הפגנה במחאה על האונס באילת. צילום עיריית פתח תקוה

עשרות הפגינו בפתח תקוה במחאה על האונס המחריד באילת | צפו בהפגנה

"הזילות הזאת שגברים מרשים לעצמם לפגוע בנשים באופן הכי קשה והכי בוטה ומשפיל, היא דבר שלא ייסלח", אמר בהפגנה ראש העירייה רמי גרינברג

פורסם בתאריך: 21.8.20 08:37

עשרות תושבים השתתפו אתמול (חמישי) בערב בהפגנה במחאה על האונס האכזרי באילת של נערה בת 16. בהפגנה שהתקיימה בסמוך לעירייה השתתף גם ראש העירייה רמי גרינברג. הוא הביע את חרדתו מהידרדרות המערכת החברתית של מדינת ישראל. גרינברג קרא להבהיר בכל דרך שדברים כאלו לא יישנו שוב, ואמר כי יפעל במסגרת אחריותו להשפיע ככל האפשר להעברת מסר צלול וחזק נגד הכלה כלשהיא של מעשים חמורים כאלו.

"הזילות הזאת שגברים מרשים לעצמם לפגוע בנשים באופן הכי קשה והכי בוטה ומשפיל, היא דבר שלא ייסלח – ואסור לעבור על כך לסדר היום", אמר גרינברג. "שום דבר לא יכול לתרץ מעשים כאלו, אתה רואה ששלושים אנשים בבת אחת, ואף אחד מהם לא מעלה על דעתו לרגע לעצור ולחשוב על המעשה הנורא שהם עושים, זה נורא ומראה לאן המערכת החברתית שלנו הידרדרה. אנחנו חייבים להבהיר יום יום בכל מקום ובכל הזדמנות שלא נאפשר להכיל את הדברים האלה. נדרוש בקול ברור וחזק מכל הגורמים הרלוונטיים לעשות הכל כדי למנוע הישנות של דברים מחרידים כאלה בעתיד".

לסיום אמר: "גם אנחנו במסגרת מה שבאחריותנו, נפעל ככל האפשר כדי להעביר את המסר הזה הלאה ולהשפיע על אחרים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר