מטה המאבק
מטה המאבק

ניצלו את הפקק: "זה רק פרומו לסירקין"

מטה המאבק נגד הבנייה בסירקין הפגינו בסמוך לפקקים שנוצרים בהדר גנים לאור עבודות להתקנת קו ביוב: "אם זה מה שקורה בגלל שיפוץ קטן, שיבינו מה יקרה כשיבנו כאן עוד אלפי יחידות דיור"

פורסם בתאריך: 18.9.17 13:47

עבודות להתקנת קו ביוב ביציאה משכונת הדר גנים גרמו לסגירת אחד הצמתים המרכזיים המובילים ליציאה מהשכונה בימים האחרונים. לפיכך, נהגים רבים שמנסים להגיע לאחת משתי היציאות הנוספות עומדים מידי יום בפקק גדול וארוך במיוחד: ביציאה לכיוון כביש 471 וביציאה לכיוון צומת סירקין. תושבים מדווחים שלוקח כמעט שעה רק כדי לצאת מהשכונה.

עם זאת, במטה המאבק נגד הבנייה בסירקין, החליטו לנצל את המומנטום ולהציב משמרת מחאה ביציאה מהשכונה כדי להבהיר לתושבים מה עלול להתרחש בשכונה במידה ויבנו במקום כ-15 אלף יחידות דיור ללא תשתית מתאימה. מדובר בהמשך המאבק, שהגיעה לשיאו לאחרונה לאחר הגשת עתירה לבג"צ על ידי אנשי המטה ועיריית פתח תקווה נגד משרד האוצר ומינהל התכנון בנושא.

הפקקים בהדר גנים

הפקקים בהדר גנים

"עמדנו עם שלטים לפני צומת סירקין", אומר אחד ממובילי המאבק, אודי ויזנר. "מה שקרה זה פשוט ניצול של הסיטואציה בשביל תזכורת לתושבים. יש עבודות ביציאה של שכונת הדר גנים לכביש 40. החסימה הקטנה הזאת גורמת לכך שבכל בוקר, במשך חמישה ימים, לוקח מעל שעה לצאת מהדר גנים. פשוט פקקים מטורפים. לכן, רצינו לנצל את ההזדמנות ולהבהיר לתושבים מה מחכה להם כאשר יקום פרויקט סירקין. אם זה מה שקורה בגלל שיפוץ קטן, שיבינו מה יקרה כשיבנו כאן עוד אלפי יחידות דיור ויוספו עוד אלפי כלי רכב לשכונה. זה היה רק הפרומו לבעיה האמיתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר