבלת ראש קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים, רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים".
מאיר פרידמן ודניאל תשובה, חובשים באיחוד הצלה, הוסיפו: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע ולרוכב האופניים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות. לאחר מכן הם פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבם מוגדר קשה ואנוש. בבית החולים למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נמאס לי לשמוע כל בוקר פה הרוג שם הרוג ואם לאף אחד לא איכפת, לא צריך מלחמות לההרג,, כלי רכב על הכבישים זה לא מכניות, אוטובוסים זה אופנוע, אופניים חשמליים ואופניים רגילים, דוגמא שלי אני נוהג ברכב אני צריך להיות דרוך ולחפש אופניים שאני לא יודע מהיכן הם מגיעים, ונכנסים לי בגלגלים הימניים, זאת מדינה שאוהבת שהתושבים נהרגים, .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר