שריפה ברחוב האורים. צילום עומר שפירא-תיעוד מבצעי כבאות והצלה

נשארו בלי כלום: המשפחה שדירתה נשרפה בשישי זקוקה לעזרת הציבור

דירה ברחוב האורים נשרפה כליל בשישי בלילה לאחר שסוללת אופניים חשמליים התלקחה. למרבה המזל, אחת מבנות המשפחה פינתה במהירות את ההורים ואת אחיה. עתה נשארה המשפחה מחוסרת כל ופונה לעזרת הציבור

פורסם בתאריך: 15.11.20 11:16

זה היה אירוע דרמטי. צוותי כיבוי הוזעקו בשישי בלילה סמוך לחצות לרחוב האורים, בגלל שריפה באחת הדירות. הלהבות בקעו מאחד החלונות והאש איימה להתפשט לקומה העליונה. צוותי הכיבוי השתלטו על האש ולמרבה המזל לא התגלו לכודים ולא היו נפגעים בנפש.

החל מהבוקר (ראשון) מנסים בני המשפחה שהתגוררה בדירה שנשרפה, להתארגן ולשפץ את ההדירה, ולהתארגן מחדש עם ציוד בסיסי במקום זה שנשרף. הם זקוקים לסיוע רב. בדירה התגוררו בני זוג עם שני ילדיהם הצעירים. בן נוסף, אריאל, נשוי וגר בעיר אחרת.

קיראו גם:

שישי בחצות: להבות חזקות מחלון דירה בפתח תקוה. צפו בתיעוד הדרמה

"בלילה שבין שישי לשבת בחצות, התפוצצה סוללה של אופניים חשמליים בבית של חמי וחמותי", מספרת דפנה, כלתם של בני הזוג שדירתם נשרפה. "לא מדובר בסוללה שהייתה טעונה ומחוברת לחשמל, אלא סוללה שהייתה מונחת בצורה בטיחותית במקום שלה. מי ששמע את הפיצוץ, זו אחות של בעלי, בת ה-20 שישנה בחדר שלה. היא שמעה פיצוצים חזקים והתעוררה מהרעש, בהתחלה חשבה שזה המזגן, אבל מהר מאוד היא הבינה שיש שריפה והיא התחילה לפנות מהבית את כולם". הבן אריאל מוסיף: "אחותי פעלה בתושייה רבה, ברחה מהחדר ולקחה איתה את ההורים שלי ואת אחי הקטן ומיד הם רצו מהבית, תוך כדי זה שהם מעירים את כל השכנים בבניין שלהם ומבקשים מכולם לצאת מהבניין כמה שיותר מהר".

כנסו לצפות בתיעוד וידיאו מהזירה:


המשפחה מספרת, שבנס אף אחד לא נפגע, אבל הבית נשרף וכרגע אין להם קורת גג. חדרה של הבת למשל, נשרף לחלוטין, כולל הבגדים, התמונות הזיכרונות וציוד אישי נוסף. "כרגע הבית מפוייח, מסוכן למגורים, החשמל בו התרסק לחלוטין עם השריפה וכל החפצים שלהם בלתי אפשריים לשימוש", אומר אריאל. "אנחנו מחפשים להם מקום מגורים זמני ודואגים לחפצים הבסיסיים שיהיו להם כדי להתקיים. עיריית פתח תקוה, שאנחנו מודים לה מאוד ובעיקר לראש העיר רמי גרינברג, מסייעים לנו בכל דבר שהם יכולים".

אריאל מוסיף: "זה אירוע קשה מאוד. מדובר באנשים מבוגרים שעובדים קשה לפרנסתם ומעולם לא הסתמכו על עזרתו של איש. אנחנו זקוקים לתרומות לשיקום – ההורים שלי צריכים להתמודד עם חיים שקרסו ברגע אחד של שריפה נוראית, ולהתמודד עם אלפי גורמים נוספים בשל מה שקרה".

המשפחה מבקשת את עזרת הציבור על מנת לחזור לחיים נורמליים ככל האפשר.
לתרומות ולפרטים ניתן לפנות אל אריאל בטלפון – 0526490155.

כדי לתרום ניתן להיכנס כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר