אורן רוזמן
אורן רוזמן

אורן רוזמן שנעדר במשך שלושה ימים: "נקלעתי למצוקה גדולה במהלך יום כיפור"

רוזמן פרסם פוסט בו הודה לכל מי שהתעניין והשתתף בחיפושים. בתוך כך מתברר שבני זוג זיהו אותו סמוך לבית החולים בילינסון הולך לכיוון ביתו והתקשרו אל אשתו. "אחרי שתיארנו לה מה הוא הוא לובש היא ביקשה שלא נעזוב אותו", הם מספרים

פורסם בתאריך: 1.10.20 17:17

אורן רוזמן, תושב העיר שנעדר מערב כיפור ועד ששב לביתו בלילה בין רביעי לחמישי, פרסם היום פוסט בו ניסה להסביר מה היה בימים האחרונים. רוזמן כתב:
"במהלך יום הכיפורים נקלעתי למצוקה גדולה, מכל מיני סיבות, שהובילה אותי לבצע צעד קיצוני וממש לא מתוכנן של ניתוק מגע מכל הסובב אותי וללא משפחתי ומכרי. אותה מצוקה שהובילה אותי לצעד הזה מנעה ממני לקלוט את משמעותו של הצעד על סובבי ויקירי. מובנת הסקרנות והעניין אחרי שכל כך הרבה דאגו לשלומי. אך אני מבקש שתבינו את חשיבות השקט והפרטיות עבורי ועבור משפחתי. אנחנו משפחה חזקה ואוהבת וזו בעיקר הסיבה שהעניין הסתיים בטוב. אך אף אחד ואף אחת לא חסינים. ואני ממש לא מאחל לאיש לעבור את מה שעבר עלינו בימים האחרונים. ברוך ה' שהכל הסתיים בכי טוב.
"אורטל אישתי מוסרת גם היא את תודתה ומוקירה את כל העזרה והתמיכה. תודה רבה מעומק הלב לכל מי שהתעניין ודאג. ואלפי תודות לכל מי שטרח והשקיע מזמנו וממרצו לטובת החיפושים. אתם אנשים נפלאים ובלעדיכם אין לנו מושג איך היינו צולחים את המשבר הקשה.
באהבה ובהוקרה ובברכת חג סוכות שמח, אורן, אורטל רוזמן, ובני המשפחה".

כנסו לקרוא את הכתבה הנרחבת על היעלמותו של רוזמן ועל החיפושים ולצפות בסרטוני וידיאו על הפרשה:

הנעדר אורן רוזמן שב לביתו. אשתו: "אין מילים לתאר את החיבוק הגדול שקיבלנו מכל עבר"

בתוך כך, מתברר שבני זוג מפתח תקוה פגשו אותו כאשר היה בדרך חזרה לביתו, והתקשרו לעדכן את אשתו, אורטל. אתמול לקראת השעה 24:00 בלילה נסעו יובל טוגר וטליה ביטון, תושבי העיר, לכיוון יכין סנטר ובצד השני של המדרכה יובל ראה פנים מוכרות, הוא מסתכל פעם נוספת וזיהה את אורן רוזמן, צועד ברגל. יובל מספר שעשה סיבוב פרסה בכיכר ועצר לידו: "הייתי ברכב יחד עם החברה שלי וראיתי אותו הולך לאט לאט עם תיק גב, חולצה בצבע בורדו, שעון יד ונעלי ספורט", מספר יובל. "עצרתי לידו ושאלתי אותו 'מה נשמע אורן, הכל טוב? הוא אמר שהכל בסדר, במין חיוך כזה ואמרתי לו שאשתו מחפשת אותו כבר שלושה ימים ושאלתי אותו אם הוא דיבר איתה. הוא אמר לי שלא והוא בדרך הביתה ושהכל טוב והמשיך ללכת".

טליה מספרת: "בזמן הזה, הוצאתי את המספר של אשתו מהפייסבוק ואני אומרת לה שמצאנו את אורן והוא נמצא לידנו. היא בהתחלה לא ממש האמינה ובקשה שנצלם לה אותו, אמרנו לה שהוא טיפה רחוק ונתקרב והיא התחילה לשאול מה הוא לובש ומה צבע התיק ואחרי שתיארנו לה היא ממש התרגשה וביקשה שלא נעזוב אותו ונעקוב אחריו וביקשה לדבר איתו". יובל: "התקרבנו עם הרכב לכיוונו ונתנו לה לדבר איתו והוא אמר לה שהכל בסדר ושהוא בדרך הביתה והמשיך ללכת. הוא הלך סמוך לכיכר של בית החולים בילינסון, המשיך לכיוון קפלן ובית הספר עמל ב' וראיתי שהוא עולה לכיוון רחוב דגל ראובן. אחרי מספר דקות, ראינו את אשתו, היא כבר הייתה למטה ורצה לכיוונו והם ישבו לדבר בתחנת האוטובוס".

הוא אומר ומוסיף שהוא זיהה אותו מכל הפרסומים: "הרבה אנשים עברו לידו, אבל הם כנראה לא שמו לב, אני ישר נעצרתי ועד שהוא נפגש עם אשתו, לא עזבנו אותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

15 תגובות
15 תגובות
  1. ממש חוצפן

    חסר אחריות וחוצפן. אני שמח שחזר הביתה בריא ושלם אבל הגזים לגמרי

  2. משה אפטר.

    תושבי פ"ת שמחים ומאושרים שאורן חזר הביתה בריא ושלם, ונתן לנו את האוקיי לשמוח בחג הסוכות, אני אפילו איתך שלקחת פסק זמן ולהתפרק מהמחשבות, אני שמעתי שאתה אדם נחמד, ודואג למשפחה שלך בכל דבר, אני מאחל לכם חג שמח הרבה בריאות אושר שמחה ואהבה,

  3. דרומית

    כמה אמוכי, במקום לבקש עזרה, גרם לכך שכל הסובבים אותו נכנסו למציקה קשה.

  4. רענני ותיק

    כל אחד יכול להיקלע למצב של מצוקה, המחייב אותו להתנתק לזמן מה. יש לברך על כך שהאירוע הזה נגמר בשלום. עכשיו צריך להניח למשפחה לנפשה ולתת לה לחזור למסלול החיים הרגיל.

  5. אליאור מנחם

    ברוך ה שנמצא ושהכול בסדר
    חג סוכות שמח

    כל הכבוד לזוג שלא ויתר ככה צריך לעשות ☺

  6. רחל

    מה הפלא שאנשים מנתקים את עצמם מהחיים? כל כך כואב כשנקלעים למצוקות אולי אפשר לעזור?

  7. כל הכבוד לכם!!!!!

    הזוג שזהה אותו גילו אזרחות למופת ולא עזבו אותו. זה הדבר הכי חשוב כשניתקלים באדם שנימצא במצוקה שכזו.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא לשפוט . אי אפשר לדעת כלום.
    הבחור נקלע למצוקה ולא רצה להדאיג ומתוך המצוקה לא היה מסוגל לחשוב על ההשלכות של מה זה יעשה ליקיריו. קצת חמלה אנשים.. ימים קשים עוברים על כולם.
    העיקר שהכל הסתיים לטוב.

  9. אהרון אביטבול

    לא מאמין אורן אחלה בחור, רגיש ונוח מאוד אדם מאוד חיובי, גרתי ברחוב היהלום ממש קרוב לאורן היינו משחקים כדור סל אחלה בן אדם. שמח שאורן היקר חזר לביתו

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לזוג הנפלא על העירנות ו'הליווי חזרה לביתו.
    כמובן תודות לכל המעורבים בחיפושים אחריו.
    סוף טוב הכל טוב.

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים הזויים יש בעולם.. לגרום לכולם ככה לדאוג.. חוסר אחריו ומודעןת

  12. אולי

    אין דומה לעם היפה שלנו. כמה דאגה.
    מלווה לביתו עד שהוא פוגש את אישתו. איזה זוג נפלא.
    הלוואי שנדע להתאחד תמיד, לא רק במצבי סיכון

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר