"רץ לעבר סבו ודקר אותו במצחו". כתב אישום נגד צעיר מראש העין על רצח סבו

על פי כתב האישום הנאשם ניסה להטביע חתול בצידנית, סבו מנע זאת ממנו ואז החל הנאשם להשתולל, כאשר הסב מנסה להתקשר למשטרה. אז לקח הנאשם סכין ממטבח הבית ודקר למוות את הסב

פורסם בתאריך: 12.11.20 10:58

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד רפאל יונה, בן 21 מראש העין, בגין רצח בכוונה של סבו, מרדכי בן נון ז"ל וריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עדי ערד, ב-16.10.20 החליט הנאשם להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה. לצורך כך, ניסה להטביע את החתולה בצידנית. סבו של הנאשם, מוטי בן נון ז"ל, שהבחין במעשיו, מנע ממנו לעשות כן.
הנאשם, בתגובה, החל לשבור חפצים שונים בבית ולא שעה לבקשתם של המנוח וסבתו, לחדול. המנוח ואשתו יצאו מהבית על מנת להתקשר למשטרה ומשראה זאת הנאשם, גמלה בליבו ההחלטה להמית את סבו באמצעות סכין. הנאשם נטל סכין ממטבח ביתו, רץ לעברו של המנוח, דקר אותו במצחו בחוזקה. המנוח, פונה לבית החולים בילינסון, שם נקבע מותו.

זירת אירוע הדקירה בראש העין צילום תיעוד מבצעי מד"א

בנוסף, בחמש הזדמנויות נוספות, במהלך השנה האחרונה, התעלל והתאכזר הנאשם בחתולים ברחוב באופן שבהזדמנות אחת ניסה לשסף את גרונה של חתולה, בהזדמנות נוספת דקר חתולה באמצעות סכין בגבה ובשלוש הזדמנויות נוספות התעלל בהן באמצעו אבנים ומגרפה. "הנאשם תיעד את מעשיו באמצעות מצלמת הטלפון הנייד שברשותו ושמר את הקובץ בדיסק און קי בשם "מכינס בתייגרס מגרפה", נכתב בכתב האישום.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד ערד כי "..נגד המשיב קמה עילת מעצר…. שכן המשיב ביצע עבירת רצח, תוך שימוש בסכין וזאת כלפי סבא שלו. מסוכנותו הגבוהה של המשיב מקבלת משנה תוקף לאור העובדה שהמשיב בחקירותיו מודה בביצוע העבירות תוך שהוא מתאר את ההנאה שהוא הפיק מביצוען ומצפייה בתיעוד שלהן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר