אורי פרג' ז"ל. צילום זאב שטרן
אורי פרג' ז"ל. צילום זאב שטרן

"המשפחה, הילדים והנכדים היו מרכז החיים של אורי"

בערב החג, יו"ר סניף הליכוד בפתח תקווה, אורי פרג' ז"ל, עוד חילק חבילות מזון לנזקקים. אבל מיד בתום ארוחת החג עם משפחתו הוא חש בליבו והתמוטט. הבוקר נפטר בבית החולים בילינסון. הלוויתו תתקיים מחר (ראשון) ב-16:00 בבית העלמין סגולה בעיר

פורסם בתאריך: 23.9.17 20:36

הלוויתו של יו"ר סניף הליכוד בפתח תקווה, אורי פרג' ז"ל, תתקיים מחר (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין סגולה בעיר. פרג', בן 57 במותו, לקה בדום לב בתום ארוחת ערב ראש השנה ביום רביעי האחרון. הוא הובהל לקבל טיפול בבית החולים בילינסון כשהוא מורדם ומונשם והיום בשעות הבוקר המוקדמות הוא הלך לעולמו.

ראש העיר, איציק ברוורמן, ספד לו לפני זמן קצר:  "בצער רב ובלב כואב נפרדנו הבוקר מאורי פרג׳ ז״ל , יו"ר סניף תנועת הליכוד בעיר. עם היוודע לי על מצבו, הגעתי לבית החולים וכמו רבים אחרים ייחלתי שיבריא וקיוויתי שאורי ישוב אלינו, אך לצערינו אורי נפטר לפנות בוקר. אורי פרג' ז״ל יליד 1957 היה חבר בתנועת הליכוד במשך כ-30 שנה והיה דמות פוליטית מוכרת ומרכזית בעיר וברחבי הארץ. בשנת 2012 התמודד ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת. עוד בערב החג, כמנהגו לאורך שנים, דאג אורי לספק חבילות מזון לנזקקים. המשפחה ותנועת הליכוד איבדו איש חם, אהוב, בעל נתינה ואהבת האדם. אני משתתף בצערם הכבד של שרה רעייתו, ילדיו – אביטל, אבירן ובר ואחיו – חזי, אמנון, ניצה וגורי. המשפחה תשב שבעה ברחוב קרול 7".

אורי פרג'. צילום זאב שטרן

אורי פרג'. צילום זאב שטרן

בני משפחה וחברים מתקשים לעכל את הבשורה המרה. פרג', חבר בתנועת הליכוד מעל 25 שנה כמעט נבחר לכנסת בבחירות 2012, ואף היה במיקום ריאלי – אך נדחק למקום ה-35 בשל האיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו. לאורך השנים היה ממובילי המאבק בתוכנית ההתנתקות וניהל את מטה המבצעים של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל ושל ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו. לאורך השנים הוא צבר חברים רבים בהם פעילי ליכוד בולטים.

אחד מחבריו הטובים ביותר הוא רפי בן שלוש. "אני ואורי היינו נפש תאומה, כמו תאומים סיאמיים", הוא מספר. "גדלנו ביחד מגיל שבע. היינו כל יום, כל היום ביחד ואם לא ביחד אז מדברים בטלפון. ככה כל יום במשך שנים. אורי גדל ברחוב קרול ואני גרתי לידו ברחוב רוטשילד. היינו משחקים כדורגל בין הבניינים. הוא אפילו קטן ממני בכשלושה שבועות. בערב החג איחלנו אחד לשני חג שמח, אך באחת בלילה אשתו מתקשרת אלי ואומרת לי שאורי הלך. לא הבנתי על מה היא מדברת ושאלתי לאן הוא הלך. עד שנאמר לי מה קרה ושאני אגיע מיד. כשהגעתי ראיתי שיש אמבולנסים. אז עוד לא חשבתי שזה הסוף. החזירו לו דופק והוא היה מורדם ומונשם. היה ניסיון להפסיק את ההנשמה, והוא אכן נשם קצת, אך החליטו לחכות עוד יום עם ההנשמה. אתמול בערב עלה לו החום, והיום בבוקר הוא החזיר את נשמתו".

אורי פרג' צילום מתוך הפייסבוק

אורי פרג' צילום מתוך הפייסבוק

לדבריו, חייו כבר לא יחזרו להיות כפי שהיו. "זה שינוי של 180 מעלות. עם מי אני אשתה קפה בבוקר ובצהריים, עם מי אני אסע לפגישות או לכנסים. ככה היינו כל יום. איזה חיים יהיו לי. אשתו אהבה אותו כל כך – מעל 30 שנות נישואים, והוא אהב את המשפחה ואת הילדים והנכדים. הם היו מרכז החיים שלו. גם אני וגם המשפחה מנסים לעכל את זה שהוא לא נמצא. אני מרגיש כאילו תכף תפתח הדלת ואורי יכנס".

פעיל ליכוד אחר, דורון רצון, מספר גם הוא על ההיכרות רבת השנים עם פרג'. "אני מכיר את אורי מתחילת פעילותו בליכוד, בערך בשנת 1987", הוא מספר. "הוא תמיד היה ליכודניק, אך רק באותה שנה הוא הצטרף לפעילות אינטנסיבית. ברמה הפוליטית הוא היה מחובר לשטח מצפון לדרום וממזרח למערב. הוא היה מחובר לכל הפעילים ובכלל לכל פעילות של הליכוד. היה איש ארץ ישראל השלמה, וזוכרים אותו בהתנתקות שיצא בהפגנות נגד המהלך. ברמה האישית, היינו נפגשים כמעט כל יום וכל יום שישי. היינו חברים מאוד טובים. את הבשורה המרה קיבלתי בערב החג, התקשר אלי אחיו חזי והודיע לי שהוא נכנס לבית החולים ושאני אגיע. מאותו רגע ליווינו את המשפחה עד כמה שאפשר. מבחינתי זו כמו המשפחה שלי ואנו מלווים אותם עד עכשיו. אורי נפטר היום בשעה שש וחצי בבוקר ומיד עדכנו אותי על כך. ביקשו ממני להכין מודעת אבל ושאני אעלה את המודעה. קיבלתי את הנושא בתדהמה, וזה לא היה צפוי. הוא השאיר אחריו משפחה שהיא הייתה מאוד קרובה אליו. הוא היה אבן דרך בליכוד".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ספד לפרג' בדף הפייסבוק שלו: "אני מתאבל על הליכתו הטרגית של חברי אורי פרג׳, מעמודי התווך של תנועת הליכוד, שעזר לרבים כל כך עם ליבו החם ונשמתו הגדולה. אני שולח תנחומים לרעייתו שרה, למשפחתו היקרה ולחבריו הרבים. יהי זכרו ברוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליאת

    איש אהוב ויקר אני עם דמעות בעיניים מהבוקר
    זה פשוט לא יאמן
    תנחומיי למשפחתו המקסימה כולם אנשים טובים עם לב זהב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר