ההלוויה של אורי פרג' ז"ל. צילום זאב שטרן
ההלוויה של אורי פרג' ז"ל. צילום זאב שטרן

אורי פרג' הובא למנוחות: "אבא תראה כמה אנשים הכרת. אין שני לך"

מאות חברים ובני משפחה ליוו אחר הצהריים את יו"ר סניף הליכוד בעיר, אורי פרג' ז"ל, בדרכו האחרונה. יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין: "הוא לא פעיל חברתי, הוא פשוט עשה. אני מאוד אוהב אותך"

פורסם בתאריך: 24.9.17 17:57

יו"ר סניף הליכוד בפתח תקווה, אורי פרג' ז"ל, הובא היום (ראשון) אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין סגולה בעיר. מאות חברים, מכרים ובני משפחה ליוו אותו בדרכו האחרונה.

אביטל, בתו של אורי, ספדה לאביה: "אבא יקר. עזבת אותנו. כל כך קשה לי לדבר עליך בלשון עבר. לא יהיה את החיבוק החם שלך ואת שיחות הנפש שנמשכו לתוך הלילה. לא נראה עוד את העיניים היפות שלך. איזו זכות נפלה בחלקנו שאתה אבא שלנו. הטמעת בנו ערכים של אהבת הארץ וציונות. אבא תראה כמה אנשים הכרת. אין שני לך".

ההלוויה של אורי פרג' ז"ל. צילום זאב שטרן

ח"כ אבי דיכטר. צילום זאב שטרן

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין שנכח בלווייה כמו חברי כנסת אחרים ופעילים מהליכוד, אמר: "אורי שכר חנות שהייתה מהבוקר עד הערב מלאה בפעילות מתוך הבנה שזה מה שנוטל עליו כאורי פרג'. הוא לא פעיל חברתי, הוא פשוט עשה. אני מאוד אוהב אותך"

ראש העיר איציק ברוורמן ציין בהספדו: "קשה להאמין שאורי כבר לא יהיה איתנו. הוא היה בן פתח תקווה. האיש נגע באנשים רבים וכולם רצו בקרבתו. הייתה בו גדלות נפש וסיפק חבילות מזון לנזקקים שנתן בסתר".

אחד מחבריו הקרובים, איציק עובדיה: "תראה איזה קהל בא להיפרד ממך. יש לך לב רחב שלצערי לא עמד. בערב החג אמרת לי 'איציק איזה כיף שיש חג ושבת בלי טלפון'. לקחת עליך את המשימה לחתן זוג וסידרנו להם אולם ואוכל וקהל. לפני כניסת החג התקשר אלי אורי ואמר שלאותו הזוג אין מה לאכול ואירגנו להם אוכל לחג. איש של נתינה והכל בסתר. אף פעם לא ביקש מצלמות. היה עולה עם ארגזים על הגב העיקר שיהיה לאנשים מה לאכול. קשה לי לדבר עליו בזמן עבר. היה בליכוד עוד מימי בגין. לא שוכחים את המאבק שלו בהתנתקות. כולם אהבו אותו. חלק התווכחו איתו אך הבינו שהוא אוהב את ארץ ישראל. כשביבי היה צריך אותו למשימה הוא התייצב".

פרג', יליד 1957, חבר בתנועת הליכוד כבר 25 שנה, מוכר בסיעה גם בשל היותו ממובילי המאבק בתוכנית ההתנתקות. בעברו היה מנהל מטה המבצעים של אריאל שרון ושל בנימין נתניה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר