רחוב חיים עוזר, מרכז העיר צילום זאב שטרן
רחוב חיים עוזר, מרכז העיר צילום זאב שטרן

תסתכלו על כפר סבא: האופוזיציה דורשת מגרינברג לפרסם עדכונים יומיים בנוגע לתחלואה בעיר

חברי הפורום המשותף במועצה פנו אל ראש העירייה וכותבים: "העירייה מקבלת על בסיס יומי מידע ממוקד על מצב התחלואה עד לרמת רחוב. חשוב שהמידע הזה יהיה שקוף לתושבים"

פורסם בתאריך: 7.10.20 16:52

חברי מועצת העיר מהאופוזיציה – הפורום המשותף, מבקשים מראש העירייה רמי גרינברג, לפרסם לתושבים באופן קבוע ובשקיפות מידי יום באתר העירייה את נתוני התפשטות הקורונה בעיר לכלל הציבור. אותם חברי מועצה מציינים כי קבילו תלונות מתושבים שציינו למשל כדוגמה את את הפרסומים היומיים של עיריית כפר סבא באתר העירייה (ראו קישור בהמשך), הכוללים את הנתונים העירוניים וכן את הנתונים בשכונות השונות ואף בחלק מרחובות העיר.

במכתב אל גרינברג כתבו חברי המועצה: "ממידע שהגיע אלינו עולה כי העירייה מקבלת מדי יום נתונים עדכניים וממוקדים בנוגע לתחלואה בעיר וקצב התפשטות מגיפת הקורונה. מדובר במידע מאוד ממוקד אשר בעזרתו ניתן לנתח ולפלח את נתוני ההתפשטות לא רק ברמה העירונית והשכונתית אלא ברמת הרחוב הבודד … לצערנו הרב מידע זה אשר קיים בעירייה ומתעדכן מדי יום מוסתר מהציבור ואינו מפורסם, באופן שקוף וגלוי. לשם השוואה, עיריית כפר סבא, מפרסמת מדי יום עדכון לתושבים אשר יכולים ללמוד מה מתרחש אצלם ברחוב ומה מצבם יחסית לכלל העיר … מידע זה יכול ללמד את התושבים מה מתרחש ממש בפתח ביתם ובהשוואה לרחובות ושכונות אחרות בעיר ויגרום לתושבים לקחת אחריות למול הסכנה ולהירתם באופן אישי-פרטי למניעת התפשטות המחלה ולטובת קטיעת שרשרת ההדבקה. זאת מאחר והנתונים יהיו מוחשיים יותר עד שכל אחד יידע בדיוק מה קורה "בפתח הבית …

לצד זה, בכוונת הפורם המשותף, להגיש בימים הקרובים הצעה מסודרת לייעול ושיפור ההתמודדות העירונית עם מגיפת הקורונה באופן שיהפוך, כך אנו מקווים, את העיר לעיר ירוקה".

לצפייה בפרסום היומי באתר עיריית כפר סבא היכנסו כאן

מלשכת ראש העירייה נמסר: "הנתונים חשופים ומתפרסמים ע"י אתרים ממשלתיים שונים וביניהם, אתר פיקוד העורף ומשרד הבריאות. לכן מדובר בעוד נסיון ליצירת כותרת שמאחוריה כלום ושום דבר. מפליא מחדש רמת השפל אליה מגיעים בכל פעם חברי האופוזיציה. ברור לכל שטובת הציבור לא מעניינה של האופוזציה, על אף המשבר הקשה אותו אנו חווים. הציבור לא טיפש והוא זוכר היטב שבגל הראשון האופוזציה פנתה לבית המשפט כדי שיורה לעירייה לבטל ישיבת מועצה (שלא מן המניין) שעסקה בטיפול במשבר. לכן, בניגוד לצווחות הסרק ולדמעות התנין שנשפכות מעל דפי העיתון, ראש העיר ימשיך להיאבק ברמת התחלואה ביתר שאת ויעשה כל שניתן כדי לשמור על בריאות הציבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני תושבת פתח תקווה לשעבר, היום גרה בכפר סבא. יכולנו לחלום על ראש עיר כמו רמי גרינברג. אין בכפר סבא שקיפות! לראשונה גרעון מזה הרבה שנים, מלא ראשי אגפים כולל גזבר העירייה עזבו את העירייה שהייתה מובילה בשרון. ירדנו באחוזי הבגרויות באופן דרסטי, קיצוצים נרחבים בתקציבים לחינוך והדף קצר מלהכיל עוד ועוד. אני כבר לא רוצה לדבר איך נראים ישיבות מועצה בהם ראש העיר סוגר מקרופונים לחברי מועצה ומוציא בהינף יד כל מי שמבקר אותו. אז כפר סבא היא בטח לא עיר שצריך היום לקחת ממנה דוגמא בנושאי שקיפות! מזל שיש לנו את יוסי סדבון ועוד כדוגמתו שמסייעים לנו בשמירה על העיר עד כמה שניתן…חג שמח!

  2. מיקי

    ראיתי את האתר של כפר סבא. מספק הרבה מאוד מידע שחשוב כל תושב .
    בפתח תקוה, ראש העיר חושש לפרסם מידע כזה מפורט מחשש החרדים שבקואליציה היות והוא יודע איפה השכונות והישיבות האדומות שהם גורם התחלואה העיקרי בעיר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר