זירת התאונה הקטלנית בכביש 471 צילום תיעוד מבצעי מדא
זירת התאונה הקטלנית בכביש 471 צילום תיעוד מבצעי מדא

טרגדיה בערב שבת: בת 15 נהרגה בתאונת אופנוע

אופנוע החליק בכביש 471 סמוך למחלף שעריה. נהג האופנוע, צעיר כבן 19, אחיה של ההרוגה, נפגע באורח בינוני עד קשה. בתאונה נוספת נפגעה רוכבת אופנוע בת 26 | וידיאו

פורסם בתאריך: 19.6.20 22:52

טרגדיה גדולה בערב שישי: נערה בת 15 נהרגה כאשר אופנוע החליק בכביש 471 סמוך למחלף שעריה. נהג האופנוע, צעיר כבן 19, אחיה של הנערה שנהרגה, נפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים, הוא טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול לבית החולים תל השומר כשהוא בהכרה מלאה. ממד"א נמסר כי בשעה 21:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אופנוע עם שני רוכבים שהחליק. החובשים והפראמדיקים דיווחו כי הנערה הייתה עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותה.

צפו בזירת התאונה:

צפו בדיווח של  חובש בכיר במד"א חזי גוטמן מזירת התאונה:

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, אלחנן אלון, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהאופנוע. הנערה הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. הרוכב השני שנפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".

בערך באותה שעה דווח על תאונה נוספת: בשעה 21:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכבת אופנוע שנפגעה מרכב בכביש 40 סמוך לצומת סירקין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החוליםפ בילינסון אישה בת 26 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    זה כביש מקולל זה הרבה נהרגו שם זה מול הבית שלי, דוהרים על הכביש הזה אופנועים במהירות עצומה רכבים משופרים שעוקפים, אין שם משטרת תנועה פשוט אין, יש שם מירוצים כל יום ובמיוחד סוף שבוע

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר