רמי גרינברג. צילום דוברות עיריית פתח תקוה

חיפשתם אותו בעירייה? רמי גרינברג נכנס לבידוד

ראש העירייה נפגש עם הרב אליעזר וייס שאובחן בהמשך חיובי לקורונה. תחילה אמרו בעירייה שעל פי הנהלים החדשים גרינברג לא צריך להיות בבידוד, בהמשך החליט גרינברג להיכנס לבידוד למרות שלא קיבל הנחיה רשמית לכך

פורסם בתאריך: 14.7.20 12:14

ראש העירייה, רמי גרינברג, נכנס לבידוד עד ליום חמישי הקרוב. זאת לאחר ששהה ליד חולה קורונה מאומת. למרות שלא קיבל הוראה ממשרד הבריאות, הכניס עצמו גרינברג לבידוד, שאמור להסתיים כאמור בחמישי הקרוב.
כזכור, בחמישי שעבר (2.7.20) נפגש גרינברג עם הרב אליעזר וייס, חבר מועצת הרבנות הראשית ומ"מ רב העיר בני ברק שעבר להתגורר לאחרונה בשכונת בת גנים בפתח תקווה. ביום חמישי ה-9.7 קיבל הרב תשובה שהוא אובחן כנשא של נגיף הקורונה ולאור כך נכנס לבידוד. וייס הסביר בשיחה עם מלאבס, שהחל להרגיש תסמינים קלים של קורונה ביום ראשון שעבר, ה-5.7, שלושה ימים לאחר שנפגש עם ראש העירייה רמי גרינברג בלשכתו והדגיש שלאורך כל הפגישה במשרד של ראש העיר, היה עם מסכה ופעל על פי הכללים. הדבר פורסם לראשונה במלאבס.
מלשכת ראש העיר נמסר היום בתגובה לפניית מלאבס: "נכון לעכשיו לא התקבלה כל הנחייה מגורם רשמי במשרד הבריאות בהקשר של חולה הקורונה שהיה בקרבת ראש העיר. למרות זאת, מתוך אחריות ודוגמא אישית, עם קבלת הידיעה מהרשתות החברתיות על כך כי חולה קורונה היה באחת הישיבות שראש העיר השתתף בהן, הוא ברר את הכללים הנדרשים מול הקב"ט העירוני ויחד הגיעו למסקנה שיש להיכנס לבידוד. מאותו רגע ראש העיר נכנס לבידוד ע"פ כל כללי הבידוד המחייבים של משרד הבריאות. במקביל, ממשיך לנהל את ענייני העיר והתושבים מתוך הבידוד כמעט 24 שעות ביממה".

לאחר שיחה עם הרב וייס שחלה בקורונה מתברר: ראש העירייה רמי גרינברג מחויב ככל הנראה בבידוד

יצוין כי ביום ראשון, בתגובה לפניית מלאבס, נמסר מהעירייה: "ראש העיר טרם קיבל עדכון ממשרד הבריאות על כניסה לבידוד. ככל שיתקבל עדכון בנושא, ראש העיר יפעל על פי הנהלים המחמירים". בהמשך נמסר: "על פי הקריטריונים החדשים, ראש העיר לא נדרש להיכנס לבידוד, במידה וידרש, יעשה זאת".

בהמשך השבוע כאמור, לאחר בירור הדברים, החליט ראש העירייה באופן עצמאי להיכנס לבידוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר