צילום מסך מתוך הסרטון על מסמכים בעיריית פתח תקוה שנמצאו מושלכים ברחוב
צילום מסך מתוך הסרטון על מסמכים בעיריית פתח תקוה שנמצאו מושלכים ברחוב

צפו: תקלה חמורה – מסמכים של אגף הרווחה נזרקו לרחוב

פרסום ראשון: מסמכים עם רשימות תושבים, טלפונים וכתובות, וככל הנראה גם פרטים על מטופלים באגף הרווחה בעיריית פתח תקווה, נמצאו מושלכים ברמת ורבר. העירייה: "יבוצע תחקיר עומק"

פורסם בתאריך: 14.9.17 19:53

באגף הרווחה יבדקו מי השליך מסמכים הקשורים אליהם בשכונת רמת ורבר. המסמכים נחשפו בסרטון שצילם תושב העיר והגיע לידי "מלאבס". לאחר פניתנו לאגף נמסר כי המסמכים נאספים בשעה זו, יבדקו האם חלקם מסווגים ובכל מקרה נמסר כי כל מסמך אינו אמור להיות מושלך בצורה כזו אל הרחוב.

בסרטון עולה כי המסמכים שהיו זרוקים בכניסה למבנה לעבודה קהילתית בשכונה, כוללים גם רשימות תושבים, טלפונים וכתובות. "יש פה תעודות זהות של אנשים, של נוער בסיכון וכל מי רוצה פשוט יכול לבוא לקחת", אומר התושב בסרטון. "יש פה שמות של ילדים וחומר מסווג. יש פה שמות של אנשים שמוגדרים מעוטי יכולת. ככה זה עובד בעיריית פתח תקווה".

במערכת הפוליטית כבר מגיבים למקרה החמור. "מדובר במשרדי של משרדי הרווחה של העירייה ברמת ורבר", מוסיף חבר המועצה רמי גרינברג. "אפשר לראות אפילו דרך הצילום שיש רשימות של אנשים ומסמכים שלא אמורים להיות שם. אלו מסמכים של הרווחה וצריך לגנוז אותם במידה וכבר אים בהם שימוש. לא ייתכן שכל אחד יבוא ויראה מה כתוב שם".

באגף הרווחה ציינו כאמור שהנושא יטופל, וללא קשר באם מדובר בחומים מסווגים או לא, הם לא אמורים להיות פזורים כך.

תגובת העירייה: "מדובר בתקלה חמורה. יבוצע תחקיר עומק. מבדיקה ראשונית, לא מדובר בחומר מסווג. יחד עם זאת, זה לא פותר את האחראים לכך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר