אילוסטרציה חול בגן צילום זאב שטרן
אילוסטרציה חול בגן צילום זאב שטרן

בן 19 נעצר בחשד כי הטריד מינית קטינות בגן ציבורי בעיר

לאחר ששתי ילדות בנות 5 ו-8 התלוננו כי אדם ביצע בהן מעשה מגונה ביום שבת לפני כשבועיים בגינה ציבורית בעיר, המשטרה עצרה תושב העיר בן 19 כחשוד במעשה. עוד הוא חשוד כי הטריד בנות נוספות דרך האפליקציה הפופולרית "קלאש רויאל"

פורסם בתאריך: 14.9.17 11:42

תושב העיר, כבן 19, נעצר על ידי המשטרה בחשד שביצע מעשים מגונים ביותר משתי קטינות עד גיל 12. עם חלקן הוא חשוד כי יצר קשר באמצעות הצ'אט היישומון הפופולארי "קלאש רויאל". לאחר מעצרו התברר כי הוא מוכר למשטרה מעבירת מין קודמת שעדיין נדונה בבית המשפט.

הצעיר נתפס לאחר שביום שבת ה-2 בספטמבר התקבל דיווח חריג במוקד 100 של המשטרה כי שתי קטינות בנות 5 ו-8 יצאו לגינה ציבורית ליד ביתן במרכז העיר, ואז ניגש אליהן הצעיר וביצע בהן מעשה מגונה.

המשטרה פתחה בחקירה ממנה נאספו ממצאים וארבע ימים לאחר מכן, ב-6 בחודש, אותר ונעצר החשוד. כאמור, התפתחות החקירה העלתה חשד לגבי מעשים מגונים בקטינות נוספות בטווח הגילאים 9-12.

התיק נוהל על ידי מחלק עבירות מין במשטרת פתח תקווה והחוקרת דנה גמזו. משטרה מציינים כי על פי החשד, בחלק מהמקרים החשוד יצר קשר עם הקטינות באמצעות הצ'אט באפליקציה המוכרת קלאש רויאל ומשנוצרו ביניהם יחסי אמון השיג את פרטי הקשר שלהן. בהמשך, על פי החשד, גם פגע בהן מינית – לא באופן פיזי אלא שלח להן הודעות מהן עולה תוכן מיני חמור ביותר.

במשטרה מתייחסים למקרה חומרה רבה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום תוגש כנגדו הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום.

מסתבר כי למרות שחקירתו העלתה כי פגע בכמה וכמה ילדות, לא כל ההורים הסכימו לשתף פעולה עם החקירה בגלל רגישות העבירות וגיל הקטינות. רק בכתב האישום יתברר בכמה מקרים יואשם החשוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר