אנשי השרות הווטרינרי עם הכלבה שהיה חשד שעברה התעללות
אנשי השרות הווטרינרי עם הכלבה שהיה חשד שעברה התעללות

צעירה נפרדה מבן זוגה והוא חשוד שבתגובה התעלל בכלבה המשותפת שלהם

אנשי השרות הווטרינרי החרימו את הכלבה מבן הזוג לשעבר בחשד שהתעלל בה, לאחר שאמה של הצעירה התלוננה כי שלח לבתה סרטוני התעללות לכאורה בכלבה המשותפת שלהם

פורסם בתאריך: 5.7.20 15:51

אנשי השרות הווטרינרי החרימו כלבה מבעליה בחשד שהכלבה עברה לכאורה התעללות. בחמישי האחרון (2.7) קיבל השרות הווטרינרי בעיר פנייה מאמא של בחורה שנפרדה מבן הזוג שלה תושב העיר, שהתלוננה כי מתוך נקמה שלח בן הזוג לשעבר לבתה סרטוני התעללות לכאורה בכלבה המשותפת שלהם. השרות הווטרינרי בשיתוף יחידת הפיצו"ח (פיקוח על הצומח והחי) של משרד החקלאות בניהולו של חנוך יחיא, דאגו להוצאת צו בית משפט להחרמת הכלבה במהירות האפשרית ובהתאם לכך, ד"ר עמית בן שמחון מהשירות הוטרינרי כתב חוו"ד מקצועית שאכן מדובר בהתעללות והחזקת הכלבה נעשית בניגוד לחוק צער בעלי חיים.
בחמישי אחר הצהרים, הגיעו הצוותים לביתו של בעל הכלבה שלא היה בבית ובעל הדירה שגר בסמוך פתח להם את הדירה ואפשר לממש את הצו. בעירייה מציינים שעם הגעת הצוותים למקום, עלה הרושם כי הכלבה מפוחדת. לא היו לה מים או אוכל ונמצאו גללי צואה רבים במרפסת. הכלבה הובאה לכלביה העירונית לשיקום וטיפול מתאים. החשוד בהתעללות לכאורה יוזמן בימים הקרובים לחקירה ביחידת הפיצו"ח.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "קיבלנו את הידיעה על הכלבה שעוברת לכאורה התעללות ומיד פעלנו בכל המישורים על מנת להציל אותה. צוות השירות הווטרינרי העירוני יחד עם יחידת הפיצו"ח פעל במהירות ובמקצועיות והצליח לחלץ את הכלבה ולהעביר אותה לכלבייה העירונית להמשך טיפול והשגחה. אנו בעיר פתח תקוה פועלים למען בעלי החיים ורווחתם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר